Tabasko Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Niewiem jaka masz instalacje ,,, ale musisz miec tak wyregulowany gaz by czas wtrysku beznzyny jadac na gazie byl taki sam.Niewiem czy sie rozumiemy ale inaczej tego napisac nie potrafie . Odchylka powinna byc gora 3% i to lepiej by mial wiecej gazu . Venom, przyznam że nie do końca kapuje o co chodzi. Dziś byłem AG tam gdzie zakładałem gaz, podłączyli pod komputer, ruszyli w trase i wyregulowali. Teraz nie mam takiego szarpania jak było wcześniej na benzynie i na gazie. Wzystko jest OK i mam nadzieje że tak zostanie. Sami przyznali że była kicha nim wyregulowali wszystko. ---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:23 ---------- a to moja instalacja komputer sterujący ZENIT PRO OBD, reduktor KME GOLD, wtryski HANA niebieskie
quattro_art Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Jak chcesz wstawić centralny intercooler to głupotą będzie pozostawienie seryjnego,przepływki podmienia się na większe kiedy idziemy w duże moce, seryjna ogarnie do 240KM PS: jak by ktoś szukał to mam do odsprzedania przepływomierz 3" z S3 BAM 0280218065 wraz z wkładem witam czy to nadal aktualne ? pozdro
roae Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 dp miałem całe pół roku, dziś się poddał-to chyba nie jest normalne?---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ---------- http://s8.postimg.org/xe8ohj7ld/image.jpg jaka grubość ścianki? 2mm, pany pewnie było już o tym ale zapytam, czy wstawienie drugiego coolera jak w S4, da mi tyle samo co małego chińczyka centralnie?
?uki1984 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Da dużo. Ja mam chińczyka i temp. powietrza spadła o ponad polowe. Wzrost bez korekty programu 14Nm i auto dostało dużego kopa i się odmulilo. Jednak front to front do 300km dobry chinol jak znalazł powyżej to już coś lepszego
Łukasz13 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 A to ja wrzuce filmik jak mój trabant dzisiaj startował, troche za ostro na jedynce:decayed:
?uki1984 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Całkiem całkiem ---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ---------- Panowie czy ktoś wie czy głowiaca z AEB podejdzie P&P do silnika BFB??? Ponoć jest wytrzymalsza a można już kupić za 800-900zł ---------- Post dopisany at 23:17 ---------- Poprzedni post napisany at 23:05 ---------- Albo z BAM???
Tabasko Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Panowie, chcąc założyć u siebie mocne sprzęgło np dwumase sprzeglo docisk od AVFA 1.9tdi tak aby to spokojnie ogarnęło kiedyś moc do 250ps+ dobrze było by je oddać do Rdzikowskiego czy sam w sobie wystarczy na NM? A może jest jakieś inne rozwiązanie ?
pioteros Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Jak masz zamiar oddać i tak do radzikowskiego to równie dobrze może to być i ori sprzeglo od 1.8t
Pawel_M Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Jak masz zamiar oddać i tak do radzikowskiego to równie dobrze może to być i ori sprzeglo od 1.8t Możesz bardziej zgłębić temat....
Booster Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Jak masz zamiar oddać i tak do radzikowskiego to równie dobrze może to być i ori sprzeglo od 1.8t Możesz bardziej zgłębić temat.... do Radzikowskiego możesz wysłać nawet zajechane ori sprzęgło, a on zrywa starą okładzinę i nakłada nową lub robi spieka i wzmacnia docisk, tak to wygląda u mnie z 6-cio łapkową tarczą:
Tabasko Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Jak masz zamiar oddać i tak do radzikowskiego to równie dobrze może to być i ori sprzeglo od 1.8t Oryginalne seryjne sprzęgło jest w stanie przerobić na tyle aby wytrzymywało NM?? ---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:26 ---------- Jak masz zamiar oddać i tak do radzikowskiego to równie dobrze może to być i ori sprzeglo od 1.8t Możesz bardziej zgłębić temat.... do Radzikowskiego możesz wysłać nawet zajechane ori sprzęgło, a on zrywa starą okładzinę i nakłada nową lub robi spieka i wzmacnia docisk, tak to wygląda u mnie z 6-cio łapkową tarczą: http://imageshack.us/a/img18/3120/dsc02982qi.jpg No i jasna sprawa, Booster długo czekałeś na to sprzęgło ?
