Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Narazie siedzę za granicą, dojezdzam tylko do pracy 26 km dziennie więc za dużo nie zrobiłem. Przejechane 1400 km i dolałem 0.3 żeby był max. Po remoncie 0,5 litra przez pierwsze 2 tys to normalny wynik. Jednak jest jak być powinno, jadąc na 5 biegu pod górkę prędkość i obroty nie spadają. Zapindala jak wcześniej

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Co do jazdy pod górkę na 5 i spadania prędkości i obrotów to wiadomo co jest przyczyną mniejszej mocy? Silnik w złej kondycji? Bo u mnie mam również niedobór mocy... Jak go kręcę po 4 tyś obrotów to idzie, ale słaby temat ogólnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Narazie siedzę za granicą, dojezdzam tylko do pracy 26 km dziennie więc za dużo nie zrobiłem. Przejechane 1400 km i dolałem 0.3 żeby był max. Po remoncie 0,5 litra przez pierwsze 2 tys to normalny wynik. Jednak jest jak być powinno, jadąc na 5 biegu pod górkę prędkość i obroty nie spadają. Zapindala jak wcześniej

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Co do jazdy pod górkę na 5 i spadania prędkości i obrotów to wiadomo co jest przyczyną mniejszej mocy? Silnik w złej kondycji? Bo u mnie mam również niedobór mocy... Jak go kręcę po 4 tyś obrotów to idzie, ale słaby temat ogólnie...

a kierownica powietrza sprawna ?

u mnie nie sprawna i dlatego nie ma momentu.. od 3,5 dopiero idzie, jest to wina wlasnie niesprawnej kierownicy powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś z forum i z okolc woj. Śląskiego zajmuje się takim sprawami dotyczącymi remontów silnika w ALT ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie siedzę za granicą, dojezdzam tylko do pracy 26 km dziennie więc za dużo nie zrobiłem. Przejechane 1400 km i dolałem 0.3 żeby był max. Po remoncie 0,5 litra przez pierwsze 2 tys to normalny wynik. Jednak jest jak być powinno, jadąc na 5 biegu pod górkę prędkość i obroty nie spadają. Zapindala jak wcześniej

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Co do jazdy pod górkę na 5 i spadania prędkości i obrotów to wiadomo co jest przyczyną mniejszej mocy? Silnik w złej kondycji? Bo u mnie mam również niedobór mocy... Jak go kręcę po 4 tyś obrotów to idzie, ale słaby temat ogólnie...

a kierownica powietrza sprawna ?

u mnie nie sprawna i dlatego nie ma momentu.. od 3,5 dopiero idzie, jest to wina wlasnie niesprawnej kierownicy powietrza.

Przestaw sobie dzwigienkę na stałe i będzie lepiej do jazdy po mieście :-) Oczywiście to rozwiązanie tymczasowe do czasu naprawy kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie siedzę za granicą, dojezdzam tylko do pracy 26 km dziennie więc za dużo nie zrobiłem. Przejechane 1400 km i dolałem 0.3 żeby był max. Po remoncie 0,5 litra przez pierwsze 2 tys to normalny wynik. Jednak jest jak być powinno, jadąc na 5 biegu pod górkę prędkość i obroty nie spadają. Zapindala jak wcześniej

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Co do jazdy pod górkę na 5 i spadania prędkości i obrotów to wiadomo co jest przyczyną mniejszej mocy? Silnik w złej kondycji? Bo u mnie mam również niedobór mocy... Jak go kręcę po 4 tyś obrotów to idzie, ale słaby temat ogólnie...

a kierownica powietrza sprawna ?

u mnie nie sprawna i dlatego nie ma momentu.. od 3,5 dopiero idzie, jest to wina wlasnie niesprawnej kierownicy powietrza.

Przestaw sobie dzwigienkę na stałe i będzie lepiej do jazdy po mieście :-) Oczywiście to rozwiązanie tymczasowe do czasu naprawy kierownicy.

Chodzi o to aby zablokować tą dzwigienkę od gruszki tak, aby była ciągle "naciągnięta"? Raz tak zrobiłem, zdjąłem dekielek z gruszki, wsadziłem śrubę między obudowę a otwartej na maxa dzwigni, czyli dzwigienka była "otwarta" na maxa, przejechałem się, ale tak na prawdę bez różnicy... Było to zastosowanie chwilowe, tak by sprawdzić czy będzie jakaś poprawa. Po jeździe testowej dzwignia była nadal w swojej pozycji czyli otwarta. O takie właśnie przestawienie dzwigni na stałe chodzi? Czy jeśli dzwignia była przestawiona na stałe a membrana jest dziurawa to możliwe, że przestawienie dzwigni nic nie dało tak na prawdę? Mam nadzieję, że wyraziłem się w miarę jasno..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed remontem w upalny dzień z klimą ledwo co jechał, nowa przeplywka trochę pomogła. Mocy nie miał, to niestety efekt spadku kompresji

