Pucek Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 warto nawet dla samego k04 i FMIC'u, nie kazdy potrzebuje 300+PS podobnie myślał gregory, teraz myśli inaczej, lepiej kupić większe turbo które będzie mniej dmuchać i więcej wytrzyma przy podobnej mocy co z małej suszarki a wysilonej na maksa
gregory Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Tak...tak Pucek Ten kolektor wydechowy to jest tragedia, nigdy nie widziałem gorszego. To już seryjny jest lepszy. Ten kto to spawał to kierował się prawami przepływu, ale chyba z systemu wodno-kanalizacyjnego. Nic dziwnego, że silnik odmówił posłuszeństwa.
Pawel_M Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Ponieważ na wiosnę będę poprawiał lekko sprawność swojego silnika przyszła pora na zakup IC i teraz się zastanawiam jakiego wybrać teoretycznie powinno być 230-250Ps i zastanawiam się jakiej wysokości wybrać intercooler ?? Zapewne będzie to chinol taki jak sprzedaje re5pect ale jakiej wysokości - 180 czy 230 ??
gregory Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Jak założysz jakiś zderzak co da lepszą powierzchnię nawiewu niż ten ori to 230, a jakby połowa IC i tak miałaby być zasłonięta to już lepiej 180.
Pawel_M Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Jak założysz jakiś zderzak co da lepszą powierzchnię nawiewu niż ten ori to 230, a jakby połowa IC i tak miałaby być zasłonięta to już lepiej 180. Nad zderzakiem się zastanawiałem i mam kilka opcji typu zderzak od S lub RS ewentualnie podobała mi się koncepcja Nosb-a ze zderzakiem RS i dodatkowo wyciętą częścią w miejscu tablicy rejestracyjnej
wowo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Wyższy FMIC ,to większa powierzchnia oddawania ciepła, pomimo iż jest zasłonięty. Ja bym pchał coś większego.
gregory Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Jeśli połowa IC będzie za zderzakiem schowana to nie ma to sensu, bo ta połowa będzie się bardziej nagrzewać co obniży sprawność Coolera rzecz jasna. Tłumaczenie większy lepszy się nie sprawdza. To już lepiej jak powietrze płynie mniejszym cooler-em, ale takim który ma chłodzenie.
tgkone Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 a panowie orientuje sie ktos jaki FIMC wchodzi pod seryjny zderzak przedlifta 1.8t bez cięcia zderzaka (mowa o zewnetrznych czesciach, belke wiadomo trzeba podciac) przerabiał ktos temat?
Remik-A4 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 dobra podkreta dla B6 stary post ale :kox: http://www.audizine.com/wiki/index.php?title=B6_A4#REVO
Flyer Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Jeśli połowa IC będzie za zderzakiem schowana to nie ma to sensu, bo ta połowa będzie się bardziej nagrzewać co obniży sprawność Coolera rzecz jasna. Tłumaczenie większy lepszy się nie sprawdza. To już lepiej jak powietrze płynie mniejszym cooler-em, ale takim który ma chłodzenie. hm... u aw69 tez icek jest zasloniety w duzej mierze przez zderzak. robil testy - jezdzil i logowal auto ze zderzakiem i bez - i wielkich roznic nie bylo. nie mam podstaw aby mu nie wierzyc
Gość jakub1989 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku. Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać. Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry.
Buba Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku. Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać. Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry. a przeczytales chociaz ten temat?? bylo kilka razy o tym
Gość jakub1989 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Przeczytałem temat może coś przeoczyłem ale o spalaniu i orientacyjnej cenie w compsport nic nie było.
Pucek Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Przeczytałem temat może coś przeoczyłem ale o spalaniu i orientacyjnej cenie w compsport nic nie było. z własnego doświadczenia mogę Ci napisać że jak tam zadzwonisz i powiesz że masz jedno auto do zrobienia to zaproponują Ci kwotę ok. 1500 zł
gregory Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Przeczytałem temat może coś przeoczyłem ale o spalaniu i orientacyjnej cenie w compsport nic nie było. z własnego doświadczenia mogę Ci napisać że jak tam zadzwonisz i powiesz że masz jedno auto do zrobienia to zaproponują Ci kwotę ok. 1500 zł Złodziejstwo w biały dzień :gwizdanie:
Gość jakub1989 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Faktycznie strasznie drogo. Muszę się zastanowić czy jest to opłacalne, niestety nie znam nikogo kto posiada auto z tym silnikiem po modyfikacjach.
Thom4s Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Faktycznie strasznie drogo. Muszę się zastanowić czy jest to opłacalne, niestety nie znam nikogo kto posiada auto z tym silnikiem po modyfikacjach. Forum jest pełne takich ludzi, którzy dzielili się swoimi doświadczeniami. Wystarczy poszukać
Remik-A4 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Ja juz zakupilem http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A4-VW-PASSAT-B6-1-8T-AIR-INTAKE-PIPE-SILICONE-/400131505010?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d29b23b72
peya81 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku. Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać. Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry. Kolego poszukaj w necie zapisów na grupowy. Ja się umowiłem przez a3-club.net. Płacisz wtedy ok.1000zl i masz w tym hamownie przed i po. Jeśli chodzi o spalanie - nie zauważyłem dużych zmian. Za to wzrost mocy o 45KM i 60Nm rekompensował każdy dodatkowy grosz wydany na paliwo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się