_Bartek_ Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Wymieniam olej co 10 tys. km i nie dolewam ani grama... Ubywa może z 0,5 litra.
gregor10 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 norma jest 1l/1000km wg instrukcji serwisowej. jak bierze 1l /10 000km to jest nic.
roae Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 turbiny, nie ma kto do sprzedania przepustnicy AEB? ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:36 ---------- norma jest 1l/1000km wg instrukcji serwisowej.jak bierze 1l /10 000km to jest nic. dokładnie ostatnio też to wyczytałem w książce 1l/1000km ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:36 ---------- norma jest 1l/1000km wg instrukcji serwisowej.jak bierze 1l /10 000km to jest nic. dokładnie ostatnio też to wyczytałem w książce 1l/1000km
omzig Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Panowie to jak to jest z tymi dużymi turbinami w 1.8t wzdłużnym? Warto pakować się większe turbo z nowym kolektorem? Koszty nie są małe, auto ma już prawie 10lat i zastanawiam się czy to w ogóle jest opłacalne. K04 raczej nie spełni moich oczekiwań, dlatego myślę o TD04 z Volvo, TD05 z Evo albo o Garrecie. Widziałem że kilka osób jeździ na GT eleminatorach i wszystko wyglądało ok. Znowu troche boje sie customowej turbiny wraz z kolektorem. Wiem że ludzie to pakują i jeżdzą, ale takie grubsze dłubanie niesie za sobą większe ryzyko że coś po drodze się wysra. Biore też pod uwagę sprzedaż auta i zakup czegoś mocniejszego, choć to wersja ostateczna.Gdzie można w polsce kupić eliminatora pasującego P&P do 1.8 wzdłużnego? A może to: www.performance.k64.pl SKLEP k64.pl - turbiny gt35 repliki , zawory wastegate blow off , mbc www.garage.pl Chinole i ponoć sprawdzone... Co prawda bez kolektora się nie obejdzie. Dużo jest kombinacji z tymi suszarkami TD04 i TD05?
Booster Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 pod td04/05 nie kupisz kolektora, trzeba spawać, 1000zł+ ale gra warta świeczki, wg mnie najlepsze turbo do 1.8t
omzig Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 1. Czym te turba w ogóle się różnią? 2. Jak już jest kolektor pospawany (Bakuś penie takie ogarnie) i turbo gotowe do wsadzenia, to czy ciężko jest to wszystko włożyć/podłączyć? 3. Jakie są zalety takiego TD04/05?
pioteros Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 zalety to to ze te turba sa tanie , latwe w regeneracji i prawie wieczne
omzig Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 zalety to to ze te turba sa tanie , latwe w regeneracji i prawie wieczne Jak faktycznie tak jest, to dlaczego jest mało projektów z tym TDkami? Trudność ze spasowaniem wszystkiego pod wzdłużne 1.8t?
pioteros Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 trudnosci nie ma, trzeba rezac kolektor od podstaw, do kolektora rzecz jasna inne dp, tip tez inny no i fmic bo pod ori rure tez to nie podejdze tak wiec podlicz sobie, samo turbo jest tanie, ale kolektor 1000, fmic, 1200, dp 400 i tip 400 plus samo turbo 500-600 minimum i masz niezla sume
krzysiekml Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 to i tak rekompensuje mocą do k03s czy k04 -15
omzig Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Rozumiem, dzięki. Miałem pakować sos w K04-015, ale chyba nie będę się spieszył i powoli ogarnę sobie graty o których tutaj piszemy... A orientujesz się którą z tych suszarek wybrać? TD04, czy TD05? Cos tam widziałem, że mają jeszcze jakieś oznaczenia na końcu np TD04HL, TD05-16T itp... Jakiej szukać???
