dziadek Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Moze troche gorzej zapalać ale jak pali dobrze to nic sie nie stanie
lisek120 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Gregor mowil że moze tracić moc wlaśnie na tych obrotach gdzie świruje kat
elmer80 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Lisek no jednak sie skusilem na sam soft przed modami. Cena dobra no i wykonanie Gregora rewelacja. Jest cacy ;-) Kąt daj na minus 1. Gregor mi właśnie wytłumaczył po co na co itd
lisek120 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 No własnie mi też gregor podpowiedział zeby na minus 1 ustawic w poniedzialek jak mechanik bedzie mial czas to to zrobię
matibedzinski Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Czy jaki konkretne rozwiązanie tego problemu?gdyż po zmianie pompowtrysków mam identyczne objawy .chodzi idealnie na biegu jałowym komputer nie wskazuje żadnych błędów jednak muł oraz szarpie delikatnie przy rozpedzaniu auta Czy jaki konkretne rozwiązanie tego problemu?gdyż po zmianie pompowtrysków mam identyczne objawy .chodzi idealnie na biegu jałowym komputer nie wskazuje żadnych błędów jednak muł oraz szarpie delikatnie przy rozpedzaniu auta
lisek120 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Wyj...em kata i inne auto mul znikl !
elmer80 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Wyj...em kata i inne auto mul znikl !No i git ;-)wysłane z Commodore 64
michalgp05 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Przez katalizator może tak mulic?
elmer80 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Może... wysłane z Commodore 64
lisek120 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Ja jestem dowodem na to ze moze
powaguspisz Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Katalizator może być.... ale czy w takim przypadku nie pokaże się błąd że coś jest nie tak z katalizatorem ?? Wydaje mi się ze powinno.
elmer80 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Nic nie pokaże. Co innego DPF. wysłane z Commodore 64
SotoM Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 W przypadku dpfu - vag pokaże że wszycho ok(elektronicznie) a mechanicznie dpf może być zmeczony i też bedzie mulilo maszynownie.
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 a mechanicznie dpf może być zmeczony Soto, rozwiń proszę swoją myśl, jakiego zużycia lub uszkodzenia DPF-a nie będzie widać na VAG-u ? Przez katalizator może tak mulic? Może , jak jest zatkany lub stopiony Zaklajstrować się może , jak jest problem z utrzymaniem szczelności wałka turbiny po stronie gorącej, olej + sadze = klajster gotowy A stopić się może od lipnego paliwa, albo jak tunera poniesie fantazja podczas robienia programu, a kierownik to wykorzysta
thomek00 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, ile kosztuje regeneracja pompowtrysków? pytam bo zastanawiam się nad kupnem a4 b6 1.9tdi i chciałbym się zorientować mnie więcej co mnie może czekać... Edytowane 3 Stycznia 2015 przez thomek00
Gribsem Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 może Cię czekać wiele rzeczy. Wycierające się wałki rozrządu, pompki do regeneracji, turbina do czyszczenia/regeneracji, dwumas. Temat rzeka. Ja kupiłem samochód... miał dość duże korekcje na vagu, ale stwierdziłem że reszta ok i sobie zregeneruję pompki. Jak pojechałem do mechanika to się okazało, że korekcje nie są powiązane z wtryskami tylko wytartym wałkiem. koszty p[odobne (może trochę większe) ... ale nie spodzeiwałem się tego . Ale nie ma aut które się nie psują. Jak w B6 zrobisz te wszystkie rzeczy o których napisałem, to będzie służyć długo i bezawaryjnie.
Aron21 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Panowie czy wymiana uszczelniaczy w pompkach coś daje ?? Ogólnie auto odpala ładnie , nie ma żadnych problemów z silnikiem , lecz ostatnio robiłem sobie logi i BIPy w jednym z wtrysków ( 3 ) były o wiele wyższe niż w reszcie około 40 przy 3tyś obrotów na rozgrzanym silniku . Grupa 18 wszystkona 0 a w 13 w każdym bloku od -1.0/+1.0 . I tak się zastanawiam czy jest sens wymiany ringów czy to coś wgl da ....
SotoM Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Panowie czy wymiana uszczelniaczy w pompkach coś daje ?? Ogólnie auto odpala ładnie , nie ma żadnych problemów z silnikiem , lecz ostatnio robiłem sobie logi i BIPy w jednym z wtrysków ( 3 ) były o wiele wyższe niż w reszcie około 40 przy 3tyś obrotów na rozgrzanym silniku . Grupa 18 wszystkona 0 a w 13 w każdym bloku od -1.0/+1.0 . I tak się zastanawiam czy jest sens wymiany ringów czy to coś wgl da .... Stosujesz jakąs chemie do czyszczenia ukł.paliwowych diesla ? Jeśli nie-może warto by było zastosować lub pojechać na zabieg czyszczenie ukladu paliwowego wysokiego ciśnienia.
Aron21 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Nie raz wlewałem do paliwa STP ale myślałem ostatnio nad produktami Liquy Molly do diesla , tylko tego tyle że nie wiadomo na co się zdecydować a czytając opinie osób które korzystały z tego bardzo sobie chwalą i niby nawet działa lepiej niż STP
SotoM Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ja ogolnie nie stosuje zadnych specifików lecz jakies 2 miesiace temu zalałem tez środek z LM-zbiornik na tym zjeździłem ale auta już kupę czasu nie podłączałem pod kompa (bo po co jak się nic nie dzieje-tak mi sie wydaje )- sprzedażą tych środków róznego rodzaju zajmuje się- dzik - http://pro-choice.pl/ ogólnie mam w planie zrobić u siebie zabieg czyszczenia układu paliwowego - środkiem firmy Tunap - stosujemy to w ASO M-B i układy paliwowe czyści pięknie,wtryskiwacze CR także wracają do żywych. juz sporo motorowni wyjechało uzdrowionych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się