Kary Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 @Maru - niestety ubytki oleju są naprawdę niewielkie przez czwórnik. Kiedyś różne sposoby testowałem i teraz mogę jedynie potwierdzić słowa waskivw, który napisał mi że silnik po prostu wymaga remontu i teraz wracam z tym tematem.Wiem, że to już było ale odnalezienie to.. Mam do wyboru: 1. Remont silnika (wymiana pierścieni, uszczelniaczy zaworowych, planowanie głowicy itp) - orientuje się ktoś jaki to koszt? - chodzi o tak zwany mały remont. 2. Zmiana oleju z 10w40 na np 5w40 lub 5w50 w celu poprawienia kultury pracy, silnik potraktować chemią(płukanki, ceramizery itp) i zejść z ceny i sprzedać samochod. - Nie chcę nikogo wsadzać na minę ale liczę że wymienione zabiegi pomogą usunąć problem np z puszczaniem chmurki niebieskiego dymu przy redukcji. Napiszcie jaka jest Wasza opinia na ten temat.
kamillo78 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Zrobilem mod tlokow i wymienilem pierscienie jest ok ok 450 ml oliwy na 10000 km to chyba dobry wynik . Czytajcie forum w calosci Zmiana pierscieni daje efekt 100%
kiko79 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) to jest wynik bardzo dobry biorąc pod uwagę fakt, że producent przewiduje podór 10 razy większy jako normalny Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez kiko79
audiabk Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 A te szersze pierścienie to od jakiego silnika podchodzą, bo ja też będe wymieniał, tylko musze wyjąć tłoki i dać do roztoczenia rowki.
xsebo1 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Wszystko jest w temacie, wystarczy się cofnąć i poczytać Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamillo78 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Tak nr pierscieni podalem i takowe zastosowalem i z problemem sie pozegnalem. Ale sie rymlo
audiabk Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Patrząc po numerach tych pierścieni, to te nowe pierścienie pochodzą z silnika 2.3 montowanego w audi 100.
TomOskroba Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Patrząc po numerach tych pierścieni, to te nowe pierścienie pochodzą z silnika 2.3 montowanego w audi 100. a niech sobie będą z karetki pochodzić mają działać jak należy
xsebo1 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 2.6 v6 Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamillo78 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Katalogi roznie mowia ale nr kat jest i pasuja jak ulal furka smiga az milo chlopaki.Pozdrawiam milego weekendu.
audiabk Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Musze zamówić te pierścienie i do roboty.
xsebo1 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Nowe pierścienie po przymiarce do tłoka wydają się wymagać jedynie poszerzenia rowków do wartości 1.5*1.75*3. Dużą zaletą jest materiał z jakiego są wykonane oraz zadanie drugiego pierścienia kompresyjno-zgarniajacy. Każdy użytkownik alt zauważył moc na zimnym silniku i spadek osiągów po rozgrzaniu. Jest to spowodowane właśnie pierscieniami, które słabo przylegają Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Że zniżkami 180zl komplet na tłoki goetze Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
audiabk Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 To znaczy, że trzeba założyć w sumie 4 pierścienie?
xsebo1 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) 3 pierścienie na każdy tłok x 4 tłoki, z czego trzeci pierścień olejowy jest 3 częściowy Edytowane 3 Września 2016 przez xsebo1
Deyv92 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 czyli suma sumarow ogolny koszt naprawy?
Kozacz Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Deyv92, przeczytaj troche, jest to bodajże 2 strony temu. Chłopaki pytanie mam czy ktoś robił podmiane pierścieni przy fabrycznym rozwiązaniu odmy ? I czy nadal to działa? Bo pamiętam że kamiloo pisał że robił przeróbkę marcelinia tak samo jak i xsebo. Zależy mi na opininii osoby bez tej przeróbki. A może jest ona również konieczna ?
xsebo1 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Przeróbka odmy nic nie daje, lepiej wstawić do ori odmy czwornik z końcówką Q. Wyjście do rury jest wyżej Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Kozacz Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Sebo źle mnie zrozumiałeś. Chodzi mi czy taki efekt daja same pierścienie czy pierścienie z przeróbka odmy. Wy takowa obaj macie więc może dlatego wyszedł pożądany efekt. Pytanie czy bez tek przeróbki wyniki będą podobne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się