miki Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 szkoda że mu tego nie wysłałeś :grin:pamiętaj, żeby przeżyć w DE wystarczy znać tylko 3 zwroty: - ja -nein - einmal kebap mit knoblauchsosse bitte, ohne zwiebeln :grin::grin::grin: Kebab z sosem czosnkowym bez cebuli ? widzisz, mówiłem że nie trzeba wiele, jesteś w grupie przetrwania :grin:
miszka Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Enthält das Set alle Schrauben. Vielen Dank Herr PUMA
miki Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 To teraz idźcie na a4-freunde i zapytajcie jak wyrezać samopoziom Tapnięte z SGS III
P-U-M-A Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Nie ma takiej potrzeby wszystko w dziale DIY:decayed:
laki83 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 chłopaki takie pytanko co do nadkoli..czy w b6 z przodu były tez te wełniane nadkola?czy tylko w b7?
miki Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Były i takie i takie, w różnych konfiguracjach. Tapnięte z SGS III
sikszak Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 http://imageshack.us/a/img856/8072/img7966t.jpghttp://imageshack.us/a/img132/9396/img7969s.jpg rezać chopy:decayed: Właśnie zabrałem się do roboty przy zmianie pokrętła włącznika świateł i mam problem bo nie umiem wyciągnąć samego pokrętła. Włącznik mam rozebrany ale nie mogę oddzielić pokrętła od reszty. Jeden włacznik już połamałem bo próbowałem na siłę. Drugi mam jeszcze od vw (tak samo zbudowany) i dalej nie wiem co i jak mimo że jeden mam już rozebrany na części dalej nie mam pomysłu jak to wyciągnąć żeby nic nie połamać. macie jakieś triki na to? nie chce połamać drugiego włącznika. Chce tylko na nim potestować jak to rozebrać zanim zajmę się już swoim w audi. Proszę o pomoc
miszka Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 http://imageshack.us/a/img856/8072/img7966t.jpghttp://imageshack.us/a/img132/9396/img7969s.jpg rezać chopy:decayed: Właśnie zabrałem się do roboty przy zmianie pokrętła włącznika świateł i mam problem bo nie umiem wyciągnąć samego pokrętła. Włącznik mam rozebrany ale nie mogę oddzielić pokrętła od reszty. Jeden włacznik już połamałem bo próbowałem na siłę. Drugi mam jeszcze od vw (tak samo zbudowany) i dalej nie wiem co i jak mimo że jeden mam już rozebrany na części dalej nie mam pomysłu jak to wyciągnąć żeby nic nie połamać. macie jakieś triki na to? nie chce połamać drugiego włącznika. Chce tylko na nim potestować jak to rozebrać zanim zajmę się już swoim w audi. Proszę o pomoc http://s14.postimage.org/r7u6m9oct/2013_03_20_162.jpg kurcze właśnie miasłem ci napisac jak aj to zrobiłem al e nie mogę sobie przypomnieć ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ---------- wiem ze trzeba mocniej pociągnąć żeby to wyszło ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- idę trzasnąć pikczera , daj mi chwilę ---------- Post dopisany 21-03-2013 at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 23:45 ---------- http://imageshack.us/a/img856/8072/img7966t.jpghttp://imageshack.us/a/img132/9396/img7969s.jpg rezać chopy:decayed: Właśnie zabrałem się do roboty przy zmianie pokrętła włącznika świateł i mam problem bo nie umiem wyciągnąć samego pokrętła. Włącznik mam rozebrany ale nie mogę oddzielić pokrętła od reszty. Jeden włacznik już połamałem bo próbowałem na siłę. Drugi mam jeszcze od vw (tak samo zbudowany) i dalej nie wiem co i jak mimo że jeden mam już rozebrany na części dalej nie mam pomysłu jak to wyciągnąć żeby nic nie połamać. macie jakieś triki na to? nie chce połamać drugiego włącznika. Chce tylko na nim potestować jak to rozebrać zanim zajmę się już swoim w audi. Proszę o pomoc http://s14.postimage.org/r7u6m9oct/2013_03_20_162.jpg kurcze właśnie miasłem ci napisac jak aj to zrobiłem al e nie mogę sobie przypomnieć ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ---------- wiem ze trzeba mocniej pociągnąć żeby to wyszło ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- idę trzasnąć pikczera , daj mi chwilę sorry za zdjęcia z d*p... A więc tak , to zdjęcie przedstawia włącznik po zdjęciu pokrętła Pokrętło wchodzi do środka i tam są takie zatrzaski które je trzymają A tu pokrętło i te zaznaczone otwory wchodzą zatrzaski Zapomniałem już jak to wyciągną pierwszy raz, ale musi tam byc dojście do tych zatrzasków , wystarczy je lekko czymś podważyć i po mocniejszym szarpnięciu te zatrzaski po prostu puszczają . U mnie teraz wychodzi bez podważania , wystarczy mocniej szarpnąć Mam nadzieję że trochę pomogłem
sikszak Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 problem w tym że nie moge się dostać do tych zatrzasków. Wszystko zabudowane że nie można tam sięgnąc
MARCIN607 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Siema Rezacze. Ma ktoś może instrukcje do rns-a i b6 tylko wersję do druku oczywiście.
turzol Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Siema Rezacze.Ma ktoś może instrukcje do rns-a i b6 tylko wersję do druku oczywiście. są na forum
MaxsteRR Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Pany, pomożecie mi wycenić graty jakie zostały po mojej B6? Nie wiem, czy sprzedawać wrak w całości, czy na graty - Zderzak tylny S-line, bez dziur na wydechy - Daszek na klapę S-line - Nakładki na wewnętrzne progi S-line - Listwy drzwiowe S-line, ale tylko lewa strona - MCE w wersji High (chyba F na końcu) - Pompowtryskiwacze AVF, wszystkie korekcje w normie, bipy tak samo - Sprzęgło z dwumasem 240mm - Tylne lampy - Roleta z siatką pionową - Tylne amortyzatory ze sprężynami 1BE - Podświetlany podłokietnik - Mieszek, ręczny, kiera w skórze Nie wiem jeszcze co tam mogło ocaleć
Wandej Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Pany, pomożecie mi wycenić graty jakie zostały po mojej B6? Nie wiem, czy sprzedawać wrak w całości, czy na graty - Zderzak tylny S-line, bez dziur na wydechy - Daszek na klapę S-line - Nakładki na wewnętrzne progi S-line - Listwy drzwiowe S-line, ale tylko lewa strona - MCE w wersji High (chyba F na końcu) - Pompowtryskiwacze AVF, wszystkie korekcje w normie, bipy tak samo - Sprzęgło z dwumasem 240mm - Tylne lampy - Roleta z siatką pionową - Tylne amortyzatory ze sprężynami 1BE - Podświetlany podłokietnik - Mieszek, ręczny, kiera w skórze Nie wiem jeszcze co tam mogło ocaleć Daje 500zł i sam przyjadę wyjąć
jozek726 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 - Zderzak tylny S-line, bez dziur na wydechy- 450 - Daszek na klapę S-line- 500 - Nakładki na wewnętrzne progi S-line-300 - Listwy drzwiowe S-line, ale tylko lewa strona- komplet około 600-700 - MCE w wersji High (chyba F na końcu) - Pompowtryskiwacze AVF, wszystkie korekcje w normie, bipy tak samo - Sprzęgło z dwumasem 240mm - Tylne lampy - Roleta z siatką pionową -150 - Tylne amortyzatory ze sprężynami 1BE - Podświetlany podłokietnik-200/250 - Mieszek, ręczny, kiera w skórze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się