Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak najbardziej, ale najpierw VAG.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A ja wymieniłem świece i DV i dalej lipa :kwasny: przez pierwsze kilka km było dobrze , nawet boost dochodził do 0.9 gdzie zawsze miałem 0.6, teraz znowu go szarpie i w ogóle nie jedzie :kwasny: ma ktos pomysły co moze jeszcze byc ?

ja miałem taką sytuację że wydmuchiwało mi uszczelkę miedzy turbo a Dp i auto jechało jak g...o szarpało i spadał boost sprawdz może pomoże

Opublikowano

logowalem ostatnio a3 1.8t seria 180ps i byl blad czujnika g62 pokazywal -48C ,auto pod obciazeniem dawalo 0.3b ,przeplywka 100gs

Opublikowano

Ladnie musial żreć sieczki :facepalm:

Opublikowano
Panowie to jak to jest z tymi dużymi turbinami w 1.8t wzdłużnym? Warto pakować się większe turbo z nowym kolektorem? Koszty nie są małe, auto ma już prawie 10lat i zastanawiam się czy to w ogóle jest opłacalne. K04 raczej nie spełni moich oczekiwań, dlatego myślę o TD04 z Volvo, TD05 z Evo albo o Garrecie. Widziałem że kilka osób jeździ na GT eleminatorach i wszystko wyglądało ok. Znowu troche boje sie customowej turbiny wraz z kolektorem. Wiem że ludzie to pakują i jeżdzą, ale takie grubsze dłubanie niesie za sobą większe ryzyko że coś po drodze się wysra. Biore też pod uwagę sprzedaż auta i zakup czegoś mocniejszego, choć to wersja ostateczna.

Gdzie można w polsce kupić eliminatora pasującego P&P do 1.8 wzdłużnego?

A może to: www.performance.k64.pl SKLEP k64.pl - turbiny gt35 repliki , zawory wastegate blow off , mbc www.garage.pl

Chinole i ponoć sprawdzone... Co prawda bez kolektora się nie obejdzie.

Opublikowano

bardzo fajne turbosprężary:thumbup1:

wystarczy kolektor T3 za 400pln, porządny DP i można robić niezłe moce

Opublikowano
bardzo fajne turbosprężary:thumbup1:

wystarczy kolektor T3 za 400pln, porządny DP i można robić niezłe moce

A gdzie taki T3 za cztery paki kupisz?

---------- Post dopisany at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ----------

Kiedyś gdzieś już było o tym... że ponoć pasuje, tańsze i lżejsze od kwasiaka, ale mniej odporne na warunki atmosferyczne.

Opublikowano
bardzo fajne turbosprężary:thumbup1:

wystarczy kolektor T3 za 400pln, porządny DP i można robić niezłe moce

A gdzie taki T3 za cztery paki kupisz?

proszę bardzo:wink:

Kolektor wydechowy turbo AUDI SEAT SKODA VW 1.8T (3634305684) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

ja jeżdżę na takim z tym że ori ATP

Opublikowano

Chłopcy,

jak w AJLu mi turbawka dmucha max ok. 0,9 to znaczy się, że ok wszystko ??

Opublikowano
Chłopcy,

jak w AJLu mi turbawka dmucha max ok. 0,9 to znaczy się, że ok wszystko ??

AJL tyle właśnie dmucha.

Opublikowano
bardzo fajne turbosprężary:thumbup1:

wystarczy kolektor T3 za 400pln, porządny DP i można robić niezłe moce

A gdzie taki T3 za cztery paki kupisz?

proszę bardzo:wink:

Kolektor wydechowy turbo AUDI SEAT SKODA VW 1.8T (3634305684) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

ja jeżdżę na takim z tym że ori ATP

Dzięki.

Ten swój ATP gdzie wypatrzyłeś? Na zamówienie?

---------- Post dopisany at 01:57 ---------- Poprzedni post napisany at 01:54 ----------

bardzo fajne turbosprężary:thumbup1:

wystarczy kolektor T3 za 400pln, porządny DP i można robić niezłe moce

A gdzie taki T3 za cztery paki kupisz?

Np tutaj Kolektor Audi 1.8l TT A3 VW Golf Jetta - SidMotorSport.pl

Dzięx.

SID ponoć solidna firma, ale cena za taki kwasiak mówi sama za siebie, to juz chyba lepszy ten żeliwny co Booster link podrzucił.

Opublikowano

Sid ma sporo rzeczy z uk lub takich samych jak w uk które i tak pochodzą z czainy, ale ja bym zaryzykował z tym kwasiakiem

Opublikowano

Ja drugi raz nie kupie custom kolektora z kwasiaka, miałem firmy XS-Sport i popękał mi po kilku tygodniach,

swojego ATP ściągałem od Amerykańców

Opublikowano

Nie polecam chinoli rurowych. Skądś ta cena musi się brać. Nie bez powodu dobre kosztują 3x wiecej.

Tak po pierwsze to one nie są ze stali kwasoodpornej i sid ma to napisane w ogłoszeniu - stal nierdzewna 201. Ścianka grubości 1.8 - za mało!

Są bardzo niechlujnie wykonanie, nie wykończone (dziury na wylot, ogromne zadziory wewnątrz i gluty po spawach czyli flow żaden), ale oczywiście się świecą i efekt jest...

Najważniejsze - nie są odpuszczane po spawaniu i m.in. dlatego pękają.

CHŁAM

Opublikowano

Do kolektora potrzeba przynajmniej 3mm scianke i lepszy material

To co ma Sid rozleci sie w pol roku

Opublikowano

Panowie, jezdze tym swoim 1.8T.. troche w miescie, troche w trasie.. Zrobilem do tej pory ok. 6,5k km i wział mi jakies 0.7l oliwy.. Mieści się to w normie według Was? Tak się zastanawiam czy wszsytko ok bo planuje wkrótce remap u siebie ..

Opublikowano

Norma wg. Audi to 0.5/1k wiec patrzac na to jest ok. A tak normalnie to nest to juz troche. Ale pytanie jak jezdzisz jakiegooleju uzywasz ile auto ma nnalatane?

Opublikowano

E tam trochę. Jestem zdania że jak weźmie 1l na 10k to jeszcze nie tak źle. Wszystko zależy od stylu jazdy. Ja po SWAPie zrobiłem 6tyś z czego pierwsze 4,5k zrobiłem można powiedzieć spokojnie, normalną jazdą i ubytków oleju nie było żadnych. Następne 1,5k zrobiłem na trasie Poznań-Kleczew i jeżdżąc po Poznaniu a tam wiadomo jak się jeździ i coś tam oleju wciągnął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...