Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi serwisie powiedzieli że akcje serwisową miałem a cewki mam czerwone :P

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mi się wydaje że są takie same :P

B8 jest już zupełnie inna i mi się podoba ale trochę na na mój portfel w tym momencie :)

Opublikowano

Same uszczelniacze rzadko kiedy pomogą.Trzeba sprawdzić prowadnice zaworów a najlepiej zrobić całą głowicę żeby to miało sens, w innym wypadku przez wyrobione prowadnice zaworów uszkodzeniu ulegną uszczelniacze i robota zaczyna sie od nowa.

Opublikowano

Pany mieliście tak czasem że podczas jazdy i wciśniętym pedale w podłodze auto szarpnęło tak p[rzy 5tyś obrotów? Nie wiem co tej mojej jest bo ją coś gryzie:facepalm: Cewki może?

Opublikowano
Pany mieliście tak czasem że podczas jazdy i wciśniętym pedale w podłodze auto szarpnęło tak p[rzy 5tyś obrotów? Nie wiem co tej mojej jest bo ją coś gryzie:facepalm: Cewki może?

Szukam i szukam i znaleźć nie mogę :kox: , ale gdzieś czytałem na forum albo od kogoś dostałem PW jak miałem problemy z poszarpywaniem w swoim ALcie żeby sprawdzić cewki w ten sposób: na wysokim biegu i najlepiej na wzniesieniu tak żeby silnik pracował pod większym obciążeniem dać mu w piz.ę i jak będzie szarpać to "na bank cewki" :decayed:

Jak coś poknociłem to sorki; postaram się jeszcze znaleźć tego posta i wkleić go tutaj

---------- Post dopisany at 18:49 ---------- Poprzedni post napisany at 18:26 ----------

Wandej looknij na posta 1703 na str. 69; jest to odpowiedź kolegi Horas91 na mojego posta i tam pisze o tych cewkach

Opublikowano

Panowie tak piszemy o spalaniu oleju przez silniki alt a nikt nie pisal czy mu dymi ,bo u mnieto spalanie jest na poziomie 0,5 litra na 1500 km czyli mysle ze w normie jak na alt , mi to zwisa raz na miesiàc mozna dolac tylko problem w tym ze mi kopci jak jest zimny , jak sie nagrzeje to jest prawie ok .A jak jest u was z tym dymieniem , bo ten olej musi sie gdzies podziac.,.?

Opublikowano

Dziwne jest właśnie to że mój ALT też nie dymił mimo że brał 1L/1000km. Owszem puścił niebieskiego dyma, ale wtedy jak pedał gazu wcisnąłem do oporu i przekroczyłem 4500 obr./min. Dość mocno dymił na biało ale wyglądało to tak jak para wodna i było w zimie więc nie wiem do końca czy to ze względu na pobór oleju czy po prostu ze względu na różnicę temperatur. Auto które bierze olej zawsze kojarzyło mi się z takim które dymi na niebiesko, ale ALT jest trochę jak Archiwum X- wiele rzeczy jest jeszcze niewyjaśnionych :wink:

Opublikowano
bo ten olej musi sie gdzies podziac.,.?

nie do końca masz rację. B8 i A5 z silnikiem 2,0T w pewnych latach potrafiły brać nawet do litra na tysiąc km co uznawane było przez ASO jako normę, a jakoś żaden z nich nawet dymka nie puścił z tego co pisali właściciele tych aut na forum.

Opublikowano

Ten komu alt bierze 1 litr oleju na 1000 km to sam się oszukuje że nie dymi.rozgrzejcie silnik panowie niech chwilę pochodzi na wolnych obrotach a potem depnijcie mu po gazie zapewne poleci niebieski dym a jak dłużej pochodzi na wolnych może też kopcic.zgadzam się tylko z tym że podczas jazdy tego kupienia praktycznie nie widać.

Opublikowano

A panowie kurcze trójnik mam mokry to się w całości wymienia czy bawić się rurkami - ogólnie to może mieć na coś wpływ ?:) z tego co pamiętam ten trójnik kawałek plastiku to jakoś po 300 zł chodzi:)

Opublikowano

Chodzi Ci o ten trójnik od odmy? Ten który wchodzi w otwór w pokrywie zaworów (na fotce zaznaczyłem na czerwono)?

Audi_a4_b6_110_tr_jnik_odmy.jpg

Opublikowano

Zasadniczo to nie trójnik a czwórnik :wink:

Nie jest jakoś specjalnie drogi - nie mam w tej chwili przy sobie numeru części (ani ETKI), ale kosztuje coś ok. 70PLN.

Opublikowano
Zasadniczo to nie trójnik a czwórnik :wink:

Nie jest jakoś specjalnie drogi - nie mam w tej chwili przy sobie numeru części (ani ETKI), ale kosztuje coś ok. 70PLN.

Zgadza się; jest to czwórnik. Wygląda jak trójnik ponieważ trzy główne wyjścia maja dużo większą średnicę niż czwarte, poza tym to czwarte jest jakby od spodu i nie rzuca się tak w oczy :wink:

---------- Post dopisany at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany at 17:17 ----------

http://s23.postimg.org/4crbvgjsr/DSC_1459.jpg

Strzałeczka i bużka :) o to chodzi :P ponoć w aso 270 tak coś mi się obiło o uszy

Mam nadzieję że mówimy cały czas o tym samym :wink: Wrzucam fotkę czwórnika o którym ja myśle oraz skan mojej faktury gdzie masz Paweł cenkę oraz numer ETKI

Faktura_Auto_Rud_3_wymazane_nr_ETKI_czw_rnika.jpg

vw_audi_odma_zawor_06b103235g_2824557334.jpg

Opublikowano

No dobra ale to co pokazujesz mi na fotce twojej chyba się trochę róźni od tego co jest na mojej fotce nad strzałka ?:)

I jak dla mnie to jest trójnik bo są 3 rurki , a nie 4:P 3 otwory:P jeden po prawej drugi po lewej i jeszcze jeden z góry na zdjęciu widać :P chyba że ta 4 jest pod spodem gdzieś ale to musiałbym zobaczyć ..

Opublikowano

Właśnie jak oglądałem Twoją fotkę to przyszło mi do głowy że myślimy chyba o dwóch różnych rzeczach :wink: Ten czwórnik który jest na mojej fotce to jeden z elementów odmy, natomiast ten który jest na Twojej to wygląda jakby miał coś wspólnego z chłodziwem; muszę polookać u siebie pod maską. Ten trójnik jest jakoś mocno mokry, leje się z niego czy tylko gdzieś sączy i trójnik jest spocony. Może któraś z opasek puszcza?:eusathink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...