H4mm3R 267 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Coś tam umiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 szkoda że mu tego nie wysłałeś :grin:pamiętaj, żeby przeżyć w DE wystarczy znać tylko 3 zwroty: - ja -nein - einmal kebap mit knoblauchsosse bitte, ohne zwiebeln :grin::grin::grin: Kebab z sosem czosnkowym bez cebuli ? widzisz, mówiłem że nie trzeba wiele, jesteś w grupie przetrwania :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 google translate:read::read: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Enthält das Set alle Schrauben. Vielen Dank Herr PUMA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 To teraz idźcie na a4-freunde i zapytajcie jak wyrezać samopoziom Tapnięte z SGS III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Nie ma takiej potrzeby wszystko w dziale DIY:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 chłopaki takie pytanko co do nadkoli..czy w b6 z przodu były tez te wełniane nadkola?czy tylko w b7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ja w B6 mam wełniane przód i tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ja w B6 mam wełniane przód i tył +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Były i takie i takie, w różnych konfiguracjach. Tapnięte z SGS III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak 2 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 http://imageshack.us/a/img856/8072/img7966t.jpghttp://imageshack.us/a/img132/9396/img7969s.jpg rezać chopy:decayed: Właśnie zabrałem się do roboty przy zmianie pokrętła włącznika świateł i mam problem bo nie umiem wyciągnąć samego pokrętła. Włącznik mam rozebrany ale nie mogę oddzielić pokrętła od reszty. Jeden włacznik już połamałem bo próbowałem na siłę. Drugi mam jeszcze od vw (tak samo zbudowany) i dalej nie wiem co i jak mimo że jeden mam już rozebrany na części dalej nie mam pomysłu jak to wyciągnąć żeby nic nie połamać. macie jakieś triki na to? nie chce połamać drugiego włącznika. Chce tylko na nim potestować jak to rozebrać zanim zajmę się już swoim w audi. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 http://imageshack.us/a/img856/8072/img7966t.jpghttp://imageshack.us/a/img132/9396/img7969s.jpg rezać chopy:decayed: Właśnie zabrałem się do roboty przy zmianie pokrętła włącznika świateł i mam problem bo nie umiem wyciągnąć samego pokrętła. Włącznik mam rozebrany ale nie mogę oddzielić pokrętła od reszty. Jeden włacznik już połamałem bo próbowałem na siłę. Drugi mam jeszcze od vw (tak samo zbudowany) i dalej nie wiem co i jak mimo że jeden mam już rozebrany na części dalej nie mam pomysłu jak to wyciągnąć żeby nic nie połamać. macie jakieś triki na to? nie chce połamać drugiego włącznika. Chce tylko na nim potestować jak to rozebrać zanim zajmę się już swoim w audi. Proszę o pomoc http://s14.postimage.org/r7u6m9oct/2013_03_20_162.jpg kurcze właśnie miasłem ci napisac jak aj to zrobiłem al e nie mogę sobie przypomnieć ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ---------- wiem ze trzeba mocniej pociągnąć żeby to wyszło ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- idę trzasnąć pikczera , daj mi chwilę ---------- Post dopisany 21-03-2013 at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 23:45 ---------- http://imageshack.us/a/img856/8072/img7966t.jpghttp://imageshack.us/a/img132/9396/img7969s.jpg rezać chopy:decayed: Właśnie zabrałem się do roboty przy zmianie pokrętła włącznika świateł i mam problem bo nie umiem wyciągnąć samego pokrętła. Włącznik mam rozebrany ale nie mogę oddzielić pokrętła od reszty. Jeden włacznik już połamałem bo próbowałem na siłę. Drugi mam jeszcze od vw (tak samo zbudowany) i dalej nie wiem co i jak mimo że jeden mam już rozebrany na części dalej nie mam pomysłu jak to wyciągnąć żeby nic nie połamać. macie jakieś triki na to? nie chce połamać drugiego włącznika. Chce tylko na nim potestować jak to rozebrać zanim zajmę się już swoim w audi. Proszę o pomoc http://s14.postimage.org/r7u6m9oct/2013_03_20_162.jpg kurcze właśnie miasłem ci napisac jak aj to zrobiłem al e nie mogę sobie przypomnieć ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ---------- wiem ze trzeba mocniej pociągnąć żeby to wyszło ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- idę trzasnąć pikczera , daj mi chwilę sorry za zdjęcia z d*p... A więc tak , to zdjęcie przedstawia włącznik po zdjęciu pokrętła Pokrętło wchodzi do środka i tam są takie zatrzaski które je trzymają A tu pokrętło i te zaznaczone otwory wchodzą zatrzaski Zapomniałem już jak to wyciągną pierwszy raz, ale musi tam byc dojście do tych zatrzasków , wystarczy je lekko czymś podważyć i po mocniejszym szarpnięciu te zatrzaski po prostu puszczają . U mnie teraz wychodzi bez podważania , wystarczy mocniej szarpnąć Mam nadzieję że trochę pomogłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak 2 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 problem w tym że nie moge się dostać do tych zatrzasków. Wszystko zabudowane że nie można tam sięgnąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Siema Rezacze. Ma ktoś może instrukcje do rns-a i b6 tylko wersję do druku oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Siema Rezacze.Ma ktoś może instrukcje do rns-a i b6 tylko wersję do druku oczywiście. są na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Bry:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Pany, pomożecie mi wycenić graty jakie zostały po mojej B6? Nie wiem, czy sprzedawać wrak w całości, czy na graty - Zderzak tylny S-line, bez dziur na wydechy - Daszek na klapę S-line - Nakładki na wewnętrzne progi S-line - Listwy drzwiowe S-line, ale tylko lewa strona - MCE w wersji High (chyba F na końcu) - Pompowtryskiwacze AVF, wszystkie korekcje w normie, bipy tak samo - Sprzęgło z dwumasem 240mm - Tylne lampy - Roleta z siatką pionową - Tylne amortyzatory ze sprężynami 1BE - Podświetlany podłokietnik - Mieszek, ręczny, kiera w skórze Nie wiem jeszcze co tam mogło ocaleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Pany, pomożecie mi wycenić graty jakie zostały po mojej B6? Nie wiem, czy sprzedawać wrak w całości, czy na graty - Zderzak tylny S-line, bez dziur na wydechy - Daszek na klapę S-line - Nakładki na wewnętrzne progi S-line - Listwy drzwiowe S-line, ale tylko lewa strona - MCE w wersji High (chyba F na końcu) - Pompowtryskiwacze AVF, wszystkie korekcje w normie, bipy tak samo - Sprzęgło z dwumasem 240mm - Tylne lampy - Roleta z siatką pionową - Tylne amortyzatory ze sprężynami 1BE - Podświetlany podłokietnik - Mieszek, ręczny, kiera w skórze Nie wiem jeszcze co tam mogło ocaleć Daje 500zł i sam przyjadę wyjąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się