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie powinno się sprawdzić kompresję,

vagiem: przeplywke, wtryski, odpowietrznik z filtrem weglowym, sondę lambda czyli po kolei. Niestety począwszy od 2.0 alt grupa Vag zaczęła uprawiać politykę planowanego zużycia i pierścienie wykonane są ze zbyt słabego materiału czyli remont. 1.8 i 2.0 tfsi ponoć poprawili w 2011, po 100 tyś km zaczynały olej brać

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Coś spieprzyl mechanior, po nocy odpalam i wskakuje na 2 tyś :-o i bardzo powoli spada na normalne obroty ssania. Podczas rozpedzania bardzo cicho słychać spod maski drżenie - jakby coś mniej więcej srubka po tłoku skakała. Tylko na wyższym biegu, małych obrotach i wcisnietym gazie jest się w stanie to wychwycić.

Jakieś pomysły?

Nigdy nie miał problemów z obrotami i przychodzi mi do głowy tylko nieszczelność dolotu

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie siedzę za granicą, dojezdzam tylko do pracy 26 km dziennie więc za dużo nie zrobiłem. Przejechane 1400 km i dolałem 0.3 żeby był max. Po remoncie 0,5 litra przez pierwsze 2 tys to normalny wynik. Jednak jest jak być powinno, jadąc na 5 biegu pod górkę prędkość i obroty nie spadają. Zapindala jak wcześniej

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Co do jazdy pod górkę na 5 i spadania prędkości i obrotów to wiadomo co jest przyczyną mniejszej mocy? Silnik w złej kondycji? Bo u mnie mam również niedobór mocy... Jak go kręcę po 4 tyś obrotów to idzie, ale słaby temat ogólnie...

a kierownica powietrza sprawna ?

u mnie nie sprawna i dlatego nie ma momentu.. od 3,5 dopiero idzie, jest to wina wlasnie niesprawnej kierownicy powietrza.

Przestaw sobie dzwigienkę na stałe i będzie lepiej do jazdy po mieście :-) Oczywiście to rozwiązanie tymczasowe do czasu naprawy kierownicy.

Chodzi o to aby zablokować tą dzwigienkę od gruszki tak, aby była ciągle "naciągnięta"? Raz tak zrobiłem, zdjąłem dekielek z gruszki, wsadziłem śrubę między obudowę a otwartej na maxa dzwigni, czyli dzwigienka była "otwarta" na maxa, przejechałem się, ale tak na prawdę bez różnicy... Było to zastosowanie chwilowe, tak by sprawdzić czy będzie jakaś poprawa. Po jeździe testowej dzwignia była nadal w swojej pozycji czyli otwarta. O takie właśnie przestawienie dzwigni na stałe chodzi? Czy jeśli dzwignia była przestawiona na stałe a membrana jest dziurawa to możliwe, że przestawienie dzwigni nic nie dało tak na prawdę? Mam nadzieję, że wyraziłem się w miarę jasno..

Jak masz dziurawą mambrane to dodatkowo musisz zatkać ten wężyk który do niej dochodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie siedzę za granicą, dojezdzam tylko do pracy 26 km dziennie więc za dużo nie zrobiłem. Przejechane 1400 km i dolałem 0.3 żeby był max. Po remoncie 0,5 litra przez pierwsze 2 tys to normalny wynik. Jednak jest jak być powinno, jadąc na 5 biegu pod górkę prędkość i obroty nie spadają. Zapindala jak wcześniej

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Co do jazdy pod górkę na 5 i spadania prędkości i obrotów to wiadomo co jest przyczyną mniejszej mocy? Silnik w złej kondycji? Bo u mnie mam również niedobór mocy... Jak go kręcę po 4 tyś obrotów to idzie, ale słaby temat ogólnie...

a kierownica powietrza sprawna ?

u mnie nie sprawna i dlatego nie ma momentu.. od 3,5 dopiero idzie, jest to wina wlasnie niesprawnej kierownicy powietrza.

Przestaw sobie dzwigienkę na stałe i będzie lepiej do jazdy po mieście :-) Oczywiście to rozwiązanie tymczasowe do czasu naprawy kierownicy.

Chodzi o to aby zablokować tą dzwigienkę od gruszki tak, aby była ciągle "naciągnięta"? Raz tak zrobiłem, zdjąłem dekielek z gruszki, wsadziłem śrubę między obudowę a otwartej na maxa dzwigni, czyli dzwigienka była "otwarta" na maxa, przejechałem się, ale tak na prawdę bez różnicy... Było to zastosowanie chwilowe, tak by sprawdzić czy będzie jakaś poprawa. Po jeździe testowej dzwignia była nadal w swojej pozycji czyli otwarta. O takie właśnie przestawienie dzwigni na stałe chodzi? Czy jeśli dzwignia była przestawiona na stałe a membrana jest dziurawa to możliwe, że przestawienie dzwigni nic nie dało tak na prawdę? Mam nadzieję, że wyraziłem się w miarę jasno..

