Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli ET46 upchałeś, to ET42 spokojnie upchasz. Oczywiście musisz brać pod uwagę też J felgi, żeby się pokrywało z pierwowzorem ET46 co mierzyłeś. Im niższe ET, tym bardziej odstawiona od piasty.

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

320 z A6.

Opublikowano

Żeby mieć zawsze świeży olej w silniku :D

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Panowie potrzebuje wyświetlacz do BNS 5.0 oraz lusterko 14 pin . Poratuje ktoś?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Mam lustro 14PIN ale str kierowcy - full opcja

Kierowcy mam. Pasażera potrzebuje. Sam mechanizm. Obudowa i wkład może być ale nie musi

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

prawda jest taka że każde w zasadzie 1.9 pd w którym pada głowica ma około 300-400 tyś przekręcone więc to i tak w miarę wynik. Chociaż to i tak nic przy vp które były w dobrej kondycji przy tych przebiegach :decayed: Więc kupujcie ALT :grin:

Gdyby nie problem z olejem w ALTach to całkiem fajnny silnik.

AVF i AWX jak zresztą wszystkie PD tak jak napisałeś, ich wadą jest napęd pompowtrysków, któy to ro***erdala głowice, wałki....

Ja widzę ze te avf to chyba mają już taki remont zaplanowany na desce kreslarskiej.

I u mnie to samo. Tylko że ja tak bardzie zapobiegawczo pod moc zrobiłem remont.Równie dobrze bez bym jeździł - przebieg w chwili remontu 300K km.

u mnie jest remont przy przebiegu 446

ktoś kiedyś mi powiedział że avf wytrzymuja pod 500 tyś i trzeba tłoki robić i się chyba nie pomylił :kwasny:

Opublikowano

No to mój przy przebiegu 260 tys 2005r z tym ze auto jeździło w polizei w de a wiadomo auto służbowe najlepsze.

Opublikowano

trzeba tłoki robić

tłoki czy pierścienie? wszystko zależy od stanu pompek, jak będą lały to wypalą to i owo

Opublikowano

ja auto kupiłem w 2010 z przebiegiem 218, może by dojechało do tych 500 ale myślę że program też miał na to wpływ , dodam tylko że turbo oraz sprzęgło wraz z dwumasem nie ruszane od momentu kupna



trzeba tłoki robić

tłoki czy pierścienie? wszystko zależy od stanu pompek, jak będą lały to wypalą to i owo

tłoki , wszystkie mają małe pęknięcia

Opublikowano

tłoki , wszystkie mają małe pęknięcia

a niby dół wieczny...

Opublikowano

tłoki , wszystkie mają małe pęknięcia

a niby dół wieczny...
Dobrze mówisz - niby....

Mnie się wydaje ze powyżej 2000r wszystkie auta są robione taj ze muszą się zepsuć. A te kurcze stare fury z lat 80 - 90 to może Blacha juz nie ta ale silnik i wszystko zdrowe. Mówię o zadbanych egzemplarzach a nie trupach i wolach roboczych. niejednokrotnie mają nalatane ponad milion km i trzymają się dobrze a teraz? Kurde auto nowe nowe z salonu wuja kupił Leona 2 2010r. 16 tys przejechane problemy z turbo. 20 tys wymiana rozrządu który jest ponoć wieczny bo jest łańcuch. Uciagnol się i dzwonił...

Tragedia Poprostu.

Opublikowano

Nie ma złotego środka dla diesela. Jeden przy 200k wywali kopyta, a inny przy 800k.

Jest jedna zasada....jak się dba, tak się ma. A nasze auta są z którejś już ręki i nie można cudów oczekiwać. Jak ktoś przez ostatnie pięć lat nie brał do bani podstaw ochrony silnika.....bo przecież go sprzeda za kilka lat, to nowy właściciel może mieć problem. A że Polak z natury oszczędny, nie pisząc chciwy,to efekt końcowy można przewidzieć.

A z drugiej strony PD to nie SDI.....

Z innej beczki. Czy klamka zew. tylna lewa podejdzie zamiennie do drzwi kierowcy? Muszę zlikwidowac zamek, bo ktoś z łamakiem w nocy podszedł i zerwał zamek, także jest bezużyteczny

Opublikowano

Z innej beczki. Czy klamka zew. tylna lewa podejdzie zamiennie do drzwi kierowcy? Muszę zlikwidowac zamek, bo ktoś z łamakiem w nocy podszedł i zerwał zamek, także jest bezużyteczny

Tak podejdzie, sam przechodziłem przez ten temat. Ale ostrzegam zabawy z tym jest od groma, bo żeby dostać się do klamki od wewnątrz to wymaga nie lada wyczynów :/

Opublikowano

Pany, a co w momencie, gdy nam padnie aku ? Jak dostac sie do srodka, jesli w bagaju tez nie mamy zamka ?

Opublikowano

Pany, a co w momencie, gdy nam padnie aku ? Jak dostac sie do srodka, jesli w bagaju tez nie mamy zamka ?

Wtedy masz kape :) Ja mam zamek w tylnej klapie i tamtędy w razie czego będę wchodził,jeszcze mi się nie zdążyło skorzystać

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

mi parę razy zdarzyło się że pilot odmówił posłuszeństwa,więc bez zamka w klapie lepiej nie zaślepiać klamki

Opublikowano

Zamek w klapie mam. Tylko zayebany na amen. Muszę go rozruszać najpierw. Z drugiej strony, jeśli zamek mam już rozyebany i nie idzie otworzyć nim auta to bez sensu chyba bawić się w wymiane klamki, skoro jest z tym masę zabawy....

Opublikowano

Zamek w klapie mam. Tylko zayebany na amen. Muszę go rozruszać najpierw. Z drugiej strony, jeśli zamek mam już rozyebany i nie idzie otworzyć nim auta to bez sensu chyba bawić się w wymiane klamki, skoro jest z tym masę zabawy....

Oni zamek wyrywają, wiec trzeba się go pozbyć.

W razie awarii wybić szybę trzeba.

Na szrotach/allegro koszt z dobrym rocznikiem to 30-40zł. Lub mieć alarm z odblokowywaniem na osobnym pilocie.

Opublikowano

Podejrzewam, że mi chciał ktoś wejść do auta, skoro zamek mam rozwalony, a kilka dni temu z ciekawości sprawdzałem, czy składanie lusterek działa z zamka, więc był sprawny.

Tak jak piszesz, lepiej poświęcić 50, czy nawet 100 zł na szybę, niżeli szukać bebechów z auta, bądź całego auta.

Najśmieszniejsze jest to, że kończy mi się AC i nie przedłużą mi już, miałem olać i nie szukać w innych firmach, ale obecna sytuacja dała mi do myślenia....

Opublikowano

Panowie potrzebuje na szybko nr oringu tego co jest na czujniku temperatury, lub jego wymiary - pomoze ktos ?

Opublikowano

Pany naddał mi sie akumulator centra futura 90ah. Oddam po kosztach tylko nie wyślę go :hi:

Opublikowano

:hi: Mam mały problem. podchodze teraz do auta i nie otworzył sie z pilota, to wsadziłem kluczyk i otworzyłem ale tylko drzwi kierowcy czyli centralny nie zadziałał, wsadziłem kluczyk w stacyjke i nic zegar wyzerowany czyli nie ma prądu prawda ? Zdarzyło mi się to drugi raz za pierwszym razem wymieniłem aku bo myślałem że padnięty, ale teraz nie wiem co to może być. Zaczeło się to dziać po dołożeniu RNS-e i bose po tym jest też problem z szumieniem w głośnikach czy to moze być powód ze rozładowało aku ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...