pioteros Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 kazda ma swoja wydajnosc, sprecyzuj jaki wynik w KM chcesz osiagnac a wtedy doszukaj sie jakiej sprezarki potrzebujesz
marcindlug Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 celuj w TD05HR-16G6-10.5T 01580
Imhotet Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 zdaje się ze tu kolega ma TD04 pod maska: http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/1-8t-awt-td04-hl-19t-320km-420nm-mrozo-damian-mcgiver-strojenie-turbodiesel-pl-266123/ możesz go podpytac bo nie ma za duzo info czy zdjęc z prac
omzig Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 celuj w TD05HR-16G6-10.5T 01580 Dlaczego? ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- zdaje się ze tu kolega ma TD04 pod maska:http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/1-8t-awt-td04-hl-19t-320km-420nm-mrozo-damian-mcgiver-strojenie-turbodiesel-pl-266123/ możesz go podpytac bo nie ma za duzo info czy zdjęc z prac Spoko, zapytam.
marcindlug Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Dlaczego? bo to piekne bydle z potencjalem na ~380-400KM. jedyny problem to jej dostepnosc
omzig Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 kazda ma swoja wydajnosc, sprecyzuj jaki wynik w KM chcesz osiagnac a wtedy doszukaj sie jakiej sprezarki potrzebujesz No tak żeby to była mocna ośka, ale z lekkim zapasem, żeby to trochę pożyło... myśle, że doładowanie 1.0 - 1.2 bara. ---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Dlaczego? bo to piekne bydle z potencjalem na ~380-400KM. jedyny problem to jej dostepnosc Ło żesz kurrr... faktycznie bydle, ale do ośki to chyba zbyt dużo. A coś co jest dostępne, tak do 260 - 300?
marcindlug Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Ło żesz kurrr... faktycznie bydle, ale do ośki to chyba zbyt dużo. A coś co jest dostępne, tak do 260 - 300? tez mam oske i takie turbo czeka na montaz w kartonie przy lozku moze wez pod uwage turbo frankenturbo f4h-l (teraz nazywa sie chyba f21). podchodzi pod seryjny kolektor. bede mial niebawem caly zestaw do ozenienia (turbo - 10tys km przebiegu, wtryski 440cc, wydech 2.5", dolot, ic i orurowanie)
omzig Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Gt2x Ktoś już na tym forum wypowiadał się na jej temat: "Pasuje pod ORI kolektor ale jest on jednak bardzo restrykcyjny i mocy 260KM na nim nie uzyskasz bo EGT będzie za szybko rosło, nie mówiąc już o wspomnianych na ich stronie 300KM które jest raczej nierealne na normalnym paliwie, nawet na lepszym kolektorze. Na stronie ATP wyraźnie napisali: 'up to 300PS octane dependent" - Czyli moc max pod 300KM zależne od oktanowości paliwa. A więc u nas w naszych drogowych warunkach nie realne. U mnie jak miałem GT2X i ORI kolektor dusiło silnik u góry, czuć było że przepływ nie może rozwinąć skrzydeł i dopiero jak pospawałem i zamontowałem inny kolektor (baran) czuć było, że góra się odetkała. Czuć to było normalnie na fotelu. potem wleciały wałki ADR i u góry czuć było jeszcze lepiej, wrażenie było takie, jakby przy 5k rpm włączał się V-Tec Generalnie to jeśli się turbo użytkuje bezpiecznie to chłodzenie wodą nie jest potrzebne. Wodę dodają do turbo dlatego, że lepiej zabezpieczyć je przed złym nieświadomym użytkowaniem" I w grę wchodzi tylko nówka, tak? A jakie koszta? Warto? ---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:12 ---------- Ło żesz kurrr... faktycznie bydle, ale do ośki to chyba zbyt dużo. A coś co jest dostępne, tak do 260 - 300? tez mam oske i takie turbo czeka na montaz w kartonie przy lozku moze wez pod uwage turbo frankenturbo f4h-l (teraz nazywa sie chyba f21). podchodzi pod seryjny kolektor. bede mial niebawem caly zestaw do ozenienia (turbo - 10tys km przebiegu, wtryski 440cc, wydech 2.5", dolot, ic i orurowanie) Jak z trwałością tego??? Jaka jest róąnica między TD04/05, GT2X, a frankenturbo f4h-l? Daj na PW ile PLN za komplet.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się