Jak masz dziurawą mambrane to dodatkowo musisz zatkać ten wężyk który do niej dochodzi.

Zatkać na stałe? Czym najlepiej? Nigdy tego nie rozbierałem, więc jak się już do tego zabiorę to wolałbym to za 1 zamachem zrobić. Samochód potrzebny jest mi codziennie, więc jak już wyjmę to wolałbym już to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zawsze przy nowych pierscieniach powinno się lekko przehonowac cylindry i pierścienie w cylindrze muszą się ułożyć. Ma prawo wziąść 0,5l przez pierwsze 2 tysiące, zmiana oleju i wynik będę mógł podać po 10 tys

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie siedzę za granicą, dojezdzam tylko do pracy 26 km dziennie więc za dużo nie zrobiłem. Przejechane 1400 km i dolałem 0.3 żeby był max. Po remoncie 0,5 litra przez pierwsze 2 tys to normalny wynik. Jednak jest jak być powinno, jadąc na 5 biegu pod górkę prędkość i obroty nie spadają. Zapindala jak wcześniej

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Co do jazdy pod górkę na 5 i spadania prędkości i obrotów to wiadomo co jest przyczyną mniejszej mocy? Silnik w złej kondycji? Bo u mnie mam również niedobór mocy... Jak go kręcę po 4 tyś obrotów to idzie, ale słaby temat ogólnie...

a kierownica powietrza sprawna ?

u mnie nie sprawna i dlatego nie ma momentu.. od 3,5 dopiero idzie, jest to wina wlasnie niesprawnej kierownicy powietrza.

Przestaw sobie dzwigienkę na stałe i będzie lepiej do jazdy po mieście :-) Oczywiście to rozwiązanie tymczasowe do czasu naprawy kierownicy.

Chodzi o to aby zablokować tą dzwigienkę od gruszki tak, aby była ciągle "naciągnięta"? Raz tak zrobiłem, zdjąłem dekielek z gruszki, wsadziłem śrubę między obudowę a otwartej na maxa dzwigni, czyli dzwigienka była "otwarta" na maxa, przejechałem się, ale tak na prawdę bez różnicy... Było to zastosowanie chwilowe, tak by sprawdzić czy będzie jakaś poprawa. Po jeździe testowej dzwignia była nadal w swojej pozycji czyli otwarta. O takie właśnie przestawienie dzwigni na stałe chodzi? Czy jeśli dzwignia była przestawiona na stałe a membrana jest dziurawa to możliwe, że przestawienie dzwigni nic nie dało tak na prawdę? Mam nadzieję, że wyraziłem się w miarę jasno..
Jak masz dziurawą mambrane to dodatkowo musisz zatkać ten wężyk który do niej dochodzi.

Zatkać na stałe? Czym najlepiej? Nigdy tego nie rozbierałem, więc jak się już do tego zabiorę to wolałbym to za 1 zamachem zrobić. Samochód potrzebny jest mi codziennie, więc jak już wyjmę to wolałbym już to zrobić

Ja miałem wlożoną kulkę metalową ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obyś miał rację bo wydajac tyle kasy na remont i czasu i nerwów to trochę szkoda by było jakby brał nawet te 0.5l na 2k.Ale jeźeli mówisz że ma prawo tak wziać to spoko nie wiedziałem że tak ma być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po wymianie pierścieni przybywa też mocy. Ja kiedyś wymieniałem pierścienie ale na takie same i nic to nie dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po wymianie pierścieni przybywa też mocy. Ja kiedyś wymieniałem pierścienie ale na takie same i nic to nie dało.

no to jak polecisz kilka stron wcześniej to sie dowiesz że wymiana pierscieni na takie same nie ma sensu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Audi a4 b6 silnik 2.0 zwykły benzyniak bez turbo ,FSI !!!!!

Przebieg 150tys Potwierdzony !!

rok 2001

Mam problem z moja audi ,otóż kopiłem w maju auto i jeździłem ponad 2 miesiące i nic .Olej był w normie .

W lipcu wymieniłem olej na taki sam jak był wcześniej czyli castrol egde 5w30 , od tamtej pory muszę dolewać olej .

Raz na tydzień ,raz na dwa tygodnie .Od lipca do teraz dolałem ponad 2litry .Musze dodać ze auto stało ponad 3 tygodnie później ok.tygodnia ale to chyba bez znaczenia .

Prosiłbym o jakieś sugestie co może być przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...