andrewb25 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam gdzie kupić najtaniej o-ringi pod pompowtryskiwacze ? bo chce sobie zmienić do 1.9 tdi AJM ? w serwisie krzyknęli 122 zł /kpl to chyba troche dużo jak na uszczelki ? i czy ktoś może podać nr. katalogowy takiego zestawu ? czy takie będą pasować ? http://allegro.pl/uszczelki-pompowtryskiwaczy-oryginal-bosch-i1472580692.html
Maraas Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Z tego co widać na tej aukcji to te 37 zł to kpl ale na jedną pompkę ..
dariodario Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 ten komplet jest do nowszych pompek. tzn oringi podejda ale te "pionki"nie. cena dobra 37 zl to napewno za komplet na jeden gar
andrewb25 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 a macie może numery katalogowe do AJMa z 2000r? i czy właśnie oryginał to był BOSCHA ?
andrewb25 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 acha zanim to wymienie to czy jest taka opcja żeby ciężko zapalał tak jakby zapowietrzal się przez te zurzyte oringi ?
jezuwrc Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Dokładnie takie uszczelnienia robi Bosch. Nasz niedaleko do mnie. Poszło PW
lukaszlsw Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Ciężkie palenie to nie muszą być od razu oringi. Możliwe że wymieniasz na darmo, jak nie wymieniałaś pompek ani nic przy nich nie dłubałeś to może są ok. Oleju Ci przybywa na bagnecie?
jaro4444 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 "Komplety naprawcze" czyli uszczelnienia, podkładka miedziania i trzpień popychacza mozna kupić w IC lub Inter Team. Koszt jak dobrze pamiętam ok 20 zł/komplet na 1 pompowtryskiwacz. Równie dobry jak Bosch jest Elring: http://www.elring.de/tsi/2007_TSI05_pl.pdf
k0za Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Są jakieś wskazania żeby wymienić te oringi profilaktycznie?
andrewb25 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Ciężkie palenie to nie muszą być od razu oringi. Możliwe że wymieniasz na darmo, jak nie wymieniałaś pompek ani nic przy nich nie dłubałeś to może są ok. Oleju Ci przybywa na bagnecie? mechanik powiedział żę albo o-ringi lub pompa vacum, efekt taki że pali tak jakby był zapowietrzony, szczególnie jak jedziesz krótki odcinek gasisz i palisz, po dłuższym odcinku jest lepiej, nie ważne czy zimny czy ciepły, na vagu nie ma żadnych błędów, chyba że to czujnik temperatury by robił robotę? chociąż zmieniałem niedawno niby na oryginalny. na bagnecie olej jest cały czas na tym samym poziomie.
marewel Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Wymień odrazu na nowszy typ popychacz i śrubę regulacyjna.
franek122 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 mam zamiar wymieniac o-ringi na pompkach silnik AJM, przybywa oleju... co to znaczy wymienić na nowszy typ popychacz i śrube regulacyjną a co jest nie tak z tymi co są oryginalnie?
aju Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Są jakieś wskazania żeby wymienić te oringi profilaktycznie? nie ma, jak pali ok i nie przybywa oleju, o kopceniu nie wspomnę
Sztomel Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Są jakieś wskazania żeby wymienić te oringi profilaktycznie? za całą pewnością wysoka korekcja dodatnia na którymś z garków widziana w grupie 013.
Sztomel Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 to oznacza, że na ten gar gdzie korekcja jest ujemna jest podlane mniej paliwa bo wykazuje on większą sprawność względem tych z korekcją dodatnią a sterownik silnika "widzi" to na podstawie prędkości obrotu wału z czujnika G28.
dariodario Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 gdzieś wyczytałem że ujemna korekcja to lejący wtrysk. Ecu odejmuje dawkę bo za dużo paliwa się leje i na podstawie czujnika od wału to wie.
Musashi Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 gdzieś wyczytałem że ujemna korekcja to lejący wtrysk. Ecu odejmuje dawkę bo za dużo paliwa się leje i na podstawie czujnika od wału to wie. lepiej nic wiecej tam nie czytaj korekcja dodatnia = slabszy cylinder, spadajace obroty - przy dawce nominalnej, skutkiem czego nalezy zwiekszyc dawke, taki efekt jest rowniez w przypadku gorszego rozpylenia. korekcja ujemna = mocniejszy w stosunku do wspolpracujacego, rosnace obroty przy dawce nominalnej, stad dawka zmniejszona[br]Dopisany: 27 Sierpień 2011, 08:42_________________________________________________tutaj to opisalem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=29070.msg347530#msg347530
SotoM Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 zestaw na 1 pompowtrysk numer BOSCH - 1.417.010.997 takie kupowalem do AVF'a, w intercarsie dałem po rabacie 22zł za komplet na 1 pompke.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się