Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Mylisz się. Emulacja modułu high była w opcji. Tak mi to kkam kiedyś tłumaczył kiedy miałem problem z jednym modułem.

Moduł w odpowiedniej opcji może emulować silniczek z wersji high.

Panowie czyli wystarczy kupić moduły od kkam bez zmiany silniczków w przednich drzwiach? ale wtedy działa tylko składanie automatyczne z pilota? Nie da rady wtedy złożyć luster z poziomu włącznika w panelu kierowcy?

jeszcze mam jedno pytanko ściągał ktoś front z uchwytu na kubek? Jak to zrobić bo wczoraj patrzyłem ale i schodzi a nie chciałbym czegoś urwać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Nie ma aut w których nie trzeba by coś zrobić, tym bardziej aut już dekadowych. To, że ktoś nic w aucie nie robi, nie oznacza, że jest to igła. Zawsze wyjdą jakieś kwiatki. Cena ceną, ale nawet przy cenie zaporowej nie ma gwarancji na brak wydatków.

To, że wpakowałeś 5k w mechanike i tak Cię stawia w komfortowej sytuacji, bo całą resztę miałeś ponad standard i nie musisz teraz doposażać auta. Odliczając rozrząd, o którym byłą mowa, to pozostaje Tobie kwota bliska 4k wydana w auto o wysokim standardzie - czy to dużo......chyba nie.

Chciałbym kupić B7 na takim wyposażeniu i stanie i zamknąć się w kwocie 5k na ewentualne naprawy.

Wczoraj byłem w Kościerzynie. Ogarniałem tamtejsze komisy. Prawdą jest, że większość ma auta czyściutkie, aż miło do takiego wsiąść. Są też tacy, którzy sprzedają jak z kurnika :facepalm: tacy, to muszą mieć dopiero wyebane w interes.

Handlarze obrali nową strategię....posiadają swój miernik, można oczywiście z własnym przyjechać, udostępniają wszelkie viny, książki wpisy etc. Nawet istnieje możliwość lawetowania auta do wybranego ASO lub tp, oczywiście na koszt kupującego.

Zrobili duży krok, aby przekonać Kowalskiego do swojej uczciwości, a na pewno nie jeden taki się znajdzie. Jak kilka lat temu zwiedzałem komisy, to o czujniku i sprawdzeniu w aso nie było mowy :grin:

Najśmieszniejsze jest to, że nie skupiam się na jednej marce a i tak jest kibel........albo totalne golasy, albo z bogatą przeszłością. Na 100 ogłoszeń, to 98 pochodzi od handlarzy :facepalm:

Jak w takim razie kupić auto od osoby prywatnej??? :grin:

Edytowane przez grzes283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może po szukaj w ASO. Auta z rozliczenia leasing'u bądź po wymianie na nowsze. Cena nie zawsze jest zabójcza, a historia pewniejsza- nawet jeśli przebieg jest spory, to jest prawdziwy ;-)

tapatak napisał z hjułałej p8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie ma nic ciekawego, rozważałem tę opcję, chciałem nawet wpłacić 50% i reszte wziać w raty......jak mi wyliczyli, że przez 6 lat dołoże ok 16 tyś do zakupu, to się za głowę złapałem. Oprocentowanie większe niż przy kredycie gotówkowym.

Znalazłem superba, poza skórami miał dosłownie wszystko - 63.000, 1.8 benzin z DSG 2012r. Po spłacie kredytu wyszedł by mnie 79.000 :grin:

Wczoraj przymierzyłem się do peugeota 508......i szczerze mówiąc mega przyjemne autko, delikatnie jeżdzi. Silnik 2.0 hdi 163km, jest cichy, bogata opcja wyposażenia - nie max, ale napchany. Tyle, że z autohandlu i miał sporo wgniotek po bokach, a tak to nawet spoko - 47.000 2012r.....

Szukam ofert z rąk prywatnych, ale przejrzałem całe otomoto, allegro, olx i wszystko to komisy, pojedyńcze przypadki wysptępują, ale gdzieś na południu .....


A tak z innej beczki. Korzystał ktoś z firm sprawdzających auta? Jak oni się spisują, warto płacić 500 zł za ich opinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce nikogo urazić ale ja jestem wychowany tak, że auto to ostatnia rzecz w życiu na jaką bym brał kredyt...dom rozumiem mieszkanie działka...ale auto hmhm...wolał bym jeżdizć czymś starszym i tańszym...ale nie ważne...

Wiem, ze to nie dział giełda ale może się ktoś skusi....

Mam do sprzedania fmica 180 mm z orurowaniem 51mm wyspawanym pod k04-64 tfsi...robił to niejaki inkognito z poznania...oryginalnie buło to pod k03 ale od strony turbo przerobione pod k04-64...

