elpiotrek Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 panowie a jakie amorki (numery) powienienem kupic do sedana 1.8T Q na tył? do 1BE? ---------- Post dopisany 25-07-2013 at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany 20-07-2013 at 14:50 ---------- ? nikt nic?
Tomasz Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 panowie a jakie amorki (numery) powienienem kupic do sedana 1.8T Q na tył? do 1BE?---------- Post dopisany 25-07-2013 at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany 20-07-2013 at 14:50 ---------- ? nikt nic? czerwone:decayed:, nawet mam takie do quattro:whistling:
elpiotrek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Tomasz poka poka te amory. a nowe jakie mam wołać w sklepie?
Tomasz Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Tomasz poka poka te amory.a nowe jakie mam wołać w sklepie? w sklepie około 500-600zł sztuka nowy firmy Monr.
elpiotrek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 ok. a w jakim one są stanie mierzyłeś skutecznosc? ile bys za nie chcial? a nie podałbys mi numerów z nich? bo cos musze w sklepie dac, bo nie dobiore odpowiednich...
Tomasz Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 ok. a w jakim one są stanie mierzyłeś skutecznosc?ile bys za nie chcial? a nie podałbys mi numerów z nich? bo cos musze w sklepie dac, bo nie dobiore odpowiednich... nie mierzyłem skuteczności, nie są wylane, wyciskają powoli, nie mam ich przy sobie a w garażu kilka km ode mnie ---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ---------- cenę podałem na pw
YAQB21 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Podłączę się pod temat Oryginalne amorki 1BE na tył (do Avanta - o ile ma to znaczenie) są olejowe czy olejowo-gazowe?
Banan Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 olejowo-gazowe - nie stosowano olejowych
awt Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Żeby kupić odpowiednie amortyzatory do sedana B5 AFN '96 1BE to jest jakaś magia- co sklep/strona to inne informacje. Wybór padł na Sachs albo Kayaba i teraz nie wiem co dalej bo tak jak wspomniałem każdy mówi co innego więc jakby ktoś mógł wyjaśnić i naprostować: Sachs- Super Touring numer 170813 (przód) W sklepie powiedzieli, że do sportowego te z Sachsa najbardziej podejdą cena 240 pln Advantage numer 557839 (przód) na forum opisane jako twardsze, lepiej pasujące do sportowej zawiechy niż te wyżej a w katalogach opisane jako"do sportowego zawieszenia" z dopiskiem "komfort"? cena 237 Kayaba- Ultra SR numer 351016 (przód) gdzie dzwonię tam mówią, że wycofany z produkcji... (na jakiejś stronce znalazłem, że zamiennikiem tego jest 351700, którego też nie mogę znaleźć) Excel-G numer 341842 (przód) ten numer amorka podano mi jako zamiennik tego powyżej, gdzie wychodzi na to, że jest to inna seria. Chcę, aby samochód lepiej trzymał się drogi i nie zależy mi tak bardzo na komforcie to z Sachsa mam brać ST czy ADV? Czy może poszukać KYB Ultra SR, gdyż będzie to najlepsza opcja? Na Bilsteiny B6 nie starczy budżetu. Który z nich jest podobny do seryjnego, który będzie twardszy, który bardziej komfortowy?
bawół1 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Sprowadzał dla mnie Dzik , ok 2 lata temu z Niemiec. Na tył i przód. Tył mam załozony od blisko 2 lat i jest ok. Przód mam jeszcze w kartonie. [/img]
bawół1 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Założyłem przedstwione wyżej KYB Ultra SR. Parę słów o wyjętych BOGE Ori po przebiegu 214 tys km. - po wciśnięciu trzpień zostaje w dole, - wciska się bardzo lekko wyciągnąć bardzo ciężko i powoli . Przy przejeżdżaniu przez "policjanta" przód wpadał do dołu , a jazda po wybojach była uciążliwa . Po wymianie rewelacja. twardo ale podobnie jak i było . Ale auto nie ląduje glebą w dół. Jestem bardzo zadowolony. Nie sprawdziłem jeszcze jak się zachowuje przy dużej prędkości , ale zapewne będzie dobrze. Ciężko ugiąć przód auta
lukasl Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 a ja założyłem zwykle KYB (są dłuższe 2cm) do 1BE sprężyny i jest dobrze nie wiem ile to wytrzyma ale myślę że jak nie będzie dobijało do końca będzie śmigać
awt Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Kupione Sachs Advantage nr przodu 557839 do 1BE Jak trochę na nich pojeżdżę to napiszę wrażenia.
johnnythebest Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 To teraz ja Mam sprezyny MTS'a 40/40 i po dwóch latach jazdy tylne mi padły więc długo nie porzadziły Wie ktoś może czy do takich spręzyn kupować znów amory MTSa (choć wolałbym nie) czy lepiej np Sachsa z jakiegos 1BE tylko nie wiem czy bedzie pasował skok amora? No i tak sie zastanawiam żeby d*pa mi niżej nie siedziała ale to raczej sprawa sprężyn, racja?? Ma ktoś jakiś pomysł?
elpiotrek Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Wysokość zawieszenia to to rola sprężyn. Długość skoku amora do wysokości (jak auto stoi) nie ma nic do rzeczy.
gabriel_bar Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Długość skoku amora do wysokości (jak auto stoi) nie ma nic do rzeczy. Zgadza się, a do rzeczy ma też dolna "podpora" sprężyny. Padnięty amortyzator ma wpływ na wysokość. Ja u siebie zamontowałem amorki MTS jako alternatywa dla padniętych tylnych (8D0 513 031 H) do zawieszenia 1BV, amortyzator MTS jest krótszy o 2cm przez co trudniej włożyć dolną śrubę. Tył miałem miękki dlatego zmienilem też spręzyny na Eibachy -3cm, miałem sprężyny z jedną białą i zieloną kropką, najniższa kategoria wagowa jaka była do zawieszenia 1BE i 1BV.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się