roman_tyk Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 jest pare osob na forum ktore zakladalo od 2.6 oraz od awx/avf. Takie nie lepiej? tez zniesie 400nM a przynajmniej taniocha w porownaniu do spieków i sprzegiel na zamowienie...
Tabasko Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Artur mówisz o nowym sprzęgle kompletnym czy włożonej używce ?
roman_tyk Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 mówiłem zeby zrobić podsumowanie szczegółow 1.8T na poczatku watka...problem juz byl poruszany kilkanascie stron temu, ktos jeszcze pisał o docisku od lteka 2.8 jest pare mozliwosci które pasuja plug and play i wystarcza na sporo mocy i nM
Tabasko Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 jestem dopiero na 60 stronie wątku hehe wybaczcie mi ---------- Post dopisany 11-07-2013 at 16:39 ---------- Poprzedni post napisany 10-07-2013 at 09:55 ---------- Koledzy dziś założyłem na mokro bandaż na DP, wytrzymałość jego to ok 1200 stC. Na początku podymiło i nadal czuć zapach palonego bndaża ale chodzi o to czy oby napewno nic z tym się nie stanie, obok przecież też jest Turbo które swoją temp posiada... Oto efekt
Tabasko Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Koledzy dziś założyłem na mokro bandaż na DP, wytrzymałość jego to ok 1200 stC. Na początku podymiło i nadal czuć zapach palonego bndaża ale chodzi o to czy oby napewno nic z tym się nie stanie, obok przecież też jest Turbo które swoją temp posiada... Oto efekt
roman_tyk Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 a kupiles tasme bazaltową taka jak tu: Taśma bazaltowa 10m + 6 opasek | Taśmy termoizolacyjne, bandaże na wydechy i kolektory tej nie trzeba moczyć... wyjmowales dp do zalozenia tasmy? ile poszło metrów?
Tabasko Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 do DP dostałem się od dołu na kanale po zdjęciu osłony silnika. Nie wykręcałem go, jeśli chodzi o długość to muszę zobaczyć ile mi jej zostało wtedy napiszę Ci ile poszło, a kupiłem to : tasma termoizolacyjna 10 metrow BIAŁA bandaz (3303004118) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. mam nadzieje że dobre ---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:52 ---------- jest odpowiednio ? Materiał wystarczający do tego typu rzeczy ?
roman_tyk Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 przed zakupem taniej tasmy radze poczytać to: 3/S KLUB PL :: Zobacz temat - Bandaż termoizolacyjny bazaltowy
pioteros Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 z tym sprzeglem od 1.9 jest jeden szkopul, dwumas tez musi byc od passka ATJ 115KM lub A4 AVF ale tylko z poczatku produkcji, o uzywke ponizej 200tys km pewnie ciezko, o ile w ogole da rade dostac, wiec jest troche ryzyko, a tak wysyla sie do wawy, od 900zł w gore ma sie nowe sprzeglo a dwumas moze zostac stary ktory jest sprawdzony i sprawny czyli podsumowujac radzikowski - stary dwumas i przerobka sprzegla - lacznie od 800-900zł w gore (w sumei cena za samo sprzeglo) 1.9tdi AVF/ATJ 240mm - dwumas uzywka 300-400zl minimum o ile w ogole sie znajdzie (nowy 1600) + nowe sprzeglo od 2.8 V6 ok 500-600zł, lacznie wraz ok 1000zł na niesprawdzonym dwumasie lub ponad 2000zł na nowych czesciach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się