pioteros Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Po co kuc pod tak niewielka moc? Jeśli przelozysz wszystko z a6 to będzie hulać Wystukane z Pegasusa
OLI_B5 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Jak jest eu to wszystko będzie git , ogarniasz immo i auto jezdzi
JarusKK Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Mialem takie plany zeby go zalozyc ale chyba zrezygnuje bo szczeże powiedziawszy tyle kasy wkladac w samochod za ktory w przyszlosci i tak nei wiezme tyle zebym przynajmniej byl zadowolony to nie ma sensu samochod zostanie w domu a ja sobie poszukam cos lepszego
dawid97531 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Panowie mialem u siebie n75 o nr 026906285J auto wystrojone na 220km i 310 nm ale jedzie do 180km/h i w okolicy 5tys obr. szarpie zdemontowalem dzis to ustrojstwo i okazalo sie ze jest nie szczelna . Zalozyleminna n75 od 1.8t ale auto mocno oslablo pytanie czego szukac i o jakich nr(n75 od rs2 . A moze MBC? Turbo k04 , wtryski 320cc .tip , filtr itg , TIP ,FMIC , DP. Forg 007
Dev Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Kolego najpierw uzupełnij profil jakie auto, jaki silnik, rocznik ?
adams78 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Jak miałeś J to zakładaj taki sam - powinno być OK. Zainwestuj w zegarek Boost Press i wtedy zobaczysz w czym problem:wink:
pioteros Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 026906283J to jest poprawny numer, pozatym jest to zawor od DIESLA i jest on fizycznie inny niz te wszystkie montowane w benach turbo, dziwne ze ktoś wysterował auto akurat pod taki zaworek
sprytny Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Mam takie pytanie bo wybieram się na program. Czy warto przed programem zrobić modyfikacje wydechu typu wycięcie kata? Czy to w moim przypadku ( póki co seria ) nic nie da? Planuje zrobić cały wydech ale to z czasem. A drugie pytanie. ( bo w dieselach tak się da z tego co czytałem na forum ) Czy da się wymienić same turbo z mocniejszych wersji i spasuje ono pod resztę gratów. Takie plug and play. Czy z wersji 190 kucy kolektory będą pasować? Rozumiem, że przy turbo z TT lub S3 to trzeba wymieniać wszystko bo tam jest silnik poprzecznie. Ale np BEX albo AMB miały więcej mocy. Czy to ze względu na inne turbo czy samo zestrojenie? Czy jest opcja, że wyrwę turbo z BEX wsadzę typu P&P zestroję i będę się cieszył mocą rzędu 220-230 koni? Czy silnik mi się wysypie. Chodzi mi o samą różnicę w gratach typu kolektory, wtryski itd między AVJ a BEX/AMB.
_Bartek_ Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Ja mysle, ze musisz przeczytac ten temat to znajdziesz odpowiedz na wszystkie Twoje pytania kolego walkowane kupe razy Sent from my domofon using Tapatalk
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 avj to jest to samo prawie co amb, wtryski te same, turba te same, jeśli by ci sie chcialo bawic w taniego chipsa, sprobuj dorwac kompa od AMB i zaadaptować go do AVJ, jeśli inne podzespoly silnika sa te same, i immo bedzie sie dalo zaadaptować, to powinieneś zyskać te 20KM bex - wieksze turbo i wtryski, i dwa icki wytrzymalosc kazdego z nich i potencjal jest taki sam, i zalezy tylko i wylacznie od w/w elementow
wampir Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 BFB,AMB i BEX maja mocniejszy docisk sprzegla od AVJ(inny numer części). BEX ma chyba też inny dwumas od pozostałych.
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 inny numer nie znaczy mocniejszy , avj byl produkowany najwczesniej moze dlatego pozniej zmieniono numer czesci pod nowsze silniki, zaloze sie ze sprzegla sa identyczne, no poza tymi gdzie jest skrzynia 5 i 6 bieg, chyba ze w avj byla tylko 5 a w reszcie tylko 6 bieg
wampir Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Miałem taki docisk od AVj w moim ABM bo poprzedni właściciel włożył. Nie wiem czy celowo czy przez pomyłkę. Pisałem o tym kilkanaście stron temu. Jak włożyłem większe wtryski i skoczyła moc oraz moment to sprzeglo poszło az zafurczało. Teraz mam odpowiadające numerem i nic się nie dzieje.
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Może tak być, ale jak już porównywać to dwa nowe zestawy Wystukane z Pegasusa
Booster Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 dokładnie, u mnie w AVJ seryjne sprzęgło wytrzymało jeszcze kilka dni 312KM i 365Nm byłem w szoku bo myślałem że po 2-3 startach się rozleci
kkrawat Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Mam takie pytanie bo wybieram się na program. Czy warto przed programem zrobić modyfikacje wydechu typu wycięcie kata? Czy to w moim przypadku ( póki co seria ) nic nie da? Planuje zrobić cały wydech ale to z czasem. A drugie pytanie. ( bo w dieselach tak się da z tego co czytałem na forum ) Czy da się wymienić same turbo z mocniejszych wersji i spasuje ono pod resztę gratów. Takie plug and play. Czy z wersji 190 kucy kolektory będą pasować? Rozumiem, że przy turbo z TT lub S3 to trzeba wymieniać wszystko bo tam jest silnik poprzecznie. Ale np BEX albo AMB miały więcej mocy. Czy to ze względu na inne turbo czy samo zestrojenie? Czy jest opcja, że wyrwę turbo z BEX wsadzę typu P&P zestroję i będę się cieszył mocą rzędu 220-230 koni? Czy silnik mi się wysypie. Chodzi mi o samą różnicę w gratach typu kolektory, wtryski itd między AVJ a BEX/AMB. Wszystkie mody typu DP,wydech ,TIP, FMIC rób przed strojeniem
roman_tyk Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Hej panowie, nie potrzebuje ktoś z was pol rocznego kata z 1.8T bfb? Ewentualnie zamiana na downpipe ?
grzes1150 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Hej panowie, nie potrzebuje ktoś z was pol rocznego kata z 1.8T bfb?Ewentualnie zamiana na downpipe ? A po co komu takie dziadostwo? Odszukaj temat ALT-wymiana katalizatorz czy jakoś tak i tam zaproponuja a najlepiej zapodaj ogłoszenie w odpowiednim dziale
WhyMe? Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Panowie jaką DV polecacie? Myślałem nad properfekt typ 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się