Gik Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Ale nawet seria jest przyjemna w 2.5 mnie czasem kusi taki mały virusek...
AndyN Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Ale nawet seria jest przyjemna w 2.5 mnie czasem kusi taki mały virusek... To fakt. Przyjemny silnik do jazdy autostradowej ....
Wandej Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 dobra cena i pod pdc http://allegro.pl/audi-a4-1-8t-01-04-sedan-zderzak-tylni-chrom-i1737076881.html
Młody_drog Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Panowie B7kowcy, czy DRL są w standardzie jak auto ma xenony?
MARCIN607 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Ale nawet seria jest przyjemna w 2.5 mnie czasem kusi taki mały virusek... To fakt. Przyjemny silnik do jazdy autostradowej .... właśnie tu brat szuka B6 w klekocie- 1.9 słabe a że miał 2.5 w B5 i był mega zadowolony więc o tym silniku myśli. 2.5 ma fajną kulturę pracy- 1.9 w b6 się chowa
AndyN Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Niech brat szuka auta z kodem silnika zaczynającym się na "B" BAU, BCZ - euro 3 BDG, BDH - euro 4 Hydraulika jak w 3,0 tdi - problem wycierających się wałków nie istnieje
antonio Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Panowie B7kowcy, czy DRL są w standardzie jak auto ma xenony? Tak
Gość Damian A4 Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Niech brat szuka auta z kodem silnika zaczynającym się na "B" BAU, BCZ - euro 3 BDG, BDH - euro 4 Hydraulika jak w 3,0 tdi - problem wycierających się wałków nie istnieje Tyle że BDG/BDH ma chyba problem - fabryczna wada układu paliwowego Najlepiej szukac BAU tyle, że ciężko znaleśc coś niezajechanego
AndyN Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Niech brat szuka auta z kodem silnika zaczynającym się na "B" BAU, BCZ - euro 3 BDG, BDH - euro 4 Hydraulika jak w 3,0 tdi - problem wycierających się wałków nie istnieje Tyle że BDG/BDH ma chyba problem - fabryczna wada układu paliwowego (...) Jeżdżę BDH ponad trzy lata i żadnej wady nie zuważyłem. VAGiem co jakiś czas sprawdzam parametry silnika. Nic się nie zmienia. Kolejna 'miejska legenda' gdy zmiesza się nośność internetu jako medium z małą wiedzą szeregowych userów.
Gik Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 ja jeżdżę ponad rok AKE i też chwale sobie ten silniczek. Wałki mam w super stanie. Grunt to pilnować oleju i ich wymian. Na 1.9 TDI się nie wymienił bym
MARCIN607 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 ja jeżdżę ponad rok AKE i też chwale sobie ten silniczek. Wałki mam w super stanie. Grunt to pilnować oleju i ich wymian. Na 1.9 TDI się nie wymienił bym własnie Braciszek miał B5 i z 1.9 i 2.5- mówi że 2.5 jest o niebo fajniejsze w jezdzie.
Flyer Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ale nawet seria jest przyjemna w 2.5 mnie czasem kusi taki mały virusek... To fakt. Przyjemny silnik do jazdy autostradowej .... właśnie tu brat szuka B6 w klekocie- 1.9 słabe a że miał 2.5 w B5 i był mega zadowolony więc o tym silniku myśli. 2.5 ma fajną kulturę pracy- 1.9 w b6 się chowa szkoda, ze nie pare m-cy temu, bo byl do wziecia ladna B6 2.5Q z pakietem S4 (czarny avant) z moim ex silnikiem, gdzie wszystko bylo zrobione na tip top
MARCIN607 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ale nawet seria jest przyjemna w 2.5 mnie czasem kusi taki mały virusek... To fakt. Przyjemny silnik do jazdy autostradowej .... właśnie tu brat szuka B6 w klekocie- 1.9 słabe a że miał 2.5 w B5 i był mega zadowolony więc o tym silniku myśli. 2.5 ma fajną kulturę pracy- 1.9 w b6 się chowa szkoda, ze nie pare m-cy temu, bo byl do wziecia ladna B6 2.5Q z pakietem S4 (czarny avant) z moim ex silnikiem, gdzie wszystko bylo zrobione na tip top no szkoda- daj cynk na pw ile taka zadbana sztuka kosztuje- na allegro same paści jak patrzyłiśmy ostatnio.
antonio Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Pany może ktoś ma jakieś info nt temat: mam B7 2006 licznik RB8 z MONO FIS i mogę załatwić licznik kolor FIS z Angola BRD 2006/2007 RB8 czy można przełożyć sam wyświetlacz FIS z angola do mojego licznika???
Młody_drog Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Są jakieś alternatywne lampy z ledami na tył do sedana B7?
Bart-S Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ja tylko potwierdzę... Jeśli jeździsz na codzień R4 i przesiądziesz się chociaż na tydzień do 2.5TDI V6... Powrót na 4-cylindry jest ciężki Kultura pracy, przyśpieszenie... V6 płynie - gdyby tylko nie te wiksy eksploatacyjne. Ale jak widać można także nabyć fajny egzemplarz. Swego czasu bardzo chodziło mi po głowie 2.7TDI w CVT...
Wojtek_A4 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Koledzy jak to mozlliwe, ze klubowicz twierdzi, ze boczek, ktory mu wyslalem jest od avanta? Przeciez od avanta jest calkiem inna roletka : Ze mna jest nie tak czy cu.... :gwizdanie:
MARCIN607 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 a po nr części nie da sie sprawdzić?
wrclaguna Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 a po nr części nie da sie sprawdzić? Co nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się