Imhotet Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Panowie wracając do tematu sprzęgła i Radzikowskiego dzisiaj rano z nim rozmawiałem czas oczekiwania 2-3 tygodnie koszt 1200 zł, ale jest jeden mankament stwierdził, że sprzęgło musi być Sachsa bo w LUKu jest cos czego nie da sie rozebrać (wybaczcie że nie zapamiętałem co..) i teraz pytanie da się jednoznacznie stwierdzić jakie sprzęgło siedzi w aucie bez rozbierania go ? Np po VINie ? A może do wszystkich BFB szlo to samo?pozdro Na pierwszy montaż szedł LUK. Wiem bo wymienialem. Tez mam BFB Czyli słabo do Radzikowskiego się nie nadaje.. Czy do jakiegokolwiek motoru szedł Sachs ? Ktoś ma takie informacje ? Wtedy można by kupić używke i wysłać do R..
Booster Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 jeżeli znajdę wykończoną na warsztacie tarcze Sachsa do 1.8t wzdłużnego to mogę ci podesłać
Imhotet Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 jeżeli znajdę wykończoną na warsztacie tarcze Sachsa do 1.8t wzdłużnego to mogę ci podesłać Uff szukaj odkupie nawet jak będzie trzeba.. Z moich poszukiwań fabrycznie wzmocnionych sprzęgieł wyszło niewiele. Advanced clutch technology - brak do sprzęgieł do Quattro. ClutchMasters - FX250 przenosi do 520Nm 755 Euro, Fx200 480Nm i FX100 400Nm oba za 650 Euro z przesyłką do PL Exedy - brak odzewu od producenta Sachs Performance - brak odzewu
pioteros Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Quattro i oska to bez różnicy, sprzeglo jest to samo
Imhotet Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Quattro i oska to bez różnicy, sprzeglo jest to samo Hello Matthew, Thanks for the interest in ACT products. We do produce several kits of for this car, can you tell me much torque you are making and what the car is used for,{daily driver, drift, rally,etc.}? Thanks, Hello Mateusz, I’m glad you mentioned the car being all wheel drive, we do not have a kit for the AWD car, just the FWD version. Sorry, I didn’t mean to mislead you but I didn’t realize it was a AWD car. Thanks No to gość nie ogarnia.. Jesteś pewien, że te sprzęgła się nie rożnia ?
roman_tyk Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 cuda tu wymyslacie a pamietam ze ktos gdzies pisał z e jezdzi na sprzegle i docisku od LT-eka i trzyma ponad 300koni i strzaly ze sprzegla. Musze poszukać goscia "......Dwumas od AVF pierwsze wypusty z paska B5 FL, A4 AJM, gładki 038 105 266 K, docisk AAH V6 2,8, tarcza V6 2,5TDI ta wzmacniana ze sprężynkami. To jest zestaw P&P>..................." ".......wg. katalogu od sprzęgieł i kół zamachowych to jeden model zamachu pasuje do 1Z, AHH, AHU, AWA i BFB i do paru jeszcze innych - do sprzęgła 228 mm...................." ".......Kolo zamachowe jednomasowe napewno pasuje od 2.0 16V ACE z Audi 80............." "...........Panowie czy ktoś już przetestował z Was opcje seryjnego sprzegla z dwumasem zastąpionym jednomasem z audi 80 i docisk tarczą z r5 240mm........................" http://obrazki.elektroda.net/0_1262345493.jpg
Imhotet Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 cuda tu wymyslacie a pamietam ze ktos gdzies pisał z e jezdzi na sprzegle i docisku od LT-eka i trzyma ponad 300koni i strzaly ze sprzegla.Musze poszukać goscia "......Dwumas od AVF pierwsze wypusty z paska B5 FL, A4 AJM, gładki 038 105 266 K, docisk AAH V6 2,8, tarcza V6 2,5TDI ta wzmacniana ze sprężynkami. To jest zestaw P&P>..................." Ano wymyślam pytałem wcześniej i w innym dziale na co można zamienić seryjne sprzęgło, wreszcie coś konkretnego.. czy ktoś robił u siebie taki set-up ? Mógłbyś przytoczyć wątek gdzie to znalazłeś ?
pioteros Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Ale koszta sa większe w tym wypadku, bo raczej nowy dwumas wypadało by założyć a nie szukać jakiegoś strucla co ma 300tys nakulane bo w mniej nie wierzę jeśli chodzi o 1.9tdi, sam dwumas 1500 do tego nowe sprzeglo i mamy 2000tys
roman_tyk Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 ok a moze warto zastąpić jednomasem? będize jakaś różnica w quattro?
pioteros Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Nie potrzeba chyba zmian na jednomas bo dwumas da sobie radę do ok 350nm, szczególnie ten dieslowy 228mm, tu chodzi bardziej o dobry docisk i tarcze, chyba że ktoś ma projekt na ponad 300KM Pamiętajcie że w takim awx w serii jest 300nm, po modach 350nm i więcej i ludzie jakos jeżdżą na seryjnym sprzegle, gdzie w 1.8t 350nm to jest pewnie ze 250KM
wampir Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 pioteros +1 Każdy się spuszcza nad tym sprzeglem planuje jednomasy i rozmysla bo niewiadomo jak będzie modził, a potem i tak nic nie wychodzi z tego... Widać to, bo na forum jest jak na palcach jednej reki aut z 1.8T, które mają więcej niż k03s/hybryde a szkoda.. PS: Do wszystkich którzy ostatni zmieniali u siebie sprzeglo, czy mieliście problem z wcisnieciem na swoje miejsce wysprzeglika? Ja u siebie ledwo co go wlozyłem. Wszystkei wężyki z plynem były do niego podłączone.
