1szewczi90 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 9 godzin temu, pastaldo napisał: Tu raczej bym sie zastanawiał nad tym który ile pije a nie czy pije. Poprostu taki urok tych silników. Pewne straty oleju trzeba poprostu zaakceptować i jeździć. pewne straty? to w moim 1.8 zwykłym akceptuję stratę 0.8litra oleju motul 5w40 na 15.000 tys km. ale nie dolewka na trasie warszawa lublin.... tak jak tu niektórzy piszą
TomOskroba Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) 1L na 1000KM jest nie do zaakceptowania. jest jedna czy dwie osoby na forum które w ogóle nie dolewają. nie wiem jakim cudem i oni też nie wiedzą kilka osób zrobiło remont, jednym bierze dalej. drudzy gadają, że nic nie dolewają. nie wiem ile w tym prawdy.ten motor jest skazany na porażkę, ja się w porę obudziłem dzięki kolegom z forum (za co im dziękuję) i udało mi się sprzedać w dobrych pieniądzach. te dolewanie oleju doprowadza do zaburzeń nerwicowych a nie jest to jedyny problem tych silników jak mam remontować to już wolę wydać 6K na 1.8T i wiem że będę miał elegancki motorek pod maską. dziwne, że jakoś jeszcze nikt nie remontował tych silników. jak myślicie ? dlaczego ? Edytowane 27 Stycznia 2017 przez TomOskroba
tracer123 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 1 godzinę temu, uszol napisał: Daj sobie spokój z tym motorem. daj sobie spokój z komentowaniem 2.0
pastaldo Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 5 godzin temu, 1szewczi90 napisał: pewne straty? to w moim 1.8 zwykłym akceptuję stratę 0.8litra oleju motul 5w40 na 15.000 tys km. ale nie dolewka na trasie warszawa lublin.... tak jak tu niektórzy piszą Zgadza się. 1l oleju na 1000km to grubo za dużo. Chodziło mi tylko o to że jednym bierze mniej innym wiecej ale prawie zawsze bierze zauważalne ilości. Z tego co kojarze z relacji osób że te silniki szczególnie dużo piją przy szybkiej jeździe autostradowej.
tracer123 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) tutaj nie ma zasady. ja robię trasy po 1600km (po trasie jest 3/4 na skali) + 800km po szwajcarskich miastach i nie ma dolewki w tym czasie, ale gdy już jadę w cyklu mieszanym to 0.5l na 2000 pójdzie. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez tracer123
1szewczi90 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 A te 2.0 FSI 150km tak samo maja apetyt na olej silnikowy?
TomOskroba Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 tego nie wiem, ale wiem, że również nie są to zbyt udane jednostki ;( kilka osób na forum opisywało swoją fatalną sytuację zaraz po kupnie. poszperaj trochę to co znjdziesz
xsebo1 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Wszystkie 2.0 biorą fsi,tfsi. W usa ludzie wystosowali pozew zbiorowy i wygrali. Efekt taki: "... każdy z potencjalnie poszkodowanych 126 tys. klientów może się zgłosić do VW po darmową naprawę, zaś gwarancję na silniki przedłużono z 4 lat/50 tys. mil do 8 lat/80 tys. mil. Zdaniem przedstawicieli VW/Audi jest to zupełnie inna historia, bo przecież silniki na rynek amerykański różnią się od tych sprzedawanych w Europie... Tyle że ten argument wydaje się tak cienki, jak pierścienie w motorach TSI."http://m.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja,v5y2j8http://www.spalacz.pl/olejowe-perypetie-silnika-20-tfsi-w-audi-a4Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 miliony egzemplarzy 2.0 alt i 2.0 fsi opuściły fabryki. da się popełnić taki błąd ? nie sądzę celowe zagranie, a szary człowiek się kłopocze
xsebo1 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 To nie jest błąd, to celowe zagranie i nazywane jest planowanym zużyciem. Ma się zepsuć czyli lykać olej, drogi remont lub kupno nowego. Mercedes wypuszczając legendarne niepsujace się modele otarł się o bankructwo Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Makos_9507 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 No ale, ale żeby w takich ilościach jak litr na 1000 km to już gruba sprawa, moim zdaniem planowane to może być litr na 5000 km, ale takie duże ilości to już skandal
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 44 minuty temu, xsebo1 napisał: To nie jest błąd, to celowe zagranie i nazywane jest planowanym zużyciem. Ma się zepsuć czyli lykać olej, drogi remont lub kupno nowego. Mercedes wypuszczając legendarne niepsujace się modele otarł się o bankructwo Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Nie, to sie nazywa wada fabryczna bo inne motory z tego rocznika takiego problemu nie maja.
Makos_9507 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Z drugiej strony tacy inżynierowie jak w Audi (to nie przecież jakiś hujako song jung) a taki prosty błąd... Moim zdaniem to jest na prawdę banalna sprawa
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) 7 minut temu, Makos_9507 napisał: Z drugiej strony tacy inżynierowie jak w Audi (to nie przecież jakiś hujako song jung) a taki prosty błąd... Moim zdaniem to jest na prawdę banalna sprawa Nie łapiesz, że testerami samochodów są jego kupcy? To my sprawdzamy co po 200-300 tyś i lepiej będzie się działo z motorem i albo coś się inzynierom udało albo nie, proste. Wada produkcyjna, która wyszła po kilku latach a audi umywa od tego ręce tak samo jak 2.0tfsi i wsio na ten temat. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez uszol
Makos_9507 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 No w sumie to co mówisz ma sens, ale no z drugiej strony za małe pierścienie olejowe to chyba logiczne, że mogą puszczać olej... Albo coś ja źle dalej tu rozumiem
xsebo1 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgraja inżynierów projektuje wytrzymałe auto, robią testy, zmieniają i ulepszają projekty. Na sam koniec wkraczają księgowi, zmieniają projekty i liczą ile koncern i na czym zarobi bo ma być zyskWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Makos_9507 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Fakt faktem, ale nie bez powodu ludzie omijają teraz te wszystkie 2.0
rade Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Powiem wam, że w firmie, w której pracuje we flocie są Skody Superb/ VW Passaty B7 2.0TDI 170KM z 2015 roku , które wciągają litr na trasie Częstochowa-Koblenz-Częstochowa (ok 2tyś km), a norma zdaje się jest 1l/1000km. ALT to nie jest tak tragiczny przypadek biorąc pod uwagę, że jest to silnik z przed 15 lat Jak mnie koledzy uświadomili ile one piją to mi się odechciało zakupu, mimo, że silnikiem jestem absolutnie zachwycony pod względem dynamiki, elastyczności i spalania.
Makos_9507 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Tak biorą....? Masakra, to mnie teraz zszokowałeś
TomOskroba Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Cytuj j ak mnie koledzy uświadomili ile one piją to mi się odechciało zakupu, mimo, że silnikiem jestem absolutnie zachwycony pod względem dynamiki, elastyczności i spalania. mi pali tyle samo wachy w 1.8T co w ALT, jestem zadowolony z dynamiki i elastyczności. Nie bierze oleju pieprzyć już te rozkminy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się