Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Uwaga!!! Panowie i Panie :) zagadka :). Przy ,, mocniejszej" redukcji niezależnie na którym biegu coś mi jęczy chwilkę jakby rozwalone łożysko, słychać to też na połsprzegle jak cofam. Co to jest?!?!?! Może to być np przypalone sprzęgło albo łożysko oporowe?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

jak słychać to raczej łożysko ,sprzęgło jak byś przypalił to by przez chwilę było czuć spalenizną,a może poprostu traci trakcję i stąd ten dźwięk

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie raz czułem sprzęgło swoje :). A łożysko oporowe właśnie jak się zwali to słychać przy redukcji i na pół sprzęgle? Bo w sumie komplet sprzęgła ma z 1.5r chyba

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/radio-nawigacja-android-audi-a4-b6-b7-2002-2008-fv-i6371120308.html

Tu masz 100 taniej i od sprawdzonego sprzedawcy. Sentinel z forum ma od nich tą nawi i jest zadowolony.

RNS LED, ma tylko ten plus że czyta SDHC i to tyle. Cena 2400 lekkie przegięcie ;/.

A co ze zmieniarką fabryczną? Da radę podłączyć pod to?

Pisz do sprzedających.

Ale jeśli jest kompatybilność z multi kierą to ze zmieniarką nie powinno być problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może ktoś z was się orientuje. Czy do B6 1.8T z 2001 roku wsadzę skrzynie biegów z powiedzmy B6 1.8T z 2004 roku? Pytam ponieważ słyszałem ze od 2002r prędkościomierz bierze dane z czujników ABS, a wcześniej brał ze skrzyni biegów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne są te chińczyki ale jednak dla mnie nie ma kilku funkcji z których korzystam przy rnsie a mianowicie wybieranie kontaktów,klikam z kiery ,wybieram kontakt na liczniku i dzwonie, i co najważniejsze to wyświetlanie nawigacji na liczniku, zawsze nawi odpalam na rnsie a później korzystam tylko z wyświetlania na liczniku, wcześniej jak używałem chińczyka jakiś czas to problemem była tez jakość dźwięku w porównaniu z rnsem i jakość wyszukiwania stacji radiowych i ich odbiór nie wiem jak jest teraz.

Chyba że może ktos korzysta z nowszych wersji chińczyków i te wszystkie opcje działają to prosił bym o info to może jeszcze raz podejdę do chinola :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jeszcze odnosząc się do mojego poprzedniego pytania. Czy jest na forum jakiś spec do przerobi licznik tak, aby sczytywał prędkość z abs?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może ktoś z was się orientuje. Czy do B6 1.8T z 2001 roku wsadzę skrzynie biegów z powiedzmy B6 1.8T z 2004 roku? Pytam ponieważ słyszałem ze od 2002r prędkościomierz bierze dane z czujników ABS, a wcześniej brał ze skrzyni biegów...

Dokładnie tak jest.

Ktoś ogarnia takie tematy ale nie pamiętam kto. Poszukaj w dziale warsztat może jest jakiś temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jeszcze odnosząc się do mojego poprzedniego pytania. Czy jest na forum jakiś spec do przerobi licznik tak, aby sczytywał prędkość z abs?

Jak przeróbki i liczniki to tylko Fazi ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może ktoś z was się orientuje. Czy do B6 1.8T z 2001 roku wsadzę skrzynie biegów z powiedzmy B6 1.8T z 2004 roku? Pytam ponieważ słyszałem ze od 2002r prędkościomierz bierze dane z czujników ABS, a wcześniej brał ze skrzyni biegów...

Z tego co pamiętam są 2 rozwiązania, pierwsze to zmiana w sofcie licznika, drugie to przepięcie kabelka od skrzyni do sterownika ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może ktoś z was się orientuje. Czy do B6 1.8T z 2001 roku wsadzę skrzynie biegów z powiedzmy B6 1.8T z 2004 roku? Pytam ponieważ słyszałem ze od 2002r prędkościomierz bierze dane z czujników ABS, a wcześniej brał ze skrzyni biegów...

Z tego co pamiętam są 2 rozwiązania, pierwsze to zmiana w sofcie licznika, drugie to przepięcie kabelka od skrzyni do sterownika ABS.

Tak jeszcze myślałem, aby zmienić licznik na taki z 2003-2004 i przekodować immobiliser. Tylko nie wiem czy wiązka się różni.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne są te chińczyki ale jednak dla mnie nie ma kilku funkcji z których korzystam przy rnsie a mianowicie wybieranie kontaktów,klikam z kiery ,wybieram kontakt na liczniku i dzwonie, i co najważniejsze to wyświetlanie nawigacji na liczniku, zawsze nawi odpalam na rnsie a później korzystam tylko z wyświetlania na liczniku, wcześniej jak używałem chińczyka jakiś czas to problemem była tez jakość dźwięku w porównaniu z rnsem i jakość wyszukiwania stacji radiowych i ich odbiór nie wiem jak jest teraz.

Chyba że może ktos korzysta z nowszych wersji chińczyków i te wszystkie opcje działają to prosił bym o info to może jeszcze raz podejdę do chinola :)

Też właśnie jestem ciekaw jak wygląda współpraca ze wzmacniaczem antenowym i dźwiękowym. Napewno jest alternatywą, TV online przez Kodi bez drogiego tunera i walki z zasięgiem. Masz neta masz tv. Czterordzeniowy procek 1.6, 1 GB RAM jest w stanie stabilnie pracować

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie od jakiegoś czasu walczę z parującym bixem od strony kierowcy. Czyściłem mechanizm regulacji, zmieniłem oring i nic to nie dało - przy tych mrozach lampa w środku jest cała w lodzie. Jako, ze śruba od mechanizmu regulacji jest juz wyrobiona to chciałbym wymienić cały mechanizm - począwszy od prętu regulacji na zębatkach skończywszy. Idzie to gdzieś dostać? Ewentualnie ktoś z Was ma na handel taki zestaw z dobrymi oringami na pręcie?

Obecny mechanizm ogarniałem według poradnika na forum i niestety nic to nie dało... A ze śruba jest wyrobiona to wolałbym wymienić cały mechanizm i wtedy dodatkowo uszczelnić (na wszelki wypadek) tylny dekiel. Jeżdzę teraz jednookim bandytą bo prawa lampa w ogóle nie paruje, a w lewej przez ten lód juz soczewki nie widać :facepalm:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przeróbki i liczniki to tylko Fazi ;)

Jakiś kontakt do niego masz, bo na naszym forum go nie znalazłem ;/

+48 782 085 890
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...