Łukasz13 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 pioteros +1 Każdy się spuszcza nad tym sprzeglem planuje jednomasy i rozmysla bo niewiadomo jak będzie modził, a potem i tak nic nie wychodzi z tego... Widać to, bo na forum jest jak na palcach jednej reki aut z 1.8T, które mają więcej niż k03s/hybryde a szkoda.. PS: Do wszystkich którzy ostatni zmieniali u siebie sprzeglo, czy mieliście problem z wcisnieciem na swoje miejsce wysprzeglika? Ja u siebie ledwo co go wlozyłem. Wszystkei wężyki z plynem były do niego podłączone. Ja jak swojego składałem to tez pamiętam że trzeba bylo scisnąć ale jakiejś wielkiej tragedii nie było.
krzysiekml Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 a jak się ma waga samego dwu masa do samego jedno masa ? wie ktoś ?
Imhotet Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Nie potrzeba chyba zmian na jednomas bo dwumas da sobie radę do ok 350nm, szczególnie ten dieslowy 228mm, tu chodzi bardziej o dobry docisk i tarcze, chyba że ktoś ma projekt na ponad 300KMPamiętajcie że w takim awx w serii jest 300nm, po modach 350nm i więcej i ludzie jakos jeżdżą na seryjnym sprzegle, gdzie w 1.8t 350nm to jest pewnie ze 250KM Też doszedłem do takiego wnosku.. dlatego Radzikowski drogo nie jest.. i przy okazji odkupie używana tarcze i docisk jeśli komuś zalega..
OLI_B5 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Panowie co myślicie o takich kubłach? Fotel sportowy GTR SKRA BLACK SKLEP TUNING : najlepszy sklep z czciami do tuningu, filtry, halogeny, kierunkowskazy, lampy, rozprki, produkty najwyszej jakoci! ew cos wygodniejszego z regulacją Fotele sportowe DRAGO BLACK - SKRA 1 szt. SKLEP TUNING : najlepszy sklep z czciami do tuningu, filtry, halogeny, kierunkowskazy, lampy, rozprki, produkty najwyszej jakoci!
Booster Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 ten pierwszy dobry jak auto jeździ tylko po torze, na codzień jest mega niewygodny, drugi wygląda bardziej cywilnie, ale nie wiadomo jak z trzymaniem, najgorsze jest to że niewiadomą jest co się stanie z fotelem podczas bocznego uderzenia:kwasny: pakuj takie recaro: RECARO FOTELE MITSUBISHI LANCER EVO EVOLUTION (3373795088) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. u mnie siedzi ten sam model i jestem bardzo zadowolony, są dużo wygodniejsze w trasie od seryjnych audi, dobrze trzymają i mam pewność że się nie złożą przy strzale w bok
MAGIC87 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Panowie co myślicie o takich kubłach?Fotel sportowy GTR SKRA BLACK SKLEP TUNING : najlepszy sklep z czciami do tuningu, filtry, halogeny, kierunkowskazy, lampy, rozprki, produkty najwyszej jakoci! ew cos wygodniejszego z regulacją Fotele sportowe DRAGO BLACK - SKRA 1 szt. SKLEP TUNING : najlepszy sklep z czciami do tuningu, filtry, halogeny, kierunkowskazy, lampy, rozprki, produkty najwyszej jakoci! kanapy prawie nie ma , teraz chcesz jeden kubełek? Piotrek jedzie ponad rok na tych Mirco, szybko sie przecieraja, wiec stawiam ze te lepsze nie beda
Venom666 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Mam przed soba kpl.sprzeglo dwumasowe i jednomasowe do AWX ... W rekach waga ta sama ... ---------- Post dopisany at 08:40 ---------- Poprzedni post napisany at 08:28 ---------- Wampir .... U mnie juz siedzi K04,,,cooler od IVECO no i troszke wlasnej inwencji wiec zobaczymy. Musze tylko znalezc czas na GTO.Zobaczymy co z tego bedzie.... Jak mi sie rozsypie sprzeglo Hydrokinetyczene to tez nie omieszkam opisac
OLI_B5 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 ten pierwszy dobry jak auto jeździ tylko po torze, na codzień jest mega niewygodny,drugi wygląda bardziej cywilnie, ale nie wiadomo jak z trzymaniem, najgorsze jest to że niewiadomą jest co się stanie z fotelem podczas bocznego uderzenia:kwasny: pakuj takie recaro: RECARO FOTELE MITSUBISHI LANCER EVO EVOLUTION (3373795088) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. u mnie siedzi ten sam model i jestem bardzo zadowolony, są dużo wygodniejsze w trasie od seryjnych audi, dobrze trzymają i mam pewność że się nie złożą przy strzale w bok No własnie z tymi chinczykami nie wiadomo jak to sie zachowa przy wypadku:kwasny: a ori kubly audi to h*j nie kubły według mnie A jak wyglada montaż tych z evo do a4?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się