Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szczerze mówiąc coś w tym prawdy jest, może poza tył kółkiem wzajemnej adoracji, bo póki co nie zauważyłem takiego zachowania. Aczkolwiek bardzo mało jest obiektywnych opinii, raczej każdy się wymądrza.

Każdy ma prawo do swojego zdania, ale niech to bedzie zdanie poparte doświadczeniem i wiedzą, a nie na zasadzie.....bo kolega ma i jest fajne :facepalm:

Masz Grześ na własnej skórze do odczucia i powiedz.....jest różnica miedzy 19" a 17"??


Sam sobie narobiłaś szkody tym właśnie gwintem, TA nadaje się do auta które wyjeżdża raz w tygodniu a nie do auta które robi miesięcznie 2000km na 19" kołach:)

Możliwe, na pudełku nie było napisane, że do jazdy 100 kilometrów miesięcznie :grin:

Po prostu shit, powiedz co mozna oczekiwać od gwintu za tysiaka :facepalm: Chociaż dobrze mówisz, jak miał bym auto tylko na zloty parkingowe pod marketem, to zakup TA jest mega ekonomiczny :grin: Olać to, każdy jeździ na czym jeździ.....zaraz znowu sie zrobi temat na pięc stron o niczym :grin:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Miałem TA gwint w touranie crossie i wygląd był kox ale jazda była masakrą, teraz w b6 mam 1BV i w porównaniu do ex b7 które było na serii amorach i Eibach Pro Kit -30 to te 1BV to jest beton dla mnie

Opublikowano

Grześ nigdy na 17tkach nie jeździłem a lato zawsze było na niskim profilu

Ale kiedyś na Śląskich była rozmowa na temat kół i wyszło

15-16 nie ma różnicy/16-17 nie ma różnicy/17-18 nie ma różnicy/18-19 i tu też nie ma różnicy

Wiec wyszło na to że między 15a19 żadnej różnicy nie ma :grin:

A tak na poważnie nie mam parcia na dużą zimę i jest 16tka ale dla mnie to jest masakra i zawsze odliczam dni do wiosny :naughty:

A po jeździe ładnych parę lat na 18tkach zmiana na 19cie już nie ma znaczenia i komfort jest taki sam :wink:

Opublikowano

BV masz oznaczone jako sportowe, więc będzie bardziej sztywne i bardziej twarde od standardowego. Co do sprężyn to całkiem możliwe, bo tak jak gdzieś już pisałem, że te z BV sa mega twarde, ciężko było je wytargać i włożyć w swoje miejsce....zresztą jak byś na standardowe amorki założył sprężyny od BV, to też będzie bardziej komfortowo niź na kompletnym BV - to normalne.


Grześ nigdy na 17tkach nie jeździłem a lato zawsze było na niskim profilu

Ale kiedyś na Śląskich była rozmowa na temat kół i wyszło

15-16 nie ma różnicy/16-17 nie ma różnicy/17-18 nie ma różnicy/18-19 i tu też nie ma różnicy

Wiec wyszło na to że między 15a19 żadnej różnicy nie ma :grin:

A tak na poważnie nie mam parcia na dużą zimę i jest 16tka ale dla mnie to jest masakra i zawsze odliczam dni do wiosny :naughty:

A po jeździe ładnych parę lat na 18tkach zmiana na 19cie już nie ma znaczenia i komfort jest taki sam :wink:

:grin: dobre z tą różnicą.

Ja tam mam silne uczucia i czuję różnice między 17 a 18....ale tak jak pisałem, ktoś dla kogo ważniejszy jest wygląd po prostu nie zwraca uwagi i jest to zrozumłe :) W Borze przez 5 lat jeździłem na 18 i TA i wszystko mi pasowało, ale robiłem dziennie 10 - 15 km po dobrej trasie i nie miałem kompa co by pokazywał spalanie :grin:

Opublikowano

moim zdaniem jest różnica , mam 17 na zime przy jezdzie na złej nawierzchni nie trzeba tak uważać czy to jakiś dołek czy costam wiadomo opona większa , ogólnie koło lżejsze i lepsze do zapierdzielania ;) 19 to już jest dośc spore koło , cięższe , no i tu juz raczej na dołeczkach nie poszalejemy , fakt na dobrej drodze bez różnicy wiekszej . gwint a gwint to różnica , zrobiłem kilka km na kw i jestem mega zadowolony jak pracuje :wink:

