Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś może testował ten środek ?

xado.pl/autochemia/preparaty-do-silnika/dla-ukladu-olejowego/jet-100-usuwanie-nagaru-z-silnika

Edytowane przez matiuas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W opisie brakuje:

-leczy raka i zapewnia pokój na świecie...

Usuwa nagar jak plukanka, ale przyczyny powstawania nagaru nie usunie. Używania oleju też nie. Zalałem testowo doktora, wyciszył się i delikatnie zmniejszył apetyt, przez 1000km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://s4.postimage.org/SRKnJ.jpg

Panowie przepraszam za rysunek - nie mam zdolności plastycznych.

Po wielu godzinach studiowania tego silnika w garażu doszliśmy ze znajomym mechaniorem do następującego wniosku:

"powodem gubienia oleju przez silnik 2.0 ALT jest wada konstrukcyjna odmy olejowej, która zamiast zwracać olej do silnika, większą jego część wali w dolot." Zostało to sprawdzone poprzez założenie między trójnikiem a dolotem pojemnika w stylu "catch oil". Wynik badania: 95% ubytku w pojemniku. 5% prawdopodobnie w dość długich wężach z powodu braku miejsca. Właśnie dlatego postanowiłem poświęcić jedną odmę i 1 trójnik a także część środkową dolotu na pewien eksperyment. Odciąłem część wylotową trójnika w miejscu czerwonej kreski na rysunku i zaczopowałem starannie jego wylot. Następnie do dolotu podłączyłem wąż, którego drugi koniec wylądował w gruszce odmy. W ten sposób silnik nie wypluwa oleju prosto w dolot a jest zmuszony zwrócić go do odmy. Nie wiem co o tym myślicie. Opowiedzcie się proszę!! Zrobiłem 2000 km - stan na bagnecie max. Wcześniej 0,5 L na 1000 km. :)

SRKnJ.jpg

Czy mozesz mi wyslac rysunek jak ta odme przerobic zeby silnik nie bral oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobić można jak ktoś chce, nie pomaga to jednak na spalanie oleju. Rozumiem że nikt nie czyta wątku, za dużo stron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie przydałoby się zebrac wszystkie informacje i przykleić w pierwszym poście.

ale z drugiej strony, ten typ tak ma, nie ma co gdybać. można tylko walczyć dobrym olejem, trzeba wybrać optymalny i dolewać.

przeżyć chwilę, odłożyć i kupić coś lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moge sie jakos z toba skontaktowac Attis3. uote name="Attis3" post="1670769" timestamp="1289083369"]

http://s4.postimage.org/SRKnJ.jpg

Panowie przepraszam za rysunek - nie mam zdolności plastycznych.

Po wielu godzinach studiowania tego silnika w garażu doszliśmy ze znajomym mechaniorem do następującego wniosku:

"powodem gubienia oleju przez silnik 2.0 ALT jest wada konstrukcyjna odmy olejowej, która zamiast zwracać olej do silnika, większą jego część wali w dolot." Zostało to sprawdzone poprzez założenie między trójnikiem a dolotem pojemnika w stylu "catch oil". Wynik badania: 95% ubytku w pojemniku. 5% prawdopodobnie w dość długich wężach z powodu braku miejsca. Właśnie dlatego postanowiłem poświęcić jedną odmę i 1 trójnik a także część środkową dolotu na pewien eksperyment. Odciąłem część wylotową trójnika w miejscu czerwonej kreski na rysunku i zaczopowałem starannie jego wylot. Następnie do dolotu podłączyłem wąż, którego drugi koniec wylądował w gruszce odmy. W ten sposób silnik nie wypluwa oleju prosto w dolot a jest zmuszony zwrócić go do odmy. Nie wiem co o tym myślicie. Opowiedzcie się proszę!! Zrobiłem 2000 km - stan na bagnecie max. Wcześniej 0,5 L na 1000 km. :)

SRKnJ.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://s4.postimage.org/SRKnJ.jpg

Panowie przepraszam za rysunek - nie mam zdolności plastycznych.

