Fr0styyy. Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Łooo założyłem ledy od tomnika w pozycyjne i tylną rejestracje, efekt mega Polecam gościa
jozek726 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 żeby wymienić postojówki trzeba wykręcić lampę ?
Gość Edyta Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 żeby wymienić postojówki trzeba wykręcić lampę ? ja dam rade bez
domin79 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 żeby wymienić postojówki trzeba wykręcić lampę ? ja dam rade bez JOzek z meskimi recami to nawet nie próbuj:grin::grin:
Fr0styyy. Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 żeby wymienić postojówki trzeba wykręcić lampę ? Do bixów nie podchodź raczej bez wyjmowania lampy W ogóle przy wymianie oświetlenia rejestracji te śruby tak zapieczone były, że musiałem całą blendę wyjąć i oprzeć na czymś płaskim, bo inaczej by nie odkręcił. Tera będzie dobre. Przy przykręcaniu tej blendy spadła mi jedna blaszka (ta która ją dociska od wewnętrznej strony) w te kanały w klapie bagażnika Siedziałem ze 40 minut i to wyciągałem a nie miałem magnesu W końcu się udało.
Marcino87 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Co do bixow spaliła mi się przetwornica koito a miała być nieśmiertelne ://
Fr0styyy. Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Co do bixow spaliła mi się przetwornica koito a miała być nieśmiertelne :// Ooo właśnie skoro o tym temat... Ile trzeba sobie liczyć za przetwornice i żarniki 4300k? Te osram xenarcs dobre są?
wladi Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Co do bixow spaliła mi się przetwornica koito a miała być nieśmiertelne ://Uuuu:kwasny:
darooo Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Taśma C podejdzie pod kierę multi z B6? Bo tutek mówi o innych
marcin9680 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Witam! Koledzy szanowni pomocy !!!!!!!!! Pierwsze pytanie a mianowicie czy telepanie buda na biegu jalowym + po odpaleniu chmura dymu z tylu jak z Huty Katowice oraz ciezkie odpalanie , chechlanie rozrusznikiem okol 2-3 razy po minucie to oznaka , ze uszczelki na pompowtryskach sie wysraly ????? (wtryski byly wyciagane i wkaldane ponownie po regeneracji glowicy lecz uszczelki na pompkach nie byly zmieniane) Drugie pytanko a mianowicie w , ktorej grupie na VAGu moge sprawdzic czy , ktorys z pompowtryskow nie umarl i jak bede to wiedzial ?, jakie wartosci mowia o tym ze wtrysk jest do wymiany ? Ostatnie pytanko a mianowicie to jest ori numer w ASO 038198051C uszczelek do pompowtryskow , czy ktos sie z Was orientuje czy tzw. zamienniki BOSCH-a owych uszczelek sa cos warte jak np. te: Repair Kit,Pump-nozzle unit- AUDI, VW, FORD, SEAT, SKODA - 038198051B, 038198051 | eBay BOSCH REPAIR KIT, PUMP-NOZZLE UNIT. PDE INJECTOR. 1417010997, 038198051. | eBay lub takie z Alledrogo Zestaw uszczelek do pompowtryskiwaczy 1417010997 (3258083321) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. :hi:
kaju Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 A jakiego kolora ta chmura? Może suszarka Ci się wysrała?
miedzikos Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Zna ktoś numery cześci przedniego chlapacza tego z przodu przykrecanego do nadkola - potrzebuje nr chlapacza po prawej stronie i tych części do jego montażu
Wandej Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Zna ktoś numery cześci przedniego chlapacza tego z przodu przykrecanego do nadkola - potrzebuje nr chlapacza po prawej stronie i tych części do jego montażu A chcesz koniecznie oryginał? Frostyy u mnie Xenarc dają radę A przetwornica pod d2S 400zł nówka:facepalm: Do D1S nie całe 300zł
Fr0styyy. Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Zna ktoś numery cześci przedniego chlapacza tego z przodu przykrecanego do nadkola - potrzebuje nr chlapacza po prawej stronie i tych części do jego montażu A chcesz koniecznie oryginał? Frostyy u mnie Xenarc dają radę A przetwornica pod d2S 400zł nówka:facepalm: Do D1S nie całe 300zł Cholera, to z palnikami prawie klocek będzie
marcin9680 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Kolego "Kaju182" kolor dymu to jak by siwy moze bialy ciezko rozruznic. Turbinke tez juz wymienialem w Grudniu ubieglego roku i byla od klubowicza i po przebiegu 5000 km. Po regeneracji glowicy i zamontowaniu jej na silniku , odpalilem autko i wszystko bylo ok zadnych problemow , lekkie telepanie buda ale tez tak mialm przed uszkodzeniem glowicy , chlopaki z ECU-Project zdiagnozowali to jako , ze pompki nadaja sie do wymiany. Od regeneracji glowicy minelo dwa tygodnie i zrobilem juz ponad 1000km i wszystko bylo ok do ostatniej Niedzieli , kiedy to odczas powrotu do domu zobaczylem chmure dymu na postoju i to tylko czasami + ciut dluzsze krecenie rozrusznikiem az silnik zaskoczy i silniejsze telepanie autem. Na nastepny dzien auto po dluzszym postoju dluzej krecilem az zaskoczyl + wieksza chmura za autem a dotego jeszcze gdy przejechalem jakies 20 metrow silnik zgasl. Ponownie go chcialem uruchomic i trwalo to naprawde dlugo a jak juz zaskoczyl to pracowal bardzo nie rowno. Podczas normalnej jazdy poza chmura dymu nic zlego sie nie dzieje , autko przyspiesza bez problemow i to naprawde zwawo (nie deptalem pedalu gazu konkretnie jeszcze gdyz glowica jest jeszcze na dotarciu przez jakies jeszcze 500km) , na postoju silnik nie skacze na obrotach ale jak dzisiaj autko postalo 12 godzin pod firma i chcialem go odpalic po pracy oj to ciezko bylo i dlugo zanim silnik zagadal :facepalm::facepalm:
marcin9680 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Rozrząd Ci nie przeskoczył? Patrzyłeś? A jak to mozna sprawdzic ? Naprawde musial bym miec duzego pecha chyba zeby mi pasek mial przeskoczyc , po zalozeniu glowicy zalozylem rowniez nowy pasek i sprawdzalem kilka razy przerwe medzy napinaczem a popychaczem chydraulicznym paska i przerwa jest czyli pasek jest odpowiednio naciagniety. Wspomne tylko , ze do tej pory nie bylo zadnej ostrej jazdy , przez 1000 km jezdzilem autkiem nie wiecej jak do 2000 obrotow i delikatne przyspieszanie na kazdym biegu.
marcin9680 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Kolego "Kaju182" jak moge dojrzec czy rozrzad czasami nie przeskoczyl? czy podpiecie VAG-a i sprawdzenie kata synchronizacji rozrzadu cos mi powie? Po zalozeniu rozrzadu dwa tygodnie temu ustawialem kat synchronizacji i ustawilem na "aptekarskie" zero tak wiec powinno byc oki , chyba tak mi sie zdaje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się