pioteros Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 ma ktoś może aktuator sprawny do k03 zwyklej ? samo turbo k03 tez bym przygarna oby grucha i muszle byly calutkie z klapką
pioteros Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 napisz mi na pw jakie i jaki stan i w ogole przebieg
?uki1984 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 023 z mojej BFB. Turbo od nowości w aucie czyli jakieś 200 000km. Przydałoby sie zregenerować. Ja mam teraz hybrydę k03s po regeneracji. A ta leży więc mogę oddać za grosze
pioteros Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Napisz mi ile chcesz do wieczora dam ci znać czy wezmę
wampir Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Jakie macie roznice na przepływce tzn g/s pomiędzy zimą a latem?
pioteros Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 U mnie też nie było, nawet jeśli to niewielkie przeklamania granica błędu pomiarów
domialex Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Powiem szczerze ze nie spr ale z prawa fizyki nie moze byc roznicy. Wraz ze wzrostem temp zmienia sie sklad miesznki-troche mniej tlenu- ale nie ilosc
pioteros Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Ale komputer może sobie robić minimalne korekty paliwa
?uki1984 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Ilośc powietrza sie nie zmieni tylko jego gęstość. Zimne powietrze jest gesciejsze dlatego tak ważne jest jego dobre schlodzenie. Wtedy mieszanka jest lepsza a auto żwawsze. Więc im zimniesze powietrze sie dostanie do kolektora ssacego tym lepszy but. A to daje dobry FMIC. Przy czym rośnie moment , a każde kilka niutków da sie odczuć i to od razu. I jeszcze taka korzyść ze turbo szybciej pompuje u mnie było z 2800 na 2600 mpr
elpiotrek Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 panowie, ile ma sie wypalac bandaż na DP? na wolnych czy trzeba deptac?
Venom666 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Nie takie minimalne,,, wiekszos ma adaptcje +/- 30 % a spotkalem sie i z takimi ktore maja 50 %
Venom666 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Ja Ci weze beda puchlu to i objetos ukladu sie zmieni. Ale tak jak napisal Luki gestos powietrza najwazniejsza . Powietrze wazy 1.2 KG /m3 przy 20 stopniach a juz przy 25 stopniach 1.17 KG/m3 . ---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:54 ---------- o KOREKCIE PALIWA
Łukasz13 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Moje logi na osprzęcie seryjnym, byłoby lepiej ale pod koniec stuki i spadek doładowania ze względu na stare i liche paliwo jeżdze na lpg:wink: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
roman_tyk Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Moje logi na osprzęcie seryjnym, byłoby lepiej ale pod koniec stuki i spadek doładowania ze względu na stare i liche paliwo jeżdze na lpg:wink:VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM turbo dosc ociezale wstaje, znajomi w poprzecznych mają podobny efekt kiedy czesc goraca jest popekana
SebolA4 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Widzę,że temat logów na tapecie, zerknijcie proszę na moje, ostatnio mam problem z obrotami biegu jałowego i się zastanawiam czy przepływka czy może sonda ( bo już ma się bardzo ku końcowi), można coś wywróżyć z tych logów co jest nie tak? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
domialex Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Przeciez jesf osobny temat na to...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się