klattaa Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Witam Czy po chiptuningu (planuje u mastersa lub rogala) w A4 2.0 TDI 170 KM QUATTRO nie bedzie problemów ze sprzęgłem. Czy moze on sie szybciej zurzyć niz w serii.
zieluch Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Po pierwsze polecam rogala po drugie normalne jest że jak masz większa moc i z niej korzystasz to nie ma siły żeby sprzegło nie dostało w kość. Ale nie jest to tak że zaraz będziesz musiał je wymieniać
Flyer Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Czy po chiptuningu (planuje u mastersa lub rogala) w A4 2.0 TDI 170 KM QUATTRO nie bedzie problemów ze sprzęgłem. Czy moze on sie szybciej zurzyć niz w serii. Bez obaw. Kiedys sie zuzyje [moze ciut szybciej niz na serii], ale nie od razu.
songo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 proste że sprzęgło będzie nieco bardziej obciążone ale wszystko zależy od stylu jazdy jaką będziesz preferował ale nie bój sie że zaraz po chipie szlak go trafi
virus Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Rób program śmiało, nie martw się o sprzęgło. Chłopaki z forum na fabrycznych sprzęgłach mają konkretne liczby Nm i nic się nie dzieje
alvaro Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Tempo zużywania sprzęgła zależy od stylu jazdy czy po sofcie czy przed także jak nie będzesz walił koxem z dołu to polatasz czy tak czy tak
turdzi Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 bardziej bym sie bal dwumas zewzgledu na wiecej Nm niz o samo sprzeglo
lapek85 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 jak ktoś jeździ z "głową" i nie daje ostro koksu z dołu to seryjne sprzęgło przy większym stadzie koni i niutonów bedzie trzymać ja w swoim podkreconym o prawie 100% padle w ramach testu wsadziłem nowe ori sprzegło i jak narazie trzyma, zero problemów, nigdy się nie uślizgnęło,przejechalem od czasu montażu ok 25tys km. u mnie warunek jest jeden, gaz do dna powyzej 1800obr/min, może nie mam racji w tym co napisałem, ale ja to praktykuje i układ napędowy ma się idealnie :>
Kamyk Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 stary wszystko trzeba kiedyś wymienić (dobrze że moja baba tego nie czyta ) i to samo dotyczy sprzęgła. nie jest tak, że tydzień po programie będziesz gnał na warsztat w sprawie kolejnego wydatku tak jak piszą userzy, sposób jazdy będzie deprymował termin w którym padnie ci sprzęgło. niewątpliwie program swoje też zrobi, ale jeśli jeździsz z głową i nie ciśniesz go w dołku, to bez paniki chipuj i have fun, po prostu k.
A4TDI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Rób program śmiało, nie martw się o sprzęgło. Chłopaki z forum na fabrycznych sprzęgłach mają konkretne liczby Nm i nic się nie dzieje Potwierdzam. Jeździłem samochodem 4 lata(A4 B5 1.9 TDI AFN) , który miał moda 118km 250NM na 148 320 NM i nic sie niestało przez 70 tys. Teraz samochód ma 260 tys i nic sie nie dzieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się