talib1990 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 furka fajna, a moze jesli jestes pewny stanu kół to je zostaw a je pryśnij np. na granatowo jak samochód a rant w polerke:) co do spadania obrotów przy zmianie biegów miałem to samo- czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja załatwiła sprawe powodzenia w modach
KANAL Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 furka fajna, a moze jesli jestes pewny stanu kół to je zostaw a je pryśnij np. na granatowo jak samochód a rant w polerke:) co do spadania obrotów przy zmianie biegów miałem to samo- czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja załatwiła sprawe powodzenia w modach Czytalem o przepustnicy... adaptacje robilem ale bez czyszczenia. Czekam na lepsza pogode wtedy wyczyszcze. Licze ze to bedzie to.
Dev Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 bez dokałdnego czyszczenia nie ma co robic adaptacji
Wandej Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Bardzo ładna maszyna Dokładki zapodaj w kolor Jaki masz kod koloru?? LZ5L?? Mam fele RS6 na zbyciu
MATIUS Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Maszyna zacna też choruje na taką Świnkę silnik rozwojowy ale myślałem że 2.6 w a4 da rade a6 w 1.8T ogólnie jeśli ją dopieścisz tak jak swoją a4 to będzie kosa powiedz mi a4 została w domu czy poszła w świat życzę dobrej i bezawaryjnej jazdy
KANAL Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 Maszyna zacna też choruje na taką Świnkę silnik rozwojowy ale myślałem że 2.6 w a4 da rade a6 w 1.8T ogólnie jeśli ją dopieścisz tak jak swoją a4 to będzie kosa powiedz mi a4 została w domu czy poszła w świat życzę dobrej i bezawaryjnej jazdy 2.6 o dziwo nie daje rady... ale co Vka to Vka. A4 zostala w rodzinie, odkupil tata.
Zemis Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 No ładnie...sam bede myslał nad taka tylko ze z klekotem i moze z Q...no ale zobaczymy:)dużo bardziej A6 mi sie podoba od A4 wiec moze w niedługiej przyszlości...bezawaryjności:)
pitman Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Graty fury Co do reszty to zostaw te BBS'y bo są Poza tym to bardzo dobre i wytrzymałe koła.
PABLO Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Maszyna zacna też choruje na taką Świnkę silnik rozwojowy ale myślałem że 2.6 w a4 da rade a6 w 1.8T ogólnie jeśli ją dopieścisz tak jak swoją a4 to będzie kosa powiedz mi a4 została w domu czy poszła w świat życzę dobrej i bezawaryjnej jazdy 2.6 o dziwo nie daje rady... ale co Vka to Vka. A4 zostala w rodzinie, odkupil tata. To chyba miałeś coś nie zdrową tą 2.6 V6 bo ja na spocie A6 KP sprawdzałem się z ośkami jak i Quattro 1.8T i wszystkim seryjnym odjeżdżałem. Ta buda jest troszkę cięższa niż A4 B5.. A co do A6 to ładna sztuka się Ci trafiła, pierwsze co bym zrobił z zewnątrz to dokładki pomalował w kolor a później się nie będę martwił bo wiem jak wyglądała Twoja 2.6 i ta na pewno nie będzie gorzej wyglądać :>
KANAL Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Graty fury Co do reszty to zostaw te BBS'y bo są Poza tym to bardzo dobre i wytrzymałe koła. BBSy poszly do ludzi niestety bo byly ladne i prosciutkie, opony byly dobrze dobrane a stety bo mialem na nich duza przebitke i poszly sporo drozej niz chcialem tutaj na forum. Maszyna zacna też choruje na taką Świnkę silnik rozwojowy ale myślałem że 2.6 w a4 da rade a6 w 1.8T ogólnie jeśli ją dopieścisz tak jak swoją a4 to będzie kosa powiedz mi a4 została w domu czy poszła w świat życzę dobrej i bezawaryjnej jazdy 2.6 o dziwo nie daje rady... ale co Vka to Vka. A4 zostala w rodzinie, odkupil tata. To chyba miałeś coś nie zdrową tą 2.6 V6 bo ja na spocie A6 KP sprawdzałem się z ośkami jak i Quattro 1.8T i wszystkim seryjnym odjeżdżałem. Ta buda jest troszkę cięższa niż A4 B5.. A co do A6 to ładna sztuka się Ci trafiła, pierwsze co bym zrobił z zewnątrz to dokładki pomalował w kolor a później się nie będę martwił bo wiem jak wyglądała Twoja 2.6 i ta na pewno nie będzie gorzej wyglądać :> Zdrowa czy nie zdrowa nie wiem. Nawet nie stawalem z moim A4 bo nie mialem technicznej mozliwosci... ojca nie poprosze zeby ze mna spara zrobil. Napisalem tak bo 2.6 mierzylem sie z kolega ktory ma 1.8T AEB w A4 i odjezdzal mi delikatnie (2 dlugosci do konca 3ciego biegu) a zrobilem z nim spara A6 i bylo bardzo rowno chociaz tez na trojce mi delikatnie odjechal. Wiec mozna powiedziec ze ida podobnie, pala benzyny podobnie a Vka jest cichsza i przyjemniejsza. No i ten wyglad czystej komory silnika w Vce robi wieksza robote.
