darkle Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Pewnie da radę, można by połączyć czwórnik do kolektora z pominięciem inżektora ale czy coś by to zmieniło poza oddzieleniem układu odpowietrzania silnika od układu hamulcowego to nie wiem. Ten inżektor ma chyba za zadanie utrzymywać podciśnienie w silniku bez efektu ssania oleju, przynajmniej tak mi się wydaje. A więc najlepiej zostawić wszystko jak jest tylko żeby wszystkie rurki były sprawne. Ew. tak jak Ci kiedyś pisałem odłączyć tę rurkę oznaczoną 2 od czwórnika i zaślepić a jednocześnie odłączyć czwórnik od dolotu i zaślepić miejsce odłączenia w dolocie. Wtedy silnik będzie się odpowietrzał w atmosferę. U mnie ta zagięta rurka idąca z inżektora do kolektora zrobiła się miękka i ją zasysa jak silnik chodzi. Muszę tam coś wykombinować ale ciężko tam wstawić zwykłą rurkę bo się tak jej nie powygina. Myślę nad jakąś twardą rurką do podciśnienia stosowaną w pneumatyce
itor Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 znowu brniecie w slepa uliczke z tym inzektorem, pobor oleju przez niego jest minimalny
darkle Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 znowu brniecie w slepa uliczke z tym inzektorem, pobor oleju przez niego jest minimalny Zgadzam się. Starałem się tylko przekazać to co wydedukowałem o działaniu tej odmy, ale już też kiedyś pisałem że nie odma jest przyczyną brania oleju. Ta odma pomimo że dziwacznie wygląda zasadę działania ma taką jak w innych silnikach. W sobotę mam w planach wymianę oleju na Mobila 5w-50.
Wandej Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 znowu brniecie w slepa uliczke z tym inzektorem, pobor oleju przez niego jest minimalny Zgadzam się. Starałem się tylko przekazać to co wydedukowałem o działaniu tej odmy, ale już też kiedyś pisałem że nie odma jest przyczyną brania oleju. Ta odma pomimo że dziwacznie wygląda zasadę działania ma taką jak w innych silnikach. W sobotę mam w planach wymianę oleju na Mobila 5w-50. Jaki koszt mobila?? Ja za 115zl kupilem Valvoline i tego bym Ci polecił
fahur Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Jaki koszt mobila?? Ja za 115zl kupilem Valvoline i tego bym Ci polecił Ja kupiłem 4l za 110PLN.
darkle Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Z tego co się pytałem 125zł za 4l. Oczywiście od razu kupię dodatkowy literek:decayed: Cena ceną, moge dać i 200zł i więcej jeśli to by pomogło:kox: Zanim wymienię, jeszcze raz dla lepszego samopoczucia zapytam, żadnych zmian na gorsze - stuki, terkoty itp nie zaobserwowaliście po zmianie na 5w-50?
fahur Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Z tego co się pytałem 125zł za 4l. Oczywiście od razu kupię dodatkowy literek:decayed: Cena ceną, moge dać i 200zł i więcej jeśli to by pomogło:kox:Zanim wymienię, jeszcze raz dla lepszego samopoczucia zapytam, żadnych zmian na gorsze - stuki, terkoty itp nie zaobserwowaliście po zmianie na 5w-50? Ja nic nie zaobserwowałem, jak na razie mam wrażenie, że wciąga mniej. Myślę, że też można podejść do tego w ten sposób, że kupujesz w miarę najtańszy, skoro i tak trzeba wlewać. P.S. Mi jest ciężko sprawdzić tę teorię (multitronic), ale podobno przy hamowaniu silnikiem w tłokach tworzy się ciśnienie i wysysa olej spod tłoka - szczególnie z dużych prędkości. Może zauważyliście jakąś taką prawidłowość?
darkle Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 P.S. Mi jest ciężko sprawdzić tę teorię (multitronic), ale podobno przy hamowaniu silnikiem w tłokach tworzy się ciśnienie i wysysa olej spod tłoka - szczególnie z dużych prędkości. Może zauważyliście jakąś taką prawidłowość? Mniej więcej tak to działa, ale żeby dokładniej sprawdzić ile wciągnie to trzeba by chyba przejechać z 500km hamując silnikiem:decayed: Tak czy inaczej jeśli pierścienie są sprawne nawet wtedy nie powinno wciągać oleju.
emay Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Z tego co się pytałem 125zł za 4l. Oczywiście od razu kupię dodatkowy literek:decayed: Cena ceną, moge dać i 200zł i więcej jeśli to by pomogło:kox:Zanim wymienię, jeszcze raz dla lepszego samopoczucia zapytam, żadnych zmian na gorsze - stuki, terkoty itp nie zaobserwowaliście po zmianie na 5w-50? Ja zalałem millers XFS 5w50 5 L za 165 zł. Samochód jeździł przedtem na 10w40 Total quartz 7000. Żadnych zmian na gorsze jak na razie nie zaobserwowałem. Niedługo jadę w dłuższą trasę i zobacze czy coś wypije.