U mnie wyszło 312 koni na tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy akurat wychowanie ma z kredytem coś wspólnego. Kredyt, to kredyt. Nie ważne na co ,ważne żeby go brać możliwie najrozsądniej. Ja do tej pory wszystkie auta jakie posiadałem miałem w kredycie i nigdy nie miałem problemu ze spłatą. Jeśli miałbym odkładać, to pewnie dzisiaj jeździł bym golfem za 2 tysiące - takie są realia.

Oczywiście, że auto to nie priorytet. Mieszkanie, dom - już tak. Ja nie musiałem stać w kolejce po kredyt na mieszkanie, więc najważniejsze mi odeszło. Na dom nie mam parcia, gdyż jestem wychowany w mieście, więc i przyzwyczajony do blokowych realiów. Jakoś w życiu trzeba się spełniać i mieć tego "konika" który umili nam czas, bo niestety, ale nie żyje się samymi problemami, rodziną, pracą i domem - odskocznia jest każdemu z nas potrzebna. Każdy ma na to swój sposób.

A szczerze mówiąc ta frajda, jaką miałem przy autach - co tu jeszcze zrobić, jakie koło na lato, jaka chemia do lakieru.......etc jest czymś mega mobilizującym. Odkąd sprzedałem audi - a będzie już trochę czasu brakuje mi właśnie tego "problemu" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie ma nic ciekawego, rozważałem tę opcję, chciałem nawet wpłacić 50% i reszte wziać w raty......jak mi wyliczyli, że przez 6 lat dołoże ok 16 tyś do zakupu, to się za głowę złapałem. Oprocentowanie większe niż przy kredycie gotówkowym.

Znalazłem superba, poza skórami miał dosłownie wszystko - 63.000, 1.8 benzin z DSG 2012r. Po spłacie kredytu wyszedł by mnie 79.000 :grin:

Wczoraj przymierzyłem się do peugeota 508......i szczerze mówiąc mega przyjemne autko, delikatnie jeżdzi. Silnik 2.0 hdi 163km, jest cichy, bogata opcja wyposażenia - nie max, ale napchany. Tyle, że z autohandlu i miał sporo wgniotek po bokach, a tak to nawet spoko - 47.000 2012r.....

Szukam ofert z rąk prywatnych, ale przejrzałem całe otomoto, allegro, olx i wszystko to komisy, pojedyńcze przypadki wysptępują, ale gdzieś na południu .....

A tak z innej beczki. Korzystał ktoś z firm sprawdzających auta? Jak oni się spisują, warto płacić 500 zł za ich opinie?

Mam wrażenie że szukasz dziury w całym

To że handlarz to znaczy be

Na południe nie pojadę bo za daleko

Kredyt drogi to też nie wezmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może i tak jest, ale nie zamierzam się Tobie z tego tłumaczyć. Po prostu nie chcę kupić bubla, nie wiem czy to jest szukanie dziury w całym. Jak byś czytał ze zrozumieniem, to myśle o kredycie, ale samochodowy z oprocentowaniem blisko 25% to chyba jakiś złodziejski ten kredyt......tu nie potrzeba szukać dziury w całym.


W każdym razie już jednego trupa kupiłem i drugiego nie chcę - ot ta dziura :grin:


Grzesiek we wtorek będę w Gdańsku na smoluchowskiejo w klinice to może się spotkamy

Napisz mi o której będziesz, to jakoś się zdzwonimy :wink:

Edytowane przez grzes283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Potrzebuje pomocy od osob , ktore montowaly modul DRL 30% na swiatla dlugie.

Mianowicie zalega mi taki juz rok czasu i wkoncu postanowilem go zamontowac w Mojej B6.

Moje pytanie dot. podlaczenia , opis przewodow podlaczenia przez producenta:

Czerwony - zasilanie modulu (plus)

Fioletowy - sterowanie swiatlami

Zielony - sterowanie zalaczeniem/wylaczeniem DRL

Zolty - sterowanie funkcja CLH

Czarny - opcjonalne zasilanie "po stacyjce"

Bialy - przewod podajacy mase po zalaczeniu modulu

Niebieski - minus/masa

I teraz moje pytanie , zoltego przewodu nie podpinam gdyz nie potrzebuje CLH a co zrobic z podlaczeniem przewodow Czarny i Bialy ?

I ostatnia kwestia a mianowicie owy modul DRL musze podlaczyc na kablach odpowiednio wychodzacych z MCE czy moge to zrobic bezposrednio na wiazkach wychodzacych do lamp ? , jezeli ktos wie to jaki jest kolor przewodu we wtyczce od swiatel drogowych ? a jak nie to bede szukal.

Dziekuje za wszelkie info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Potrzebuje pomocy od osob , ktore montowaly modul DRL 30% na swiatla dlugie.