pitman Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Skoro zarobiłeś na kołach to kupuj BBS CH albo RS6
KANAL Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 A6 są fajne..ale w avancie i po lifcie Ja uwielbiam sedany... ale czarny avant z chromowanymi relingami i ciemnymi szybami by mi sie widzial... na polifta mnie nie stac. Nigdy nie kupuje okazji cenowych a na te w normalnych cenach nawet nie zwracalem uwagi - brak gotowki. Chce zmienic grill na ten z allroada ale nie mam pewnosci czy podejdzie - 'pajace' za przeproszeniem z A6 KP nie widza co to smak i proponuja jakies chromy czy inne cuda i nie lubia kombinowac. Lampy tyl po lifcie juz ida poczta - jesli sprzedawca jest slowny. Skoro zarobiłeś na kołach to kupuj BBS CH albo RS6 RS6 juz leza w garazu - niestety pojechalem kawalek drogi po niby ori kola - okazalo sie na miejscu ze to nie RONAL'e. Na szczescie koles zrozumial swoj blad i zszedl sporo z ceny... zobaczymy jak sie bedzie na tym jezdzic. Na aukcji napisal ze ORI i daje 100% gwarancji - dobrze nikt nie jechal kilkaset km albo nie zamowil kuriera bo by go zdziwko zlapalo i nic by nie utargowal.
paput Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 jak teraz z perspektywy czasu oceniasz dynamikę/kulturę pracy/elastyczność silników 1.8T vs 2.6?
KANAL Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 jak teraz z perspektywy czasu oceniasz dynamikę/kulturę pracy/elastyczność silników 1.8T vs 2.6? Dynamika i elastycznosc bardzo podobna - kultura pracy, cisza, komfort (jezeli chodzi o silnik, jazde z bardzo niskich obrotow) na duzy plus dla Vki. Niestety 4ry cylindry to nie 6. Ale wpadlo do srodka 2din + skora w kubelkach i jest milo. Na wiosne 18stka RS6 i bedzie wygladac. To niestety bedzie nadrabiac dzwiek tego silnika. Mi sie nie podoba i nie jestem do konca zadowolony. Tylko moc i elastycznosc jest OK jesli chodzi o motor.
KANAL Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 Pokaż jak to teraz wygląda. Fotki beda na pewno tylko to kwestia czasu. Jak pogoda dopisze to moze w srode chociaz zalatany jestem troche. Auto jeszcze na zimowce a w srodku brakuje boczkow z przodu w skorze (kupilem z angola i nawet tapicer nie ogarnie tematu zeby to jakos poskladac - z przodu trza zalozyc z europy).
aju Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 A6 są fajne..ale w avancie i po lifcie no ale ten sedanik też niczego sobie, szczególnie dlatego że 1,8t
KANAL Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Pogoda dopisala wiec sa juz fotki wnetrza. Jeszcze jakis czasu temu w srodku byla czteroramienna piankowa kierownica, fotele 'placki' materialowe i radio Concert. Teraz w srodku juz jest 'inne auto'. Jeszcze brakuje przednich boczkow w skorze do kompletu i trzeba poradzic sobie z poduszkami w fotelach (mata obecnosci pasazera - fotele z anglika). Kupilem jeszcze czarna skore, podgrzewana z europejczyka i zastanawiam sie czy tapicer nie przelozylby samej skory na tamte fotele. Wtedy zamienilbym tylko material na przednich fotelach i mialbym grzane kubelki i brak problemu z airbagiem. Na montaz czeka licznik z FISem z 2000r. - mam nadzieje ze immo jest takie samo jak przed liftem. Zegary z cyfrowym zegarkiem i swieca na bialo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się