Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Tuning a sprzęgło w A4 2.0 TDI 170 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy po chiptuningu (planuje u mastersa lub rogala) w A4 2.0 TDI 170 KM QUATTRO nie bedzie problemów ze sprzęgłem. Czy moze on sie szybciej zurzyć niz w serii.

Opublikowano

Po pierwsze polecam rogala

po drugie normalne jest że jak masz większa moc i z niej korzystasz to nie ma siły żeby sprzegło nie dostało w kość. Ale nie jest to tak że zaraz będziesz musiał je wymieniać :wink4:

Opublikowano

Czy po chiptuningu (planuje u mastersa lub rogala) w A4 2.0 TDI 170 KM QUATTRO nie bedzie problemów ze sprzęgłem. Czy moze on sie szybciej zurzyć niz w serii.

Bez obaw. Kiedys sie zuzyje [moze ciut szybciej niz na serii], ale nie od razu.

Opublikowano

proste że sprzęgło będzie nieco bardziej obciążone ale wszystko zależy od stylu jazdy jaką będziesz preferował ale nie bój sie że zaraz po chipie szlak go trafi

Opublikowano

Rób program śmiało, nie martw się o sprzęgło. Chłopaki z forum na fabrycznych sprzęgłach mają konkretne liczby Nm i nic się nie dzieje :decayed::wink4:

Opublikowano

Tempo zużywania sprzęgła zależy od stylu jazdy czy po sofcie czy przed także jak nie będzesz walił koxem z dołu to polatasz czy tak czy tak :wink4:

Opublikowano

bardziej bym sie bal dwumas zewzgledu na wiecej Nm niz o samo sprzeglo

Opublikowano

mówimy o całosci

Opublikowano

jak ktoś jeździ z "głową" i nie daje ostro koksu z dołu to seryjne sprzęgło przy większym stadzie koni i niutonów bedzie trzymać

ja w swoim podkreconym o prawie 100% padle w ramach testu wsadziłem nowe ori sprzegło i jak narazie trzyma, zero problemów, nigdy się nie uślizgnęło,przejechalem od czasu montażu ok 25tys km.

u mnie warunek jest jeden, gaz do dna powyzej 1800obr/min,

może nie mam racji w tym co napisałem, ale ja to praktykuje i układ napędowy ma się idealnie :>

Opublikowano

stary

wszystko trzeba kiedyś wymienić (dobrze że moja baba tego nie czyta :evil:) i to samo dotyczy sprzęgła. nie jest tak, że tydzień po programie będziesz gnał na warsztat w sprawie kolejnego wydatku

tak jak piszą userzy, sposób jazdy będzie deprymował termin w którym padnie ci sprzęgło. niewątpliwie program swoje też zrobi, ale jeśli jeździsz z głową i nie ciśniesz go w dołku, to bez paniki

chipuj i have fun, po prostu :)

k.

Opublikowano

Rób program śmiało, nie martw się o sprzęgło. Chłopaki z forum na fabrycznych sprzęgłach mają konkretne liczby Nm i nic się nie dzieje :decayed::wink4:

Potwierdzam. Jeździłem samochodem 4 lata(A4 B5 1.9 TDI AFN) , który miał moda 118km 250NM na 148 320 NM i nic sie niestało przez 70 tys. Teraz samochód ma 260 tys i nic sie nie dzieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...