Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze troche gorzej zapalać ale jak pali dobrze to nic sie nie stanie

Opublikowano

Gregor mowil że moze tracić moc wlaśnie na tych obrotach gdzie świruje kat

Opublikowano

Lisek no jednak sie skusilem na sam soft przed modami. Cena dobra no i wykonanie Gregora rewelacja. Jest cacy ;-)

Kąt daj na minus 1. Gregor mi właśnie wytłumaczył po co na co itd

Opublikowano

No własnie mi też gregor podpowiedział zeby na minus 1 ustawic w poniedzialek jak mechanik bedzie mial czas to to zrobię

Opublikowano

Czy jaki konkretne rozwiązanie tego problemu?gdyż po zmianie pompowtrysków mam identyczne objawy .chodzi idealnie na biegu jałowym komputer nie wskazuje żadnych błędów jednak muł oraz szarpie delikatnie przy rozpedzaniu auta

Czy jaki konkretne rozwiązanie tego problemu?gdyż po zmianie pompowtrysków mam identyczne objawy .chodzi idealnie na biegu jałowym komputer nie wskazuje żadnych błędów jednak muł oraz szarpie delikatnie przy rozpedzaniu auta

Opublikowano

Wyj...em kata i inne auto mul znikl !

Opublikowano

Wyj...em kata i inne auto mul znikl !

No i git ;-)

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Przez katalizator może tak mulic?

Opublikowano

Ja jestem dowodem na to ze moze

Opublikowano

Katalizator może być.... ale czy w takim przypadku nie pokaże się błąd że coś jest nie tak z katalizatorem ?? Wydaje mi się ze powinno.

Opublikowano

Nic nie pokaże. Co innego DPF.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

W przypadku dpfu - vag pokaże że wszycho ok(elektronicznie) a mechanicznie dpf może być zmeczony i też bedzie mulilo maszynownie.

Opublikowano

a mechanicznie dpf może być zmeczony

Soto, rozwiń proszę swoją myśl, jakiego zużycia lub uszkodzenia DPF-a nie będzie widać na VAG-u ?


Przez katalizator może tak mulic?

Może , jak jest zatkany lub stopiony :naughty:

Zaklajstrować się może , jak jest problem z utrzymaniem szczelności wałka turbiny po stronie gorącej, olej + sadze = klajster gotowy :naughty:

A stopić się może od lipnego paliwa, albo jak tunera poniesie fantazja podczas robienia programu, a kierownik to wykorzysta :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Witam,

ile kosztuje regeneracja pompowtrysków? pytam bo zastanawiam się nad kupnem a4 b6 1.9tdi i chciałbym się zorientować mnie więcej co mnie może czekać... :)

Edytowane przez thomek00
Opublikowano

może Cię czekać wiele rzeczy. Wycierające się wałki rozrządu, pompki do regeneracji, turbina do czyszczenia/regeneracji, dwumas. Temat rzeka.

Ja kupiłem samochód... miał dość duże korekcje na vagu, ale stwierdziłem że reszta ok i sobie zregeneruję pompki. Jak pojechałem do mechanika to się okazało, że korekcje nie są powiązane z wtryskami tylko wytartym wałkiem. koszty p[odobne (może trochę większe) ... ale nie spodzeiwałem się tego :) . Ale nie ma aut które się nie psują. Jak w B6 zrobisz te wszystkie rzeczy o których napisałem, to będzie służyć długo i bezawaryjnie.

Opublikowano

Panowie czy wymiana uszczelniaczy w pompkach coś daje ?? Ogólnie auto odpala ładnie , nie ma żadnych problemów z silnikiem , lecz ostatnio robiłem sobie logi i BIPy w jednym z wtrysków ( 3 ) były o wiele wyższe niż w reszcie około 40 przy 3tyś obrotów na rozgrzanym silniku . Grupa 18 wszystkona 0 a w 13 w każdym bloku od -1.0/+1.0 . I tak się zastanawiam czy jest sens wymiany ringów czy to coś wgl da ....

Opublikowano

Panowie czy wymiana uszczelniaczy w pompkach coś daje ?? Ogólnie auto odpala ładnie , nie ma żadnych problemów z silnikiem , lecz ostatnio robiłem sobie logi i BIPy w jednym z wtrysków ( 3 ) były o wiele wyższe niż w reszcie około 40 przy 3tyś obrotów na rozgrzanym silniku . Grupa 18 wszystkona 0 a w 13 w każdym bloku od -1.0/+1.0 . I tak się zastanawiam czy jest sens wymiany ringów czy to coś wgl da ....

Stosujesz jakąs chemie do czyszczenia ukł.paliwowych diesla ? Jeśli nie-może warto by było zastosować lub pojechać na zabieg czyszczenie ukladu paliwowego wysokiego ciśnienia.
Opublikowano

Nie raz wlewałem do paliwa STP ale myślałem ostatnio nad produktami Liquy Molly do diesla , tylko tego tyle że nie wiadomo na co się zdecydować a czytając opinie osób które korzystały z tego bardzo sobie chwalą i niby nawet działa lepiej niż STP

Opublikowano

Ja ogolnie nie stosuje zadnych specifików lecz jakies 2 miesiace temu zalałem tez środek z LM-zbiornik na tym zjeździłem ale auta już kupę czasu nie podłączałem pod kompa (bo po co jak się nic nie dzieje-tak mi sie wydaje :decayed: )- sprzedażą tych środków róznego rodzaju zajmuje się- dzik - http://pro-choice.pl/

ogólnie mam w planie zrobić u siebie zabieg czyszczenia układu paliwowego - środkiem firmy Tunap - stosujemy to w ASO M-B i układy paliwowe czyści pięknie,wtryskiwacze CR także wracają do żywych. juz sporo motorowni wyjechało uzdrowionych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...