Mianowicie zalega mi taki juz rok czasu i wkoncu postanowilem go zamontowac w Mojej B6.

Moje pytanie dot. podlaczenia , opis przewodow podlaczenia przez producenta:

Czerwony - zasilanie modulu (plus)

Fioletowy - sterowanie swiatlami

Zielony - sterowanie zalaczeniem/wylaczeniem DRL

Zolty - sterowanie funkcja CLH

Czarny - opcjonalne zasilanie "po stacyjce"

Bialy - przewod podajacy mase po zalaczeniu modulu

Niebieski - minus/masa

I teraz moje pytanie , zoltego przewodu nie podpinam gdyz nie potrzebuje CLH a co zrobic z podlaczeniem przewodow Czarny i Bialy ?

I ostatnia kwestia a mianowicie owy modul DRL musze podlaczyc na kablach odpowiednio wychodzacych z MCE czy moge to zrobic bezposrednio na wiazkach wychodzacych do lamp ? , jezeli ktos wie to jaki jest kolor przewodu we wtyczce od swiatel drogowych ? a jak nie to bede szukal.

Dziekuje za wszelkie info.

Co to za moduł masz?

Biały możesz użyć jak chcesz kontrolę sobie zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :hi:

Panowie pytanie do znafców tematu, chodzi o moje auto czyli 1.9 tdi, auto z dnia na dzień straciło moc, na vagu 3 błędy w sterowniku silnika

1- od poduszki silnika

2- od tempomatu

3- ma nr 17553 i w nawiasie jest G70 - gdzieś wyczytałem że to przepływomierz (wcześniej go nie było tzn jak auto chodziło normalnie)

Po skasowaniu nie pojawia się do czasu odpalenia motoru potem już tak, nie jestem na tyle oblatany żeby zrobić i właściwie przeanalizować logi, mogę jedynie powiedzieć że auto ogólnie jest mułowate tak jakby wogóle nie działało turbo, na fisie nic się nie wyświetla poprostu auto nie jedzie, dziś robiłem eksperyment z odpięciem przepływomierza i nic ani poprawy ani pogorszenia chodzi zupełnie tak samo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach.

Podczas jazdy w ogóle się nie wkręca vmax jaki osiąga to 130km/h.

Panowie poradźcie coś....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć czujnik na rurze nad pompą tandemową i go wymyj w środku typu penetrus;-) (to tak na szybko i najtaniej)

tapatak napisał z hjułałej p8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy akurat wychowanie ma z kredytem coś wspólnego. Kredyt, to kredyt. Nie ważne na co ,ważne żeby go brać możliwie najrozsądniej. Ja do tej pory wszystkie auta jakie posiadałem miałem w kredycie i nigdy nie miałem problemu ze spłatą. Jeśli miałbym odkładać, to pewnie dzisiaj jeździł bym golfem za 2 tysiące - takie są realia.

Jaki tam procent dają banki na auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Potrzebuje pomocy od osob , ktore montowaly modul DRL 30% na swiatla dlugie.

Mianowicie zalega mi taki juz rok czasu i wkoncu postanowilem go zamontowac w Mojej B6.

Moje pytanie dot. podlaczenia , opis przewodow podlaczenia przez producenta:

Czerwony - zasilanie modulu (plus)

Fioletowy - sterowanie swiatlami

Zielony - sterowanie zalaczeniem/wylaczeniem DRL

Zolty - sterowanie funkcja CLH

Czarny - opcjonalne zasilanie "po stacyjce"

Bialy - przewod podajacy mase po zalaczeniu modulu

Niebieski - minus/masa

I teraz moje pytanie , zoltego przewodu nie podpinam gdyz nie potrzebuje CLH a co zrobic z podlaczeniem przewodow Czarny i Bialy ?

I ostatnia kwestia a mianowicie owy modul DRL musze podlaczyc na kablach odpowiednio wychodzacych z MCE czy moge to zrobic bezposrednio na wiazkach wychodzacych do lamp ? , jezeli ktos wie to jaki jest kolor przewodu we wtyczce od swiatel drogowych ? a jak nie to bede szukal.

Dziekuje za wszelkie info.

Co to za moduł masz?

Biały możesz użyć jak chcesz kontrolę sobie zrobić

Modul to Proeltec na 30% swiecenia dlugich a co do tego bialego przewodu to co to znaczy , ze moge sobie zrobic kontrole ? Nie kumam , sorki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka czy moduł działa(czy światła drl świecą)

Czarnego nie musisz podpiąć :wink:

Ok to gdzie ten bialy musze wpiac ? Przepraszam ale zielony jestem z elektryki , wiadomo jak mam istrukcje co i jak to podlacze ale sam nie rozkminie a niechcial bym z gasnica wokol auta latac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...