Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Koledzy zamieniał ktoś z was zaślepke poduszki air bag z tej 4ramiennej na 3ramienna?

Gdzie można takie zaślepki kupić.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

:hi: pany zmotywowałem się do założenia tematu swojej b6, poproszę o krytyke :wink:

Opublikowano

Pany kupiłem felgi nowe i muszę kupić wentyle. Ktoś użytkuje takie chowane ? Sprawdzają się ?

Posiadałem (czas przeszły) takie w Bravo HGT na felach firmy Smoor ktore kosztowały 1400eur i jezdziły dobre 7 lat i wiatru nie ubywało nawet po zimie leżakowania kół takze polecam :)

Opublikowano

Cześć. Panowie mam pytanie czy uchwyty mocowania ISOFIX 8E0 813 545B i 8E0 813 546B (chyba z B7) będą pasowały do A4 B6 ?

Opublikowano

Cześć. Panowie mam pytanie czy uchwyty mocowania ISOFIX 8E0 813 545B i 8E0 813 546B (chyba z B7) będą pasowały do A4 B6 ?

Będą pasować, mam tę same w B6 zamontowane od 4 lat

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Cześć. Panowie mam pytanie czy uchwyty mocowania ISOFIX 8E0 813 545B i 8E0 813 546B (chyba z B7) będą pasowały do A4 B6 ?

Będą pasować, mam tę same w B6 zamontowane od 4 lat

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Dziękuję za pomoc :)

Opublikowano

Siemka

Czy taki zestaw:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5367581294&

plus

http://allegro.pl/sachs-amortyzatory-osl-przod-tyl-audi-a4-b6-i5953818192.html

to dobry pomysł do Avanta 130 km?

Polecicie coś lepszego w podobnym pieniądzu?

Hmm

Zależy co chcesz osiągnąć.

Większość pewnie ci doradzi gwint

Ja mam zestam pro kit eibachy + bilstein b8 i powiem ze jest twardo bo ostatnio jechałem b7 z zawieszeniem 1bv i bylo troche wygodniej niz u mnie co mnie zszokowalo

Opublikowano

to i tak dziwne bo 1BV ogólnie nie jest komfortowym zawieszeniem i "dziwnie" wybiera nierówności, wrzuciłem na sam przód póki co gwint KW i się jeździ o niebo lepiej :)

Opublikowano

No ja nie miałem okazji jeździć na gwincie

Opublikowano

AUDI A4 AVANT B6 B7 SPRÄĹťYNY EIBACH PRO-KIT 30/30 (5367581294) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.
ja mam te springi w 2,5 :) jaka jest waga przodu u ciebie
Opublikowano

Tuleje wahaczy wymieniac parami tzn lewa prawa strona czy tylko ten co stuka? Chodzi o wahacze z przodu auta dolne tylne

Opublikowano

Chciałbym trochę obniżyć i usztywnić auto, ale nie tracić komfortu.Teraz mam 1BA i auto stoi wysoko.

Wagę zobaczę po robocie....

Opublikowano

Kupuj 1BV i będziesz zadowolony. Ja kiedyś skusiłem się na gwint i po dwóch latach wróciłem do 1BV. Jest super jeśli chodzi o komfort. Mógłby być z centymetr niżej - to jedyna niedogodność. U Ciebie auto siądzie 2 cm.

Opublikowano

Kupuj 1BV i będziesz zadowolony. Ja kiedyś skusiłem się na gwint i po dwóch latach wróciłem do 1BV. Jest super jeśli chodzi o komfort. Mógłby być z centymetr niżej - to jedyna niedogodność. U Ciebie auto siądzie 2 cm.

Jaka to sprężyna i jakie amortyzatory?

Natapane z P8

Opublikowano

Seryjne audi, wychodziły trzy rodzaje.....

1BA - Twój,

1BE - komfortowo sportowe ( 20 mm niżej od Twojego, trochę zbyt miękkie wydaje mi się, ale do jazdy po mieście idealne),

1BV - sportowe ( również 20 mm niższe od serii, delikatnie utwardzane, przez co sprawdza się lepiej przy szybszej jeździe i w zakrętach aż tak nie buja autem. Czuć, że jest twardsze od 1BE, ale wszystko jest w odpowiednich proporcjach)

Ciężko jest doradzić, co jest lepsze. Kwestia komu na czym bardziej zależy, ja autem jeżdżę na co dzień, więc wolę komfort. Jeśli ktoś ma auto "odświętnie" lub lubi dośc twarde zawieszenie, to chyba tylko gwint - na pewno będzie lepiej wyglądała furka :wink:

Chłopaki robią miksy, np. amorki seryjne i do tego jakas odpowiednio dobrana sprężyna, wówczas auto siądzie około 30 mm i jest to jeszcze w normie, nie wiem tylko jak to sie prowadzi i czy nie jest za twardo, ale sprężyny od 1 BV są też dość twarde, więc wydaje mi się, że na jakiś markowych sprężynach powinno być podobnie z komfortem tyle, że autko niżej siądzie. :wink:

Opublikowano

Auto jest codziennie użytkowane. Drogi są niezłej kondycji, ale zimą też będę jeździł. Chyba spróbuję setupu Ori nowy amor i eibach -30. Najwyżej pójdzie w ludzi. Gwint nie wchodzi w gre

Natapane z P8

Opublikowano

Kupuj 1BV i będziesz zadowolony. Ja kiedyś skusiłem się na gwint i po dwóch latach wróciłem do 1BV. Jest super jeśli chodzi o komfort. Mógłby być z centymetr niżej - to jedyna niedogodność. U Ciebie auto siądzie 2 cm.

Co to był za gwint? Przerabiałem już trochę gwintów i tylko te najtańsze były twarde i niewygodne, ja bym już nigdy nie założył 1BV bo jest twarde i mało komfortowe, na temat obniżenia nie wspominam bo dla niektórych to dużo a dla niektórych to mało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...