Opublikowano

a ja polece klasykiem z starego battalionu: "za to co f pakowaliście mielibyście 6 lat młotrzego" :grin: :grin:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

a ja polece klasykiem z starego battalionu: "za to co f pakowaliście mielibyście 6 lat młotrzego"

ale po co ? :decayed:
Opublikowano

a ja polece klasykiem z starego battalionu: "za to co f pakowaliście mielibyście 6 lat młotrzego" :grin: :grin:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ale to już było nie potrzebne :grin:

Opublikowano

a ja polece klasykiem z starego battalionu: "za to co f pakowaliście mielibyście 6 lat młotrzego" :grin: :grin:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jakbym słyszał swoją kobietę :grin:

Opublikowano

Takie porównanie mi przyszło do głowy.....Ci którzy nie widzą różnicy między 225/45 a 225/40 to pewnie też nie zauważą różnicy chodząc po grochu w shaolinkach a w glanach :grin:

Miłej nocy mordy, niech Wam się jakieś RS6 przyśni na dużym kole i dużej glebie :wink:


Ja tam wolę więcej gumy, więc pewnie jakiś traktor mi się przyśni :grin:


A na traktorze.....

image.jpg

Opublikowano (edytowane)

Zgadzam się z grzes283. Trochę tej gumy na feldze musi być... 16 na zimę i 17 na lato to komfortowy setup na polskie drogi.

Przynajmniej te mazurskie....

Spokojnej nocy. Czuwaj!

Natapane z P8

Edytowane przez Maciek0502
Opublikowano

cleo-g-R1.jpg:naughty:

Opublikowano

No ja i traktor nowszy i dziewuszek wincyj....

Opublikowano

Sprężyny do 1BE i BV są takie same. http://www.a4-klub.pl/SiA.pdf

Im felga lzejsza tym wiecej zalet. Wiec dlatego niektorzy wybierają mniejsza ze wzgledu na masę. Chyba ze zaklada się OZ ultralaggera, która dzieki ażurowej konstrukcji zapewniają rewelacyjne chłodzenie tarcz hamulcowych i osiągi.

Kiedyś zrobiłem taki test, pokazałem zdjecia mojego auta i Secia (obaj mamy ten sam kolor LY3C) 5 osobom z prosba o wskazanie roznic i pomimo tego, że nasze auta roznia sie calkowicie to te 5 osob powiedzialo, ze jedyne roznice to felga i obnizenie. Taka smutna prawda, nawet dla fana motoryzacji, który nie zna na pamiec B6 to jest to juz stare auto. Zaden pakiet sreslajn nie da efektu, który ma B8.5.

Zeby jednak nie było tak smutno na dobranoc to zawsze mozna olac opinie innych :)

Opublikowano

Taka prawda....b6 to już dziadki, ale niektóre to dziadki na viagrze;-)

1be i 1bv sa takie same ale 1ba ma inne....

Opublikowano

Witam.

Szanowni koledzy czy warto bawic sie w zakup tylnego stabilizatora od Audi S4 2005r. Quattro 4.2 Kabriolet i czy bez problemu podejdzie do B6 AWX-a 2001r. ??? i czy wogole ta zmiana poprawi prowadzenie czy tez sztywnosc na zakretach itp. ?

Dziekuje.

Opublikowano

Sprężyny do 1BE i BV są takie same. http://www.a4-klub.pl/SiA.pdf

Im felga lzejsza tym wiecej zalet. Wiec dlatego niektorzy wybierają mniejsza ze wzgledu na masę. Chyba ze zaklada się OZ ultralaggera, która dzieki ażurowej konstrukcji zapewniają rewelacyjne chłodzenie tarcz hamulcowych i osiągi.

Kiedyś zrobiłem taki test, pokazałem zdjecia mojego auta i Secia (obaj mamy ten sam kolor LY3C) 5 osobom z prosba o wskazanie roznic i pomimo tego, że nasze auta roznia sie calkowicie to te 5 osob powiedzialo, ze jedyne roznice to felga i obnizenie. Taka smutna prawda, nawet dla fana motoryzacji, który nie zna na pamiec B6 to jest to juz stare auto. Zaden pakiet sreslajn nie da efektu, który ma B8.5.

Zeby jednak nie było tak smutno na dobranoc to zawsze mozna olac opinie innych :)

True....za dziegi wkładane w b6-tki połowa forum woziłaby sie juz dawno b8 serią......tylko po co?? :grin:

Opublikowano

Chlopaki szybkie pytanie, z czego pasują kierownice do b6 ? :D

B7 i B8

Mam na sprzedaż multi z poduszka gdybyś szukał.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Chlopaki szybkie pytanie, z czego pasują kierownice do b6 ? :D

B7 i B8

Mam na sprzedaż multi z poduszka gdybyś szukał.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Z czego masz ta Kiere daj foto

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

Poszlo pw.

Dostałeś?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...