Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

trzeba wyrezać mocowania pod nie, najlepiej z oryginalnych szyn foteli z A4,

lub kupić jakieś zajechane tanie stare recaro z audi i wtedy szyny pasują P&P do tych z EVO.

Do tych chinczyków z allegro też trzeba rezać szyny tak czy inaczej

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Poza tym chińskie kubły są niewygodne (firmowe też na dłuższą metę, ale w mniejszym stopniu, za to jeszcze lepiej trzymają). Do jazdy po drogach publicznych musi być znaczek E1 - inaczej może polecieć dowód.

Opublikowano

to odpuszczam te chinczyki i wyrezam te z evo :wink:

Booster ważyłeś je?

Opublikowano

z tego co pamiętam sztuka waży niecałe 12kg z szynami:wink:

Opublikowano

robil ktos remap do 1.8T u klubowego kolegi andrellh ? Wiem ze jest dobry w dieslach.. a nie wiem jak z PB.

Podobno robi takie auta (na elektronicznej przepustnicy)

Cena z hamownia dynomet atrakcyjna, w porównaniu do innych tunerow.

Opublikowano

Witam.

Chce założyć IC o wymiarach 550x140x65. Celuje w 201km i 301 Nm :) więc nic większego mi nie potrzeba.

Czy będę musiał podcinać belkę zderzaka? Przeczytałem cały post, już nie pamiętam jego początku :) wię prosiłbym o szybką odpowiedź.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja mam 550x180x65 i nie musialem nic podcinac. Zagadaj do kolegi z forum nick bakuś, on Ci pomoze.

Opublikowano
Ja mam 550x180x65 i nie musialem nic podcinac. Zagadaj do kolegi z forum nick bakuś, on Ci pomoze.

Ok. Dzięki za odpowiedź.

Opublikowano
a jak się ma waga samego dwu masa do samego jedno masa ? wie ktoś ?

Jest o połowe lżejszy

dwumas ok.25kg

jednomas 11-12kg

Opublikowano

Łuki jesteś pewien? Nie wydaje mi sie żeby dwumas ważył 25 kilo

Opublikowano
Mam przed soba kpl.sprzeglo dwumasowe i jednomasowe do AWX ... W rekach waga ta sama ...

---------- Post dopisany at 08:40 ---------- Poprzedni post napisany at 08:28 ----------

Wampir .... U mnie juz siedzi K04,,,cooler od IVECO no i troszke wlasnej inwencji wiec zobaczymy. Musze tylko znalezc czas na GTO.Zobaczymy co z tego bedzie.... Jak mi sie rozsypie sprzeglo Hydrokinetyczene to tez nie omieszkam opisac

http://s15.postimg.org/93gloe7hz/20130606_214632.jpg

http://s15.postimg.org/yepwin5h3/20130606_214646.jpg

http://s15.postimg.org/6pynxdt2v/20130712_172421.jpg

http://s15.postimg.org/z1k7ufczb/20130712_172445.jpg

Gdzie dorwałeś taką osłonę na filtr powietrza???

---------- Post dopisany at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ----------

Łuki jesteś pewien? Nie wydaje mi sie żeby dwumas ważył 25 kilo

No niestety tyle waży

Opublikowano
a jak się ma waga samego dwu masa do samego jedno masa ? wie ktoś ?

Jest o połowe lżejszy

dwumas ok.25kg

jednomas 11-12kg

no k..wa ok.50% różnicy ? na pewno.

Opublikowano

Jak wam sie podowa dźwięk mojego Magnaflow i K&N plus DV Forge:naughty:

---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

a jak się ma waga samego dwu masa do samego jedno masa ? wie ktoś ?

Jest o połowe lżejszy

dwumas ok.25kg

jednomas 11-12kg

no k..wa ok.50% różnicy ? na pewno.

Tak bo kiedyś szukałem jednomasu ale odpuściłem

Opublikowano

mam dwumas w piwnicy pojde i go zwaze w wolnej chwili, moge sie zalozyc ze tyle nie wazy, nei raz go mialem w rekach, nawet z tarcza i dociskiem tyle nie wazy :)

Opublikowano

mnie też się wydaje że ok.25 kg to nie możliwe

Opublikowano

sam dwumas waży około 12kg

Opublikowano
sam dwumas waży około 12kg

Sorry mój błąd to było:

Dwumas 26lb czyli 12Kg

Jednomas Koło 11-12lb czyli jakieś 6,5kg

Wiedziałem że cyfry mi się zgadzają :doh: to było z jakiejś amerykańskiej strony i dlatego było w lb a nie kg:grin:

Sorry za wprowadzenie w błąd wagowy:hi:

Opublikowano

kurde.. czytam cały ten wątek i mam już kisiel z mózgu.

Wiekszość wpisów jest na temat mocniejszego rezania pod moce ponad 220ps więc nie wyzywajcie na mnie.

Mam u siebie silnik ANB, to co planuje to zblizyć sie do 190-200ps i dalej nie wiem czy opłaca mi się montać TIP i DP czy może samo DP.

Czytalem że FMIC tak ale nie koniecznie dla seryjnej turbiny, jeden z tunerów do ktorego pisalem odpisał mi że żeby miec 190ps musze załozyć fmica.

Auta nie upalam i raczej pow. 200ps nie bede robił w nim bo koszta są nie adekwatne do przyrostów i ceny auta (mowie o B5 z 2000r)

Więc krótko, co zrobić przed remapem zeby się zbliżyć do tych >190-200ps .. Przelot 230 tyś km.

Goodhope polecacie do dłubnięca 1.8T? (diesla bardzo fajnie mi zrobil)

Opublikowano

Zrob DP, dolot z B6 bo niby twardszy jest, a potem większe wtryski 320cc, intercooler z alfy romeo, wentylowane nadkole i softem do góry ile pociągnie turbo. Tak będzie najtaniej :)

Ale pierwsze doprowadz do pelnej sprawności, obadaj szczelność, DV, N75 swiece itp. itd

Opublikowano

auto idzie w tym tyg. do mechanika na totalne ogarniecie. Przed modami chce nim troche pojezdzic i sprawdzic co ew. nie działa poprawnie bo jest kupione tydzien temu.

Wtryski czytalem ze najlepiej przed samym programem dać, IC z alfy rozwazałem ale ostaynio widzialem że kolega z forum zamontował go i dosć mocno wystaje od dolu.. ale napewno taniej wyjdzie niz fmic.

Dolot z B6 podejdzie P&P?

Nadkole wentylowane mialem u siebie w AJM z turbo awx i musze przyznac ze nie wiele dawalo jeśli cokolwiek (efekt placebo?)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...