Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

@Maru - niestety ubytki oleju są naprawdę niewielkie przez czwórnik. Kiedyś różne sposoby testowałem i teraz mogę jedynie potwierdzić słowa waskivw, który napisał mi że silnik po prostu wymaga remontu i teraz wracam z tym tematem.

Wiem, że to już było ale odnalezienie to..

Mam do wyboru:

1. Remont silnika (wymiana pierścieni, uszczelniaczy zaworowych, planowanie głowicy itp) - orientuje się ktoś jaki to koszt? - chodzi o tak zwany mały remont.

2. Zmiana oleju z 10w40 na np 5w40 lub 5w50 w celu poprawienia kultury pracy, silnik potraktować chemią(płukanki, ceramizery itp) i zejść z ceny i sprzedać samochod. - Nie chcę nikogo wsadzać na minę ale liczę że wymienione zabiegi pomogą usunąć problem np z puszczaniem chmurki niebieskiego dymu przy redukcji.

Napiszcie jaka jest Wasza opinia na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zrobilem mod tlokow i wymienilem pierscienie jest ok ok 450 ml oliwy na 10000 km to chyba dobry wynik .

Czytajcie forum w calosci

Zmiana pierscieni daje efekt 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest wynik bardzo dobry biorąc pod uwagę fakt, że producent przewiduje podór 10 razy większy jako normalny

Edytowane przez kiko79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te szersze pierścienie to od jakiego silnika podchodzą, bo ja też będe wymieniał, tylko musze wyjąć tłoki i dać do roztoczenia rowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po numerach tych pierścieni, to te nowe pierścienie pochodzą z silnika 2.3 montowanego w audi 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po numerach tych pierścieni, to te nowe pierścienie pochodzą z silnika 2.3 montowanego w audi 100.

a niech sobie będą z karetki pochodzić mają działać jak należy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe pierścienie po przymiarce do tłoka wydają się wymagać jedynie poszerzenia rowków do wartości 1.5*1.75*3. Dużą zaletą jest materiał z jakiego są wykonane oraz zadanie drugiego pierścienia kompresyjno-zgarniajacy. Każdy użytkownik alt zauważył moc na zimnym silniku i spadek osiągów po rozgrzaniu. Jest to spowodowane właśnie pierscieniami, które słabo przylegają

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 pierścienie na każdy tłok x 4 tłoki, z czego trzeci pierścień olejowy jest 3 częściowy

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deyv92, przeczytaj troche, jest to bodajże 2 strony temu.

Chłopaki pytanie mam czy ktoś robił podmiane pierścieni przy fabrycznym rozwiązaniu odmy ? I czy nadal to działa? Bo pamiętam że kamiloo pisał że robił przeróbkę marcelinia tak samo jak i xsebo. Zależy mi na opininii osoby bez tej przeróbki. A może jest ona również konieczna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeróbka odmy nic nie daje, lepiej wstawić do ori odmy czwornik z końcówką Q. Wyjście do rury jest wyżej

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebo źle mnie zrozumiałeś. Chodzi mi czy taki efekt daja same pierścienie czy pierścienie z przeróbka odmy. Wy takowa obaj macie więc może dlatego wyszedł pożądany efekt. Pytanie czy bez tek przeróbki wyniki będą podobne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...