MrTea Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 koledzy krótkie pytanie, czy przebieg dla silnika 1.8T 150ps w serii rzędu 250tyś to dużo? Pytam w tym dziale bo planuje po jego zakupie zrobić parę rzeczy i podnieść moc do + - 190-200ps pozdrawiam
Booster Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 pojęcie względne, jeden 1.8t może mieć nalatane 400K i być w lepszym stanie niż ten drugi z przebiegiem 150K
roman_tyk Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Panowie ile dmuchacie ze zwykłego wzdłużnego k03? na zachodzie nawet 1.4 bara w peaku, kolega jezdzi juz 2 lata na 1.3 i nic sie nie dzieje, oczywiscie mowimy o dobrej turbinie ktora wstaje 1 bar przy 2400 i trzyma cisnienie....
Dev Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Jezeki turbina jest w dobrym stanie to nie bedzie problemu Wazny jest olej i studzenie po jezdzie
kamilb5 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 roman_tyk nie łapie mu przeładowania przy 1,4 bara? K03 dmuchnie tyle w ogóle?
pioteros Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 nie ma ktoś może jakiegoś APU/AEBa/AWT na sprzedaż? chodzi o sam słupek w bardzo dobrym stanie z pewnym przebiegiem
roman_tyk Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 tzn on dmucha 1.3, oczywiscie dba o chlodzenie jak może. Przeladowania to juz kwestia tylko odpowiednich korekt w sofcie. Moja teraz tak sobie dmucha: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I sie zastanawiam nad 1.2 bara, sprobuje w przyszlym tygodniu.
JUZIU Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 tzn on dmucha 1.3, oczywiscie dba o chlodzenie jak może. Przeladowania to juz kwestia tylko odpowiednich korekt w sofcie.Moja teraz tak sobie dmucha: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I sie zastanawiam nad 1.2 bara, sprobuje w przyszlym tygodniu. wtryski Ci sie zaczną zapętlać zaraz wiec opłaca sie podnosić doładowanie?
Łukasz13 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 tzn on dmucha 1.3, oczywiscie dba o chlodzenie jak może. Przeladowania to juz kwestia tylko odpowiednich korekt w sofcie.Moja teraz tak sobie dmucha: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I sie zastanawiam nad 1.2 bara, sprobuje w przyszlym tygodniu. wtryski Ci sie zaczną zapętlać zaraz wiec opłaca sie podnosić doładowanie? Obawiam się że juz teraz się zapętlają, tylko że kolega nie zrobił loga dalej niz 5 tyś zresztą czy jest sens walic 1.2 przy 3 tys jak i tak pewnie więcej niż 0,7-0,8 bar nie wyda ta turbina powyżej 5 tyś.?
WIŚNIA Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 nie ma ktoś może jakiegoś APU/AEBa/AWT na sprzedaż? chodzi o sam słupek w bardzo dobrym stanie z pewnym przebiegiem Maxcudo miał chyba AEB na pogonienie
roman_tyk Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 tzn on dmucha 1.3, oczywiscie dba o chlodzenie jak może. Przeladowania to juz kwestia tylko odpowiednich korekt w sofcie.Moja teraz tak sobie dmucha: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I sie zastanawiam nad 1.2 bara, sprobuje w przyszlym tygodniu. wtryski Ci sie zaczną zapętlać zaraz wiec opłaca sie podnosić doładowanie? Obawiam się że juz teraz się zapętlają, tylko że kolega nie zrobił loga dalej niz 5 tyś zresztą czy jest sens walic 1.2 przy 3 tys jak i tak pewnie więcej niż 0,7-0,8 bar nie wyda ta turbina powyżej 5 tyś.? jak ja lubie jak WY tu piszecie takie bzdury. Kręce auto do 5100 w logach gdzie max czas wtrysku jest ponad 21ms i Wy mówicie ze pętli....wtf??? Szanowni Państwo przy obrotach 5000rpm wtryski mogą mięć <24ms i nie będą pętlić. Dla 4000rpm będzie to 30ms. Czas zapętlenia to czysta matematyka w funkcji obrotów.... Skąd wiecie że mam więcej niż 20ms przy 6000obr?
Łukasz13 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Nie wiem po co ta napinka, pytasz się o coś a i tak sam wiesz najlepiej, nikt nie napisał że teraz się zapętlają bo nie zrobiłeś loga do końca.
roman_tyk Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 A to przepraszam troche wypilem...tak pytałem ilu ludzi ujeżdza małe k03 dużym doładowaniem Chcialem zmieniać na wieksze ale tutaj mam szybko duzy boost...ladnie wstaje i trzyma, uzywka lub regenerowane k03s moze byc lipowate.
Łukasz13 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Na twoje pytanie jest prosta odpowiedz możesz podnieść do 1,3 bar tylko czy to będzie dobre przy tym setupie co masz teraz nie wiem, i tak powyżej 5 tyś musisz zejść do 0,7-0,8 bo twoje wtryski i turbina tego nie ogarnie i będziesz miał wrażenie że po mega zastrzyku momentu przy 3-4 tyś powyżej tych obrotów auto zaczyna ciągnąc przyczepe.
roman_tyk Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Wtryski dadzą radę, logi załączyłem ze starego setupu paliwowego. Mam 320cc@3BARY
Łukasz13 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 To nie sie nad czym zastanawiać, dawaj dół do oporu a góre na granicy zapętlenia wtrysków, i nie zapomnij zrobic logów, tylko do odcinki poprosze:decayed:
alik16 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 pytanko odnosnie wstawienia turbinki do 1.8 T AMB 170 km , 2004 r czy taka podejdzie K04 Audi S3/TT Seat Leon VW Golf 5 2.0 TFSI 8P/PA/8J BHZ BYD Turbo Turbocharger 53049700064 53049880064 06F145702C 06F145702CX-in Engine Parts from Industry & Business on Aliexpress.com z tym kolektorem ? albo taka tylko ona jest bez kolektora i jaki bym musial do niej kupic zeby podpasilo ? turbina SEAT SKODA VW 1.8 TSI 06J145702C JAK NOWA (3229912315) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. pewnie trzeba by odrazu wtryski fmica i dolot zrobic do tego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się