aju Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 mój pracownik skutecznie poradził sobie ze znikającym olejem w swoim ALT . .......wymienił go na AMB bo mówi że nie stać go na lanie takiej ilości oleju
emay Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 sprzedał samochód ? Ile dał za swapa na AMB ? Napisz mi proszę na PW. ---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 15:20 ---------- ja też myśle nad swapem. sorry za OT
maciasek Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 jak będzie wiadomo ile SWAP dajcie znać
michass Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Pewnie da radę, można by połączyć czwórnik do kolektora z pominięciem inżektora ale czy coś by to zmieniło poza oddzieleniem układu odpowietrzania silnika od układu hamulcowego to nie wiem. Ten inżektor ma chyba za zadanie utrzymywać podciśnienie w silniku bez efektu ssania oleju, przynajmniej tak mi się wydaje. A więc najlepiej zostawić wszystko jak jest tylko żeby wszystkie rurki były sprawne. Ew. tak jak Ci kiedyś pisałem odłączyć tę rurkę oznaczoną 2 od czwórnika i zaślepić a jednocześnie odłączyć czwórnik od dolotu i zaślepić miejsce odłączenia w dolocie. Wtedy silnik będzie się odpowietrzał w atmosferę. U mnie ta zagięta rurka idąca z inżektora do kolektora zrobiła się miękka i ją zasysa jak silnik chodzi. Muszę tam coś wykombinować ale ciężko tam wstawić zwykłą rurkę bo się tak jej nie powygina. Myślę nad jakąś twardą rurką do podciśnienia stosowaną w pneumatyce Ja u siebie tom mięntkom rurkie-wężyk po pierwsze wymieniłem na nowy wężyk zbrojony.A po drugie to zrobiłem go od razu dłuższego i podłączyłem w miejsce po czwórniku do dolotu;)) ,Owijając oczywiście luz pociętym gumowym wężem i skręcając opaską.Jeżdże tak już długo i hamulce normalnie działają.Odma ma wolny wydech i też sobie to chwalę bo nie chciałbym wrócić do brania z przed moda.Bierzę połowę tego co wcześniej,ale i tak w k*rwe za dużo.Mój ma centralnie przedmuchy,sapie odmą i wk*rwia mnie to ciśnienie z pod korka. Z tym hamowaniem silnikiem trochę prawdy jest,bo dawno pisałem,że po hamowaniu i redukcji po przyciśnięciu gazu w lusterku pojawia się niebieściutka chmurka.Robiąc to samo tylko jadąc wcześniej na luzie chmury nie ma. Co do tematu że na 4 remonty 2 wracają do brania,to mi się wydaje że ludzie z 2 niby naprawionych opierd*lili padaczki i nawet nie wspominają tego tematu.Prawdy dowiemy się jedynie po jakimś komisyjnym remoncie gdzie zbierze się kilku mundroli i rozkminią w trakcie sekcji zwłok o co kaman w tym zajebiaszczuym silniku.Może ktoś doktorat na tym zrobi;) Bo z serwusu-tyfusu audi-vw niczego mądrego się nie dowiemy,tajne przez poufne,czytaj h*j nas obchodzą jakieś stare padaczki po gwarancji.
Baldwins Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Koledzy ja już mam problem z głowy. Wczoraj udało mi się sprzedać tą padlinę. Miał ktoś z Was kontakt z 1.8T 150 KM w Audi, jadę jutro A6 z takim silnikiem oglądać, przebieg niecałe 160000km. Pełen serwis.
korenti Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 umnie też ciągnie olej.... samochód byl sprowadzony z cholandi tam mechanicy wogle wypie..yli odme tylko kawałek węża gumowego siedziało.wtedy żar 1l na 500 km wstawiłem odme to 1l na 1200 km a ma 113 tyś przebiegu przebieg ałtentyk to jusz potwierdzone .ja myśle że niema co kombinować te silniki żarly olej i tak musi chyba być jedynie można sprubować od trujnika puścić wąsz po silniku w duł do niczego nie podlączając wtedy nie będze twożyć się podciśnieni kture wciąga olej w dolot bo na 100 % tam znika to tylko mój zamysł reszta rozwiązań raczej niezda egzaminu jak czytałem forum z czasem te sposoby skończą się rozszczelnieniem silnika pewnie nie jeden niemiec myślał jak poprawić wadę konstrukcyjną odpowietszenia komory silnika i nic nie wymyślił pewnie za drogo każde auto poprawić, zalecany olej to mobil 5-30 cena kosmos 60 1l. prubowalem castrol i jesze więcej zżerał chodzi tu o lepkość oleju .. nie myślałem że będe lał olej do samochodu jak paliwo w sumie silnik faine chodzi tylko ten sprzęt dla dzianych gości w 2 miejscach trzeba tankować paliwo + olej...pozdro
aju Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 przywieźliśmy anglika 1,8t i zapytał czy nie rozliczyli byśmy się... no głupio by było zeby nie... No i ma 1,8t, sam sobie to robił, części mamy pod dostatkiem więc ciężko mi powiedzieć o kosztach ale w końcu jest zadowolony z B6
emay Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 przywieźliśmy anglika 1,8t i zapytał czy nie rozliczyli byśmy się... no głupio by było zeby nie...No i ma 1,8t, sam sobie to robił, części mamy pod dostatkiem więc ciężko mi powiedzieć o kosztach ale w końcu jest zadowolony z B6 Jak się wkur..... to tak zrobie
aju Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 jak policzysz olej co dolewasz, swój sprzedasz to koszty znów nie będą takie duże
emay Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 alt to totalny nie wypał i każdy o tym wie. żre olej i tego nie da się naprawić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się