Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po co kuc pod tak niewielka moc? Jeśli przelozysz wszystko z a6 to będzie hulać

Wystukane z Pegasusa

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak jest eu to wszystko będzie git , ogarniasz immo i auto jezdzi

Opublikowano

Mialem takie plany zeby go zalozyc ale chyba zrezygnuje :) bo szczeże powiedziawszy tyle kasy wkladac w samochod za ktory w przyszlosci i tak nei wiezme tyle zebym przynajmniej byl zadowolony to nie ma sensu :) samochod zostanie w domu a ja sobie poszukam cos lepszego :)

Opublikowano

Panowie mialem u siebie n75 o nr 026906285J auto wystrojone na 220km i 310 nm ale jedzie do 180km/h i w okolicy 5tys obr. szarpie zdemontowalem dzis to ustrojstwo i okazalo sie ze jest nie szczelna . Zalozyleminna n75 od 1.8t ale auto mocno oslablo pytanie czego szukac i o jakich nr(n75 od rs2 . A moze MBC?

Turbo k04 , wtryski 320cc .tip , filtr itg , TIP ,FMIC , DP. Forg 007

Opublikowano

Kolego najpierw uzupełnij profil

jakie auto, jaki silnik, rocznik ?

Opublikowano

Jak miałeś J to zakładaj taki sam - powinno być OK.

Zainwestuj w zegarek Boost Press i wtedy zobaczysz w czym problem:wink:

Opublikowano

026906283J to jest poprawny numer, pozatym jest to zawor od DIESLA i jest on fizycznie inny niz te wszystkie montowane w benach turbo, dziwne ze ktoś wysterował auto akurat pod taki zaworek :)

Opublikowano

Mam takie pytanie bo wybieram się na program.

Czy warto przed programem zrobić modyfikacje wydechu typu wycięcie kata? Czy to w moim przypadku ( póki co seria ) nic nie da?

Planuje zrobić cały wydech ale to z czasem.

A drugie pytanie. ( bo w dieselach tak się da z tego co czytałem na forum )

Czy da się wymienić same turbo z mocniejszych wersji i spasuje ono pod resztę gratów. Takie plug and play. Czy z wersji 190 kucy kolektory będą pasować? Rozumiem, że przy turbo z TT lub S3 to trzeba wymieniać wszystko bo tam jest silnik poprzecznie.

Ale np BEX albo AMB miały więcej mocy. Czy to ze względu na inne turbo czy samo zestrojenie?

Czy jest opcja, że wyrwę turbo z BEX wsadzę typu P&P zestroję i będę się cieszył mocą rzędu 220-230 koni? Czy silnik mi się wysypie.

Chodzi mi o samą różnicę w gratach typu kolektory, wtryski itd między AVJ a BEX/AMB.

Opublikowano

Ja mysle, ze musisz przeczytac ten temat to znajdziesz odpowiedz na wszystkie Twoje pytania kolego :) walkowane kupe razy

Sent from my domofon using Tapatalk

Opublikowano

avj to jest to samo prawie co amb, wtryski te same, turba te same, jeśli by ci sie chcialo bawic w taniego chipsa, sprobuj dorwac kompa od AMB i zaadaptować go do AVJ, jeśli inne podzespoly silnika sa te same, i immo bedzie sie dalo zaadaptować, to powinieneś zyskać te 20KM

bex - wieksze turbo i wtryski, i dwa icki

wytrzymalosc kazdego z nich i potencjal jest taki sam, i zalezy tylko i wylacznie od w/w elementow

Opublikowano

BFB,AMB i BEX maja mocniejszy docisk sprzegla od AVJ(inny numer części). BEX ma chyba też inny dwumas od pozostałych.

Opublikowano

inny numer nie znaczy mocniejszy :), avj byl produkowany najwczesniej moze dlatego pozniej zmieniono numer czesci pod nowsze silniki, zaloze sie ze sprzegla sa identyczne, no poza tymi gdzie jest skrzynia 5 i 6 bieg, chyba ze w avj byla tylko 5 a w reszcie tylko 6 bieg

Opublikowano

Miałem taki docisk od AVj w moim ABM bo poprzedni właściciel włożył. Nie wiem czy celowo czy przez pomyłkę. Pisałem o tym kilkanaście stron temu. Jak włożyłem większe wtryski i skoczyła moc oraz moment to sprzeglo poszło az zafurczało. Teraz mam odpowiadające numerem i nic się nie dzieje.

Opublikowano

Może tak być, ale jak już porównywać to dwa nowe zestawy :)

Wystukane z Pegasusa

Opublikowano

dokładnie, u mnie w AVJ seryjne sprzęgło wytrzymało jeszcze kilka dni 312KM i 365Nm

byłem w szoku bo myślałem że po 2-3 startach się rozleci

Opublikowano
Mam takie pytanie bo wybieram się na program.

Czy warto przed programem zrobić modyfikacje wydechu typu wycięcie kata? Czy to w moim przypadku ( póki co seria ) nic nie da?

Planuje zrobić cały wydech ale to z czasem.

A drugie pytanie. ( bo w dieselach tak się da z tego co czytałem na forum )

Czy da się wymienić same turbo z mocniejszych wersji i spasuje ono pod resztę gratów. Takie plug and play. Czy z wersji 190 kucy kolektory będą pasować? Rozumiem, że przy turbo z TT lub S3 to trzeba wymieniać wszystko bo tam jest silnik poprzecznie.

Ale np BEX albo AMB miały więcej mocy. Czy to ze względu na inne turbo czy samo zestrojenie?

Czy jest opcja, że wyrwę turbo z BEX wsadzę typu P&P zestroję i będę się cieszył mocą rzędu 220-230 koni? Czy silnik mi się wysypie.

Chodzi mi o samą różnicę w gratach typu kolektory, wtryski itd między AVJ a BEX/AMB.

Wszystkie mody typu DP,wydech ,TIP, FMIC rób przed strojeniem :thumbup1:

Opublikowano

Hej panowie, nie potrzebuje ktoś z was pol rocznego kata z 1.8T bfb?

Ewentualnie zamiana na downpipe ?

Opublikowano
Hej panowie, nie potrzebuje ktoś z was pol rocznego kata z 1.8T bfb?

Ewentualnie zamiana na downpipe ?

A po co komu takie dziadostwo? :decayed: Odszukaj temat ALT-wymiana katalizatorz czy jakoś tak i tam zaproponuja a najlepiej zapodaj ogłoszenie w odpowiednim dziale :wink:

Opublikowano

moge udkupic tego kata za stowke :D

Opublikowano

Panowie jaką DV polecacie? Myślałem nad properfekt typ 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...