Po wielu godzinach studiowania tego silnika w garażu doszliśmy ze znajomym mechaniorem do następującego wniosku:

"powodem gubienia oleju przez silnik 2.0 ALT jest wada konstrukcyjna odmy olejowej, która zamiast zwracać olej do silnika, większą jego część wali w dolot." Zostało to sprawdzone poprzez założenie między trójnikiem a dolotem pojemnika w stylu "catch oil". Wynik badania: 95% ubytku w pojemniku. 5% prawdopodobnie w dość długich wężach z powodu braku miejsca. Właśnie dlatego postanowiłem poświęcić jedną odmę i 1 trójnik a także część środkową dolotu na pewien eksperyment. Odciąłem część wylotową trójnika w miejscu czerwonej kreski na rysunku i zaczopowałem starannie jego wylot. Następnie do dolotu podłączyłem wąż, którego drugi koniec wylądował w gruszce odmy. W ten sposób silnik nie wypluwa oleju prosto w dolot a jest zmuszony zwrócić go do odmy. Nie wiem co o tym myślicie. Opowiedzcie się proszę!! Zrobiłem 2000 km - stan na bagnecie max. Wcześniej 0,5 L na 1000 km. :)

SRKnJ.jpg

Czy mozesz mi wyslac rysunek jak ta odme przerobic zeby silnik nie bral oleju

Witam czy ja również mogę prosić o czytelny rysunek tej przerobionej odmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniek53, TomiM

Ja miałem u siebie tak zrobione:

_DSC0084.JPG_DSC0089.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z olejem. Zacznę od samego początku bo może ma to jakiś wpływ. Więc wcześniej na trasie 150-200km wyskakiwała kontrolka oleju i musiałem dolewać, mechanik wymienił pierścienie oraz oddał do regeneracji górną część głowicy oraz wymienił odmę. Brawa dla niego bo samochód przestał brać olej ale niestety na 2 miesiące.. Ostatnio sprawdzam stan oleju po każdej trasie (ok.150km) przejechałem tak 770km. Na bagnecie było między minimum i maksimum tak się ładnie trzymało gdy nagle wybił ten 770ty kilometr wyskoczyła mi kontrolka oleju < dolałem niewielką ilość oleje gdyż miałem końcówkę (może ze 100ml) - samochód postał w bezruchu 2dni, pierwszego dnia przekręciłem stacyjkę i nadal była kontrolka oleju a na bagnecie minimum natomiast drugiego dnia gdy sprawdziłem stan na bagnecie jest maksimum czyli jak by się cofnęło czy coś a do tego olej miał kolor czarny < znaczy się ciemniejszy niż zazwyczaj. Czy ktoś miał coś podobnego albo wie jak zaradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniek53, TomiM

Ja miałem u siebie tak zrobione:

_DSC0084.JPG_DSC0089.JPG

Odezwij się priv ;) Bierze ci nadal olej po tej przeróbce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wymienisz pierścienie to przestanie.

tyle razy był wałkowany temat tej przeróbki że chyba nie warto się bardziej rozpisywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniek53, TomiM

Ja miałem u siebie tak zrobione:

_DSC0084.JPG_DSC0089.JPG

Odezwij się priv ;) Bierze ci nadal olej po tej przeróbce ?

on już ma 1.9 tdi :) zapytaj o powód zmiany :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcelinio jak możesz odpowiedz priv chętnie bym sie z tobą skontaktował


Panowie ajakis pomysł dlaczego raz na 0,5l jestem w stanie przejechac 500-600km i po dolewce znowu 500-600 a raz po dolewce 0,5l przejade 100km i kontrolka (tj skasowana podniesieniem maski) i kolejny oil min.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qurwa mos2 po 3 tys znowu znika pol litra na tysiąc

Moze pierscienie się znowu zapiekły.

Edytowane przez Elendir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi na mos2 też się cuda działy.

na 5w40 od valvoline chyba rozwiązał problem bo jest lepiej niż na motulu 10w.

Edytowane przez tracer123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam lekturę, też dotyczy to tego silnika, nic więcej nie pomoże http://magazynauto.interia.pl/porady/news-olejowy-problem-silnikow-1-8-i-2-0-tsi,nId,1864800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No 3 tys są , a później znikają ? :P

Nie wiem przejechałem 500 km po autostradzie w Polsce i Niemczech może to spowodowało nagłe zużycie oleum :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy z nas ma inaczej traktowany przez poprzednich wlascicieli samochód, Ci którym bierze 1L na 10000KM mają szczęście i chyba poprzednimi właścicielami ich A4 byli mechanicy :grin:

a dzisiaj tak na offtopie pojade po ostatnim czyszczeniu przepływówki i przepustnicy, na trasie leciałem 212Km/h (tyle ile wynosi Vmax) i myślę że chciał troszke więcej co oznacza że silnik laleczka :)

oczywiscie ze względu na pobór oleju nie polecam takich prędkości :D

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...