burus2 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 lepiej sam sobie wyczyść i 200zł w kieszeni wielkiego problemu z tym nie ma
Worf Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Tiaaa... Zdjęcie turbo to operacja rzędu 4h jeżeli masz dobre narzędzia i trochę wprawy.Samo czyszczenie nie jest problemem ale ja mając turbo na stole kupiłbym zestaw naprawczy i na własna rękę powymieniał bebechy. Składanie to 3-4 godziny i po sprawie:) Jednak wymaga to już pewnej wprawy i drugiej osoby do pomocy;) Pozdro
fusse Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 co Ty chcesz samemu tam wymieniac? tam nie ma co wymieniac, czyscisz i skladasz, nie ma nic do wymiany, co najwyzej to uszczelke na wydech : P
chris.lkr Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Tiaaa... Zdjęcie turbo to operacja rzędu 4h jeżeli masz dobre narzędzia i trochę wprawy.Samo czyszczenie nie jest problemem ale ja mając turbo na stole kupiłbym zestaw naprawczy i na własna rękę powymieniał bebechy. Składanie to 3-4 godziny i po sprawie:) Jednak wymaga to już pewnej wprawy i drugiej osoby do pomocy;) Pozdro A kolega Worf to kiedykolwiek demontował i czyścił turbo? Bo to że potrzebna jest pomoc drugiej osoby to jakaś totalna bzdura. Mając trochę oleju w głowie można to zrobić samemu.
ispee Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 a kto mu bedzie piwo podawał jak biedaczyna o suchym pysku bedzie lezal pod autem i splyw oleju od turawki odkręcał? jak niejestes zapalonym majsterkowiczem i niemasz kilku dobrych kluczy i grzechotek to sie za to niebierz. szkoda czasu i nerwow 200zł to nie az tak wiele za tą robotę...
davidoati Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 a kto mu bedzie piwo podawał jak biedaczyna o suchym pysku bedzie lezal pod autem i splyw oleju od turawki odkręcał? jak niejestes zapalonym majsterkowiczem i niemasz kilku dobrych kluczy i grzechotek to sie za to niebierz. szkoda czasu i nerwow 200zł to nie az tak wiele za tą robotę... Dokładnie jak ktoś nie ma o tym zielonego pojęcia to lepiej się nie dotykać, łatwo się mówi jak się na tym zna
aju Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 na 18X kuca trzeba z 7tys władować ale i tak najgorzej było zmienić 1 z przodu na 2
Cezarrr Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Hej. Panowie nie oszukujmy się jeśli ktoś raz zacznie dłubać to już popłynie szybko:) a mówię na własnym przykładzie. U mnie zaczęło się o chipa, ze 170KM na 200KM. Tyłek człowieka niestety do dobrego przyzwyczaja się bardzo szybko i po kilku miechach, stwierdziłem ze 200KM to żadna rakieta:) i już jest plan na coś więcej. Jest tylko jeden mały problem w tym wszystkim - żona:) heehee Pozdr... wszystkich
clinque Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Pany co lepiej zmienic wtryski na 216 + soft czy turbawka AWX + soft? Turbo mam zdrowe, swiezo czyszczone, wtryski tez sa ok.Budzet 2k, wiec albo turbo albo wtryski. HELP ME
Kowi87 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Pany co lepiej zmienic wtryski na 216 + soft czy turbawka AWX + soft? Turbo mam zdrowe, swiezo czyszczone, wtryski tez sa ok.Budzet 2k, wiec albo turbo albo wtryski. HELP ME Jedno i drugie da podobne efekty(ok150km), ja bym chyba wymienił wtryski, w końcu moc z paliwa powstaje
clinque Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 ze cyferki podobne to zdaje sobie sprawe, tylko moze sa jakies inne kozysci?
Kowi87 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 jak jezdziłem na sofcie i dołożyłem wtryski bez korekty, to autko zdecydowanie żwawsze w wyższych obrotach a dalsze modyfikacje przewidujesz bo jesli tak to bym jednak zaczął od wtrysków(najdroższy element), no chyba że jeszcze BRD by wchodziło w role :gwizdanie:
clinque Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autko mialo znalesc nowego wlasciciela, ale zapadla inna decyzja, wiec bedzie troszke zywsze. Sam wiesz jak jest, mialo poprostu jezdzic tanio, ale zaczyna brakowac, narazie budzet 2k, a pozniej sie zobaczy
burus2 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 wcale nie trza wywalać aż tyle kasy :gwizdanie: turbo regenerowane rok gwarancji awx 600zł oddajesz stare,przejściówka turbo 90zł kolektor ssący awx 60zł przejściówke spawałem sam, wtryski 216 1050zł nowe końcówki, co jakiś czas na forum za 800zł użwki można łyknąć, fmic 180zł od audi a5 rurki,opaski kolanka 200zł plus chip grupowy 700zł co daje 2880zł przy nowych końcówkach fakt że robocizna własna, trza mieć dostęp do kluczy i garażu i troche posiedzieć na forum aby ogarnąć co i jak sie robi
Kowi87 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 wcale nie trza wywalać aż tyle kasy :gwizdanie: turbo regenerowane rok gwarancji awx 600zł oddajesz stare,przejściówka turbo 90zł kolektor 60zł przejściówke spawałem sam, wtryski 216 1050zł nowe końcówki, co jakiś czas na forum za 800zł użwki można łyknąć, fmic 180 od audi a5 rurki,opaski kolanka 200zł plus chip grupowy 700zł co daje 2880zł przy nowych końcówkach fakt że robocizna własna, trza mieć dostęp do kluczy i garażu i troche posiedzieć na forum aby ogarnąć co i jak sie robi skończyło sie wsparcie techniczne ze strony producentów turbin wiec regeneracja jest robiona na niewiadomo czym :gwizdanie: z tego co wiem w godnym warsztacie regenerowane turbo to koszt wiekszy niz 600zł, za tyle kupuje sie sprawdzona uzywke AWX Wtryski bosio 216 obecnie u olek_wroc są za 980zł http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71902 FMIC to w zaleznosci jak trafisz i czy robisz sam, ale na gotowo trzeba liczyć 500zł chip grupowy nie obejmuje takiej rzeźby, tyczy sie tylko aut seryjnych + seria z wtryskami wiec cena bedzie większa uzgadniana indywidualnie w miedzy czasie moze dosjsc jeszcze przepływomierz i inne cuda niewidy, koszty nie przewidziane np przeładowanie turbo, kulejąca pompa i 100% sprzegło
Armi Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 wcale nie trza wywalać aż tyle kasy :gwizdanie: turbo regenerowane rok gwarancji awx 600zł oddajesz stare,przejściówka turbo 90zł kolektor ssący awx 60zł przejściówke spawałem sam, wtryski 216 1050zł nowe końcówki, co jakiś czas na forum za 800zł użwki można łyknąć, fmic 180zł od audi a5 rurki,opaski kolanka 200zł plus chip grupowy 700zł co daje 2880zł przy nowych końcówkach fakt że robocizna własna, trza mieć dostęp do kluczy i garażu i troche posiedzieć na forum aby ogarnąć co i jak sie robi Przypomniał mi się taki jeden, który w AFNie za 3k zł chce zrobić 220KM :>
clinque Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Ma byc bezpiecznie 15x zrebakow, bo 2mas juz nie jest taki tegi. Poza tym wtedy odchodzi grzebanie z fmicem, tylko nadkole od ski i jest ok. Z tym ze caly czas sie zastanawiam AWX czy wtryski? Turbawke mam zdrowa, bez zadnych luzow, dlatego chyba zdecyduje sie na wtryski z niemcowni i program.
burus2 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Przypomniał mi się taki jeden, który w AFNie za 3k zł chce zrobić 220KM :> pisze co robiłem u siebie i za ile co do turbo to racja ale jak miałem kupić za 600 niewiadomo jaką używke ,wolałem regenerowaną z gwarancją. Jeżdze półtora roku i narazie git a i tak w planach wymiana na brd. a fmic zamknąłem sie w 400 na gotowo a robiłem tydzień temu, co do chipu to na grupówce ogarneli mi w dynosofcie jak miałem wtryski216 turbo awx, kolektor awx bez dopłaty ale było to półtora roku temu i grupówka 900zł a co do kulejących gratów coś może sie posypać ja miałem problem tylko z przepływką[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 16:31_________________________________________________ Ma byc bezpiecznie 15x zrebakow, bo 2mas juz nie jest taki tegi. Poza tym wtedy odchodzi grzebanie z fmicem, tylko nadkole od ski i jest ok. Z tym ze caly czas sie zastanawiam AWX czy wtryski? Turbawke mam zdrowa, bez zadnych luzow, dlatego chyba zdecyduje sie na wtryski z niemcowni i program. Pozbieraj graty i rób naraz turbo z wtryskami to będzie te 15x i zobaczysz jak szybko będzie ci brakować mocy też myślałem że turbo awx mi starczy a już rozglądam sie za pompą 11 i turbo brd
fusse Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 jak masz wybierac medzy turbo awx ,a 216 to bierz wtryski. swoim afn te 1,2-1,3 dmuchniesz;) jak sie wysra, to kupisz awx:0
Armi Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Ja swoją nieregenerowaną turbinę AWX kupiłem w podobnej cenie, z gwarancją. Zgadzam się z Twoimi cenami. Chodziło mi o coś innego: Na forum jest wielu teoretyków, którzy nie do końca nie wiedzą o co chodzi, co ile kosztuje a się mądrzą (nie mówię o Tobie). Moc to niestety masa wydatków, często nieplanowanych. Dlatego budżet powinien być większy, tak na wszelki wypadek. Tu się nie oszczędza bo oszczędzanie w tuningu nie zawsze dobrze się kończy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się