Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
szkoda że mu tego nie wysłałeś :grin::grin:

pamiętaj, żeby przeżyć w DE wystarczy znać tylko 3 zwroty:

- ja

-nein

- einmal kebap mit knoblauchsosse bitte, ohne zwiebeln

:decayed::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

Kebab z sosem czosnkowym bez cebuli ? :decayed:

widzisz, mówiłem że nie trzeba wiele, jesteś w grupie przetrwania :grin::grin:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Enthält das Set alle Schrauben.:hi:

Vielen Dank Herr PUMA :decayed:

Opublikowano

To teraz idźcie na a4-freunde i zapytajcie jak wyrezać samopoziom :decayed:

Tapnięte z SGS III

Opublikowano

Nie ma takiej potrzeby wszystko w dziale DIY:decayed:

Opublikowano

chłopaki takie pytanko co do nadkoli..czy w b6 z przodu były tez te wełniane nadkola?czy tylko w b7?

Opublikowano

Ja w B6 mam wełniane przód i tył

Opublikowano
Ja w B6 mam wełniane przód i tył

+1

Opublikowano

Były i takie i takie, w różnych konfiguracjach.

Tapnięte z SGS III

Opublikowano

Właśnie zabrałem się do roboty przy zmianie pokrętła włącznika świateł i mam problem bo nie umiem wyciągnąć samego pokrętła. Włącznik mam rozebrany ale nie mogę oddzielić pokrętła od reszty. Jeden włacznik już połamałem bo próbowałem na siłę. Drugi mam jeszcze od vw (tak samo zbudowany) i dalej nie wiem co i jak mimo że jeden mam już rozebrany na części dalej nie mam pomysłu jak to wyciągnąć żeby nic nie połamać. macie jakieś triki na to? nie chce połamać drugiego włącznika. Chce tylko na nim potestować jak to rozebrać zanim zajmę się już swoim w audi. Proszę o pomoc

2013_03_20_162.jpg

Opublikowano

Właśnie zabrałem się do roboty przy zmianie pokrętła włącznika świateł i mam problem bo nie umiem wyciągnąć samego pokrętła. Włącznik mam rozebrany ale nie mogę oddzielić pokrętła od reszty. Jeden włacznik już połamałem bo próbowałem na siłę. Drugi mam jeszcze od vw (tak samo zbudowany) i dalej nie wiem co i jak mimo że jeden mam już rozebrany na części dalej nie mam pomysłu jak to wyciągnąć żeby nic nie połamać. macie jakieś triki na to? nie chce połamać drugiego włącznika. Chce tylko na nim potestować jak to rozebrać zanim zajmę się już swoim w audi. Proszę o pomoc

http://s14.postimage.org/r7u6m9oct/2013_03_20_162.jpg

kurcze właśnie miasłem ci napisac jak aj to zrobiłem al e nie mogę sobie przypomnieć :kwasny:

---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ----------

wiem ze trzeba mocniej pociągnąć żeby to wyszło

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

idę trzasnąć pikczera , daj mi chwilę :wink:

---------- Post dopisany 21-03-2013 at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 23:45 ----------

Właśnie zabrałem się do roboty przy zmianie pokrętła włącznika świateł i mam problem bo nie umiem wyciągnąć samego pokrętła. Włącznik mam rozebrany ale nie mogę oddzielić pokrętła od reszty. Jeden włacznik już połamałem bo próbowałem na siłę. Drugi mam jeszcze od vw (tak samo zbudowany) i dalej nie wiem co i jak mimo że jeden mam już rozebrany na części dalej nie mam pomysłu jak to wyciągnąć żeby nic nie połamać. macie jakieś triki na to? nie chce połamać drugiego włącznika. Chce tylko na nim potestować jak to rozebrać zanim zajmę się już swoim w audi. Proszę o pomoc

http://s14.postimage.org/r7u6m9oct/2013_03_20_162.jpg

kurcze właśnie miasłem ci napisac jak aj to zrobiłem al e nie mogę sobie przypomnieć :kwasny:

---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ----------

wiem ze trzeba mocniej pociągnąć żeby to wyszło

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

idę trzasnąć pikczera , daj mi chwilę :wink:

sorry za zdjęcia z d*p... :decayed:

A więc tak , to zdjęcie przedstawia włącznik po zdjęciu pokrętła

Pokrętło wchodzi do środka i tam są takie zatrzaski które je trzymają

autoyb.jpg

A tu pokrętło i te zaznaczone otwory wchodzą zatrzaski

auto1w.jpg

Zapomniałem już jak to wyciągną pierwszy raz, ale musi tam byc dojście do tych zatrzasków , wystarczy je lekko czymś podważyć i po mocniejszym szarpnięciu te zatrzaski po prostu puszczają .

U mnie teraz wychodzi bez podważania , wystarczy mocniej szarpnąć

Mam nadzieję że trochę pomogłem

Opublikowano

problem w tym że nie moge się dostać do tych zatrzasków. Wszystko zabudowane że nie można tam sięgnąc

Opublikowano

Siema Rezacze.

Ma ktoś może instrukcje do rns-a i b6 tylko wersję do druku oczywiście.

Opublikowano
Siema Rezacze.

Ma ktoś może instrukcje do rns-a i b6 tylko wersję do druku oczywiście.

są na forum

Opublikowano

:hi:

Pany, pomożecie mi wycenić graty jakie zostały po mojej B6? Nie wiem, czy sprzedawać wrak w całości, czy na graty :facepalm:

- Zderzak tylny S-line, bez dziur na wydechy

- Daszek na klapę S-line

- Nakładki na wewnętrzne progi S-line

- Listwy drzwiowe S-line, ale tylko lewa strona

- MCE w wersji High (chyba F na końcu)

- Pompowtryskiwacze AVF, wszystkie korekcje w normie, bipy tak samo

- Sprzęgło z dwumasem 240mm

- Tylne lampy

- Roleta z siatką pionową

- Tylne amortyzatory ze sprężynami 1BE

- Podświetlany podłokietnik

- Mieszek, ręczny, kiera w skórze

Nie wiem jeszcze co tam mogło ocaleć :decayed:

Opublikowano
:hi:

Pany, pomożecie mi wycenić graty jakie zostały po mojej B6? Nie wiem, czy sprzedawać wrak w całości, czy na graty :facepalm:

- Zderzak tylny S-line, bez dziur na wydechy

- Daszek na klapę S-line

- Nakładki na wewnętrzne progi S-line

- Listwy drzwiowe S-line, ale tylko lewa strona

- MCE w wersji High (chyba F na końcu)

- Pompowtryskiwacze AVF, wszystkie korekcje w normie, bipy tak samo

- Sprzęgło z dwumasem 240mm

- Tylne lampy

- Roleta z siatką pionową

- Tylne amortyzatory ze sprężynami 1BE

- Podświetlany podłokietnik

- Mieszek, ręczny, kiera w skórze

Nie wiem jeszcze co tam mogło ocaleć :decayed:

Daje 500zł i sam przyjadę wyjąć:przebiegly:

Opublikowano

- Zderzak tylny S-line, bez dziur na wydechy- 450

- Daszek na klapę S-line- 500

- Nakładki na wewnętrzne progi S-line-300

- Listwy drzwiowe S-line, ale tylko lewa strona- komplet około 600-700

- MCE w wersji High (chyba F na końcu)

- Pompowtryskiwacze AVF, wszystkie korekcje w normie, bipy tak samo

- Sprzęgło z dwumasem 240mm

- Tylne lampy

- Roleta z siatką pionową -150

- Tylne amortyzatory ze sprężynami 1BE

- Podświetlany podłokietnik-200/250

- Mieszek, ręczny, kiera w skórze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...