Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie z serii 'dziwnych' do znawców tematu. Czy da się coś wywnioskować z tego zdjęcia co tam za zmiany poczyniono w silniku?

Edytowane przez Rapik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ktoś trochę pomodził. Swieci się FMIC i jak pisali przedmówcy jest wstawiony silikonowy element przy przepustnicy. Coś tam jest też jasnego przy obudowie filtra powietrza wiec zapewne TIP. Zmienione sa też wężyki podciśnienia np. do DV. Trzebaby zobaczyć co pod kolektorem jest zrobione np. z N249. Bo to, że kolektor dolotowy jest pomalowany i różne śrubki to chyba każdy widzi.

Czyje to auto? Chcesz je kupic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czerwony dekiel już widziałem a to chyba nie częsty widok :).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/992-bmw-e46-diesel.htmlco sądzicie o takim zestawie? Do ilu "kunia" to się nada? Brak miejsca na map sensor, czy to ma znaczenie w 1.8t bfb? Bo u mnie zamiast tego chyba przepływomierz jest i tyle, nie? Wejdzie to bez problemu pod zderzak czy trochę jest zabawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za mała srednica rur map sensor musi byc i to dodatkowy koszt będzie, rdzeń mały jednym slowem na to samo wyjdzie co dsmic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakąś alternatywę skąd brać gotowy zestaw montażowy? fmic do około 280km. A map sensor jest w starym IC czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co w końcu? dev pisze o turbo jakby to był fmic jakiś ogromny, a pioteros znowu jakby był do d*py i mały. Pełno ludzi kupuje w tym fmic.pl i są zadowoleni :o podajcie chociaż jakieś parametry optymalne oraz jak możesz to odpisz mi z tym map sensorem, jest w starym IC również to ustrojstwo? Chyba, że sobie ze mnie jaja robicie bo to nieodpowiedni dział czy coś to nakierujcie na prawidłowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, w starym ic masz mapsensor i w orurowaniu fmic musisz miec na niego miejsce. Nie wiem czy zmiesci sie pod zderzakiem bez podcinania belki, sam intercooler nie jest zly ale do 280km moze byc za maly. Srednicy rur nie widze ale teoretycznie srednice powinny byc rowne wylotowi z turbo na odcinku turbo > ic i rowne srednicy przepustnicy na odcinku ic > przepustnica.

Pytaj smialo ;)

Edytowane przez marcindlug
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 cala za ickiem to jest optimum a wiekszosc zestawow plugnplay made in china maja tylko 2 cale a wyjsciu z chlodnicy

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba nie problem wyrezać miejsce na mapsensor? :P podcinanie belki biorę pod uwagę ;)
2,5cala to już kawał rury, co z lagiem? p&p swoją drogą ale w tej firmie chyba wszystko jest robione w Polsce, nie mam pewności 100% ;) ale przypomniało mi się o Inkognito, on czasem nie robi całych zestawów? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze mit laga zyje i ma sie swietnie... ;) faktycznie uklad zwiekszy swoja pojemnosc ale nie na tyle zeby bylo to uciazliwe czy wrecz wyraznie zauwazalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel,kiedyś miałem fmica na rurach 2'' i icek 14 cm i dawał radę przy około 250KM

teraz mam rury 2,5'' i icek 18cm

turbo ładuje 1bar przy 2.800-3000 obr to tyle co do laga

temp. 35-45stC w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co bym gdzieś nie czytał to ktoś pisze o lagu, a to moja pierwsza turbobena więc osobiście mam małe doświadczenie ;)
hmmm czyli takie minimum szukać 550x180x65mm, z wyjściami i rurami 2,5", si? :) no to ładnie wstaje :) ale temp. chyba i tak spora?

Edytowane przez bjoern
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym map sensorem to widze podejscie masz na lajcie a tak ci się tylko wydaje :) najmniejsza nieszczelnosci i bedzie d*pa, jak robić orurowanie to caly kawalek pospawany i tlyko konce na lącznikach silikonowych przy tej mocy 63mm ruru i ic czy to 18 czy 23 i tak tniesz belke wiec nabieraj 550x230x65

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...