Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Przy baaaardzo delikatnej jezdzie średnia po Warszawie wychodzi 11,3-11,5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jesli nie jest to norma (a zaznaczam, ze przy baaaaardzo delikatnej choc zakorkowanej drodze) to czy kwestia moze byc zle ustawienie rozrzadu (byl dopiero co wymieniany - w momencie zakupu auta). Jesli tak to czy sprawdzenie tego jak zostal ustawiony wymaga rozbierania przodu. Czy gdyby to byla kwestia tych ustawien czy kotlowal by wszedzie duzo? Pytam o to bo powiedzmy, ze w trasie przy delikatnej jezdzie robie srednio 7 (jak zawsze zaznaczam baaaaaaaardzo delikatnej). Oczywiscie jesli chce sobie poprzyspieszac i jezdzic dynamicznie srednia wychodzi 13-15 litrow.

Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak dla mnie to stanowczo za duzo. Podłacz waga i moze coś wyjdzie. Zrób logi, sprawdz korekty na wtryskach.

Pozdro

ZC

Opublikowano

No to faktycznie pali jak smok.

Ja mam seryjnie 140PS ale zrobiłem wirusa z wymianą turbiny na wydajniejsza właśnie z BRD i mam teraz 200 PS.

Spalanie na trasie to:

luuzik - do 6litrów

dynamicznie do 7 litrów

miasto to:

luuzik- do 7- 7,5 litra

dynamicznie - do 9 litrów

Opublikowano

u mnie

trasa delikatnie to 6 l dynamicznie to 7-8 l

8-9 litrów jazda normalana tzw. mieszana delikatnie a czasami but do końca.

Pozdrawiam

Opublikowano

Trochę sporo.

U mnie w korkach (Trujmiasto ) nie wziął nigdy więcej niż 10,5l zazwyczaj 9l (według fisa) a trasa 6,5-8l, zależy od buta.

Opublikowano

Nigdy nie resetowałem średniego spalania i latem mam 6.0, a zimą 6.2, 6.3. Po zagranicznym wypadzie potrafi na tydzień zejść do 5.8, ale później wraca "do normy". Auto garażowane całorocznie (garaż ogrzewany).

Opublikowano

Jesli nie jest to norma (a zaznaczam, ze przy baaaaardzo delikatnej choc zakorkowanej drodze) to czy kwestia moze byc zle ustawienie rozrzadu (byl dopiero co wymieniany - w momencie zakupu auta). Jesli tak to czy sprawdzenie tego jak zostal ustawiony wymaga rozbierania przodu. Czy gdyby to byla kwestia tych ustawien czy kotlowal by wszedzie duzo? Pytam o to bo powiedzmy, ze w trasie przy delikatnej jezdzie robie srednio 7 (jak zawsze zaznaczam baaaaaaaardzo delikatnej). Oczywiscie jesli chce sobie poprzyspieszac i jezdzic dynamicznie srednia wychodzi 13-15 litrow.

Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi

jak masz badzo zakorkowane miasto to moze tak wyjsc.

W trasie masz spalanie OK , te silniki tyle pala.

No to faktycznie pali jak smok.

Ja mam seryjnie 140PS ale zrobiłem wirusa z wymianą turbiny na wydajniejsza właśnie z BRD i mam teraz 200 PS.

Spalanie na trasie to:

luuzik - do 6litrów

dynamicznie do 7 litrów

miasto to:

luuzik- do 7- 7,5 litra

dynamicznie - do 9 litrów

ale masz FWD a nie quattro a to zasdniczo zmienia postac rzeczy nie dosc ze nie wozisz dodatkowych 80kg to nie musisz pokonywac oporow ktore ten naped stwarza , dlatego porownywanie spalania FWD z Q nie ma wogole sensu.

Opublikowano

Jesli nie jest to norma (a zaznaczam, ze przy baaaaardzo delikatnej choc zakorkowanej drodze) to czy kwestia moze byc zle ustawienie rozrzadu (byl dopiero co wymieniany - w momencie zakupu auta). Jesli tak to czy sprawdzenie tego jak zostal ustawiony wymaga rozbierania przodu. Czy gdyby to byla kwestia tych ustawien czy kotlowal by wszedzie duzo? Pytam o to bo powiedzmy, ze w trasie przy delikatnej jezdzie robie srednio 7 (jak zawsze zaznaczam baaaaaaaardzo delikatnej). Oczywiscie jesli chce sobie poprzyspieszac i jezdzic dynamicznie srednia wychodzi 13-15 litrow.

Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi

jak masz badzo zakorkowane miasto to moze tak wyjsc.

W trasie masz spalanie OK , te silniki tyle pala.

No to faktycznie pali jak smok.

Ja mam seryjnie 140PS ale zrobiłem wirusa z wymianą turbiny na wydajniejsza właśnie z BRD i mam teraz 200 PS.

Spalanie na trasie to:

luuzik - do 6litrów

dynamicznie do 7 litrów

miasto to:

luuzik- do 7- 7,5 litra

dynamicznie - do 9 litrów

ale masz FWD a nie quattro a to zasdniczo zmienia postac rzeczy nie dosc ze nie wozisz dodatkowych 80kg to nie musisz pokonywac oporow ktore ten naped stwarza , dlatego porownywanie spalania FWD z Q nie ma wogole sensu.

racja

Opublikowano

Kolego olej ASO, tam potrafia tylko odczytac bledy. Podstawa to fachowa diagnostyka. Podjedz na najblizszy spot tam na pewno Ci pomoga.

Opublikowano

Jesli nie jest to norma (a zaznaczam, ze przy baaaaardzo delikatnej choc zakorkowanej drodze) to czy kwestia moze byc zle ustawienie rozrzadu (byl dopiero co wymieniany - w momencie zakupu auta). Jesli tak to czy sprawdzenie tego jak zostal ustawiony wymaga rozbierania przodu. Czy gdyby to byla kwestia tych ustawien czy kotlowal by wszedzie duzo? Pytam o to bo powiedzmy, ze w trasie przy delikatnej jezdzie robie srednio 7 (jak zawsze zaznaczam baaaaaaaardzo delikatnej). Oczywiscie jesli chce sobie poprzyspieszac i jezdzic dynamicznie srednia wychodzi 13-15 litrow.

Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi

jak masz badzo zakorkowane miasto to moze tak wyjsc.

W trasie masz spalanie OK , te silniki tyle pala

Chyba troszkę za dużo, co niektórzy powiedzieliby, że mój pali jak smok ale żeby 13-15 osiągnąc to chyba nie dałbym rady.

Opublikowano

jezeli w miescie wiecej stoi niz jedzie to pali normalnie.

Opublikowano

pierwsze słysze zęby BRD palił 6 litrów zwłaszcza w quattro, nigdy nie zeszłem poniżej 7,5 litra ( wtedy jade jak emeryt)

Miasto śr. 10L, amieszkam w Bielsku a to nie Warszawa.

Opublikowano

W mieście jadąc rano do pracy Cała niepodegłości poźniej Jana Pawła aż do Arkadii mam spalanie: 9,5-11.

W mieście jak pałuję auto na maxa mam od 11 do 12,5.

W dramatycznym korku stop start stop start miałem kiedyś spalanie z 14,5... ale to z raz widziałem.

W trasie przy pakowaniu 150-155(na liczniku) , realnie z GPS wychodzi ok 140-145 pali 8-8,5 litra.

Opublikowano

BRD mają wysokie spalanie, BRD quattro jeszcze wyższe. No norma.. tyle w temacie.

Wywalając DPF`a spalanie trochę spadnie.. ale AFN to to nie będzie..

Opublikowano

BRD mają wysokie spalanie, BRD quattro jeszcze wyższe. No norma.. tyle w temacie.

Wywalając DPF`a spalanie trochę spadnie.. ale AFN to to nie będzie..

Bez przesady, nie na takim poziomie:-)

Sprawdź przepływomierz, zawór EGR (najlepiej go zaślep) i rurę łączącą IC z zaworem EGR (sprawdź czy nie nie ma nieszczelności.

Opublikowano

Koledzy a jak powinno wyglądać spalanie w BPW?

Moje Autko w trasie PL-DE i na odwrót-na całym zbiorniku zrobie o koło 850 km. średnia prędkość 160-170-180 km/h

CZY WAM TEŻ TAK BPW PALI??

Opublikowano

Wracam do swojego watku. miasto 180 km (w tym masa korkow-prawdziwych warszawskich) 10,5 litra (nauczylem sie juz jezdzic najdelikatniej jak potrafie :)), trasa 400 km (3 razy po 215km/h, plus srednio 110-125 km/ h - srednia przelotowa 71 km/h) 7,5 litra. Ci obiektywni i realisci powiedza, ze wszystko ok. Ci fantasci powiedza, ze w trasie 5l w miescie 8l (zaczynam jednak wierzyc realistom :) ). * 8,5 to owszem jestem w stanie uzyskac w miescie jak bede caly czas jechal po pustej Wislostradzie. A tak na marginesie ile pali Wam przy 210-215 - u mnie zmierzone 17,5 litra - czy ktos powie, ze jemu 10???!!! :)))))

Opublikowano

Dokładnie nie pamiętam, raz tylko leciałem w Niemczech na autobanie 216km/h i spalanie też było 17l z kawałkiem.

Opublikowano

Koledzy a jak powinno wyglądać spalanie w BPW?

Moje Autko w trasie PL-DE i na odwrót-na całym zbiorniku zrobie o koło 850 km. średnia prędkość 160-170-180 km/h

CZY WAM TEŻ TAK BPW PALI??

Ależ NIE........

Mi zbiornik starcza na 680 km :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...