secio84 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Koito z RenaultWysłane z mojego SM-G900F przy użyciu TapatalkaŚwiatło jest mega białe dziś jeszcze wyczyścilem soczewki i lampy efekt zadowalający. Na niebiesko świece w momencie odpalenia lamp. Później jest mega biało. Ja płaciłem 260 zł a zamawiałem z hurtowni do siebie na sklep. naciepane z kalkulatora S7
muzin Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Światło jest mega białe dziś jeszcze wyczyścilem soczewki i lampy efekt zadowalający. Na niebiesko świece w momencie odpalenia lamp. Później jest mega biało. Ja płaciłem 260 zł a zamawiałem z hurtowni do siebie na sklep. naciepane z kalkulatora S7260 za komplet?Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
secio84 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Za sztukę naciepane z kalkulatora S7
muzin Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Za sztukę naciepane z kalkulatora S7To d2s wyszły trochę taniej, w październiku płaciłem coś ok 380 za kompletWysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
secio84 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 No d2s patrzyłem są tańsze ale mi to nie urządza bo przetwornice musiał bym zmienić bo raczej to nie pasuje naciepane z kalkulatora S7
KoJ@K Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Nie konieznie, bo do tych ori bixowych przetwornic można zapodać zapłonniki i wtedy są na D2S, tylko dochodzi koszt zapłonników i w porównaniu z tańszymi żarnikami D2S wychodzi nam praktycznie to samo, więc skórka za wyprawkę. No chyba, że ktoś jest akurat przed zakupem przetwornic lub w trakcie kompletowania zestawu, to wtedy sobie może kupić przetwo pod D2S. Muzin - masz je schowane wewnątrz lamp? Bo chyba Koito nie są hermetyczne !?
RicS3 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 A jak mam d4s to mogę przejść na d2s bez zmiany przetwornic?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Chyba nie bałdzo, bo D4S ma chyba jakiś inny zakres napięć, czy coś takiego, Gwerty chyba coś kiedyś mówił ?!
Ra4al Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 12 minut temu, KoJ@K napisał: Nie konieznie, bo do tych ori bixowych przetwornic można zapodać zapłonniki i wtedy są na D2S, tylko dochodzi koszt zapłonników i w porównaniu z tańszymi żarnikami D2S wychodzi nam praktycznie to samo, więc skórka za wyprawkę. No chyba, że ktoś jest akurat przed zakupem przetwornic lub w trakcie kompletowania zestawu, to wtedy sobie może kupić przetwo pod D2S. Muzin - masz je schowane wewnątrz lamp? Bo chyba Koito nie są hermetyczne !? Przy soczewkach z B8 nie zmieścisz D2S z zapłonnikami, trzeba zmieniać soczewkę na inną, np Intemo
muzin Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Nie konieznie, bo do tych ori bixowych przetwornic można zapodać zapłonniki i wtedy są na D2S, tylko dochodzi koszt zapłonników i w porównaniu z tańszymi żarnikami D2S wychodzi nam praktycznie to samo, więc skórka za wyprawkę. No chyba, że ktoś jest akurat przed zakupem przetwornic lub w trakcie kompletowania zestawu, to wtedy sobie może kupić przetwo pod D2S. Muzin - masz je schowane wewnątrz lamp? Bo chyba Koito nie są hermetyczne !? Przetwornice dopasowalem do dekielka, i uszczelnilem. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Przy soczewkach z B8 nie zmieścisz D2S z zapłonnikami, trzeba zmieniać soczewkę na inną, np Intemo [emoji6] Mam soczewki b8 lift i przetwornice d2s, przetwornice nie wystaja poza dekielek:)Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Ra4al Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 6 godzin temu, muzin napisał: Przetwornice dopasowalem do dekielka, i uszczelnilem. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Mam soczewki b8 lift i przetwornice d2s, przetwornice nie wystaja poza dekielek:) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Mówisz o przetwornicach D2S, a ja o przetwornicach D1S, i palnikach D2S z przejściówkami/zapalnikami dla nich
kaman Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Panowie wyświetliło mi taki błąd:17994Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Short to Plus P1586 - 35-10 - - - intermittenWyczytałem, ze dotyczy on poduszki silnika gumowo-olejowej z elektrozaworem. Rozumiem, ze jak wymieniać poduchę to tylko na ori? Nie pchać się w używki czy zamienniki (o ile występują)? Prawa poduchę do kompletu tez lepiej wymienić czy mogę tylko tą lewą z elektrozaworem? Jakby ktoś miał pod ręką numer takiej poduszki oraz mniej więcej jej koszt to byłbym bardzo wdzięczny, jak nie to dopiero na dniach usiądę do PC i sobie poszukam numeru [emoji4] Pacjent to A4 B6 AVF 1.9 tdi 130 KM Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
turzol Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 37 minut temu, kaman napisał: Panowie wyświetliło mi taki błąd: 17994 Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Short to Plus P1586 - 35-10 - - - intermitten Wyczytałem, ze dotyczy on poduszki silnika gumowo-olejowej z elektrozaworem. Rozumiem, ze jak wymieniać poduchę to tylko na ori? Nie pchać się w używki czy zamienniki (o ile występują)? Prawa poduchę do kompletu tez lepiej wymienić czy mogę tylko tą lewą z elektrozaworem? Jakby ktoś miał pod ręką numer takiej poduszki oraz mniej więcej jej koszt to byłbym bardzo wdzięczny, jak nie to dopiero na dniach usiądę do PC i sobie poszukam numeru Pacjent to A4 B6 AVF 1.9 tdi 130 KM Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nr poduszki do AVF/AWX strona lewa elekt. 8E0199379BF Serwis ok 460zł po rabatach.
kaman Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Dzięki za info turzol Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Karol89 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Panowie potrzebuje pomocy w czasie śniegów bawiliśmy się Multiwanem 4x4 Po powrocie do domku na drugi dzień przestał działać haldex na komputerze wyskoczył błąd 11 przerwa w obwodzie. Wydaje mi się ze problem polega na którymś z czujników abs. Jeżeli ktoś przerabiał podobny temat proszę o pomoc?
3r4 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) w jakimś programie na tvn było od tym 4x4 w VW - jak odnawiali ekipie tvnu ich wóz do wożenia sprzętu (nie wiem czy to nie było czasami 101 napraw) Koleś opisywał napęd i usterki + naprawiał Edytowane 23 Stycznia 2017 przez 3r4
pajda Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 w jakimś programie na tvn było od tym 4x4 w VW - jak odnawiali ekipie tvnu ich wóz do wożenia sprzętu (nie wiem czy to nie było czasami 101 napraw) Koleś opisywał napęd i usterki + naprawiałSamochód marzeń - Kup i zrób
rrrudy25 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Pany,podrzuci ktoś nr lusterek z s4 b6 one maja być alu co nie ?
turzol Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Pany,podrzuci ktoś nr lusterek z s4 b6 one maja być alu co nie ?Lusterka maja taki sam nr , S4 miał Alu obudowy i nr jest w temacie o moim a4. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się