wampir Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 są 45... korzystamy z takich od lat. istotna sprawa jest tez taki kolnierz: http://images64.fotosik.pl/408/3bbb106fd08340adm.jpg Ja u siebie tez mam taki kołnierz?
domialex Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Ok sorki pomylimem cos. 22 ma otwor na przewod odmy. Koncowka tipa ma faktycznie 43. Ale bez kolnierz. Czy jest on na pewno potrzebny? Przeciez tam jest podcisnienie.
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 po zmianie biegu/nacisnieciu sprzegla lub gwaltownym puszczeniu