Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak to samo

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Zadzwonie do typa bo na zdjęciu chyba jeden ma oberwany pierścień ;)

Edytowane przez bongod
Opublikowano (edytowane)

Tylko tak zrobione pierscienie praktycznie wcale nie pomagaja przy chociazby zalozeniu felgi/kola na auto, ale podczas jazdy moze zdaja egzamin i kierą nie telepie. W golfie jak mialem zalozone z przodu 5mm lub 10mm (bez centrowania) to przy 110km/h i wiecej bardzo zaczynala latac kierownica.

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

No właśnie ja mam teraz taki problem, że czuję bicie na kierownicy... Koła wyważone, proste... i boję się o opony, które mają ledwie 2 sezony i dobre ok. 7mm bieżnika :angry:

Wcześniej zawsze jeździłem na 2,5-2,6b z tego co pamiętam. Teraz obniżyłem ciśnienie z 2,8 do 2,5 i nadal biją lekko. Na 2,8b zrobiłem może z 20km, więc raczej nie miały szans się uszkodzić.

U mnie to samo bylo okazalo sie ze opony do wymiany mimo że drugi sezon,facet na wulkanizacji mówił że przy wiekszych oponach max 50 tys km

Opublikowano

No właśnie ja mam teraz taki problem, że czuję bicie na kierownicy... Koła wyważone, proste... i boję się o opony, które mają ledwie 2 sezony i dobre ok. 7mm bieżnika :angry:

Wcześniej zawsze jeździłem na 2,5-2,6b z tego co pamiętam. Teraz obniżyłem ciśnienie z 2,8 do 2,5 i nadal biją lekko. Na 2,8b zrobiłem może z 20km, więc raczej nie miały szans się uszkodzić.

Michał znam 2 osoby które miały podobne akcje właśnie z pirelli :whistling: jedne poszły na gwarancje i je uznali( nie znam szczegółów) drugie gościu olał temat i kupił innej firmy. problem zniknął :wink:

Opublikowano

No właśnie ja mam teraz taki problem, że czuję bicie na kierownicy... Koła wyważone, proste... i boję się o opony, które mają ledwie 2 sezony i dobre ok. 7mm bieżnika :angry:

Wcześniej zawsze jeździłem na 2,5-2,6b z tego co pamiętam. Teraz obniżyłem ciśnienie z 2,8 do 2,5 i nadal biją lekko. Na 2,8b zrobiłem może z 20km, więc raczej nie miały szans się uszkodzić.

Michał znam 2 osoby które miały podobne akcje właśnie z pirelli :whistling: jedne poszły na gwarancje i je uznali( nie znam szczegółów) drugie gościu olał temat i kupił innej firmy. problem zniknął :wink:
Mordo prześlij mi jak możesz dane na PW, bo przesiałem, a chcę się porozliczać...
Opublikowano

Tą plecionke ogarnąłeś? Ja bym od tego zaczal, a przy okazji tak jak mowilem to od razu wyjepka kata.

Nic z nią nie robiłem bo okazuje się, że jest szczelna więc na razie zostaje.

a jak ktoś wyczuł że jest szczelna? psikał pianką na nieszczelność?

Opublikowano

Tą plecionke ogarnąłeś? Ja bym od tego zaczal, a przy okazji tak jak mowilem to od razu wyjepka kata.

Nic z nią nie robiłem bo okazuje się, że jest szczelna więc na razie zostaje.

a jak ktoś wyczuł że jest szczelna? psikał pianką na nieszczelność?
Jeden zatykał wydech a drugi patrzył czy spaliny z plecionki nie lecą :D
Opublikowano

Siema. Panowie jaka długość śruby do felg et35 dystans 10 ?

Opublikowano

Tą plecionke ogarnąłeś? Ja bym od tego zaczal, a przy okazji tak jak mowilem to od razu wyjepka kata.

Nic z nią nie robiłem bo okazuje się, że jest szczelna więc na razie zostaje.

a jak ktoś wyczuł że jest szczelna? psikał pianką na nieszczelność?
Jeden zatykał wydech a drugi patrzył czy spaliny z plecionki nie lecą :D

słaby test,plecionka może byc uszkodzona a spaliny niekoniecznie walą jak z komina,jest okopcona gdzieś?

Opublikowano

Tą plecionke ogarnąłeś? Ja bym od tego zaczal, a przy okazji tak jak mowilem to od razu wyjepka kata.

Nic z nią nie robiłem bo okazuje się, że jest szczelna więc na razie zostaje.

a jak ktoś wyczuł że jest szczelna? psikał pianką na nieszczelność?
Jeden zatykał wydech a drugi patrzył czy spaliny z plecionki nie lecą :D

słaby test,plecionka może byc uszkodzona a spaliny niekoniecznie walą jak z komina,jest okopcona gdzieś?
wydaje się, że jest ale też prawdopodobnie poleciało coś na nią z egr-a.

Nie ma ktoś na sprzedaż osłony termicznej prawego wydechu? Bo w ASO wołają prawie 200 zł:/

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

Siema. Panowie jaka długość śruby do felg et35 dystans 10 ?

dodaj 10mm do ori śruby i masz wymiar potrzebny

Opublikowano (edytowane)

Siema. Panowie jaka długość śruby do felg et35 dystans 10 ?

ET nie ma tu nic do rzeczy w przypadku śrub, felgę z ET 50 i ET 35 przykręca się takimi samymi. Jeżeli chodzi o dystans to najlepiej dłuższe o grubośc dystansu od standardowych :). Czytałem tez gdzieś że w przypadku przelotowych dłuższe przynajmniej o połowe grubości dystansu, ale nie wiem jak się do tego odnieść. Generalnie te 8 obrotów na M14x1,5 wypadałoby zrobić

Edytowane przez s3ns
Opublikowano

Czyli 40 mm powinno być git :) teraz pytanie kula czy stożek :) niby ronal ale nie audi :)

Opublikowano

mam pytanie do znawców tematu...

czy montując tylni zderzak s4 zamiast seryjnego do sedana trzeba zmieniać nadkole?

Opublikowano

Siema. Panowie jaka długość śruby do felg et35 dystans 10 ?

ET nie ma tu nic do rzeczy w przypadku śrub, felgę z ET 50 i ET 35 przykręca się takimi samymi.

Nie prawda. Et to et. Obsadzenie felgi to co innego. Przy ori felgach nie ma problemu, z innymi felgami moze byc problem gdyz z gory moga byc obsadzane dluzszymi srubami.
Opublikowano

mam pytanie do znawców tematu...

czy montując tylni zderzak s4 zamiast seryjnego do sedana trzeba zmieniać nadkole?

nie.

Opublikowano

Siema. Panowie jaka długość śruby do felg et35 dystans 10 ?

ET nie ma tu nic do rzeczy w przypadku śrub, felgę z ET 50 i ET 35 przykręca się takimi samymi.

Nie prawda. Et to et. Obsadzenie felgi to co innego. Przy ori felgach nie ma problemu, z innymi felgami moze byc problem gdyz z gory moga byc obsadzane dluzszymi srubami.

ET czyli wysunięcie felgi lub wsunięcie względem nadkola nie ma nic do długości śrub

Opublikowano (edytowane)

Siema. Panowie jaka długość śruby do felg et35 dystans 10 ?

ET nie ma tu nic do rzeczy w przypadku śrub, felgę z ET 50 i ET 35 przykręca się takimi samymi.

Nie prawda. Et to et. Obsadzenie felgi to co innego. Przy ori felgach nie ma problemu, z innymi felgami moze byc problem gdyz z gory moga byc obsadzane dluzszymi srubami.

Ok, niektóre felgi mogą być bardziej zabudowane na środku i potrzebować dłuższych śrub, ale samo ET mało ma tu do gadania. I tak powierzchnia styka się z piastą identycznie, gdzie Et może być takie bądz inne (mowa o takich samych felgach w tym momencie, tylko różniących się et).

Ogólnie najlepiej sprawdzić jeszcze gdzieś w sklepie, jak zrobisz 8 pełnych obrotów to będa ok. Oby też nie jakieś super długie :). Sam będe miał też ten problem za parę dni

Edytowane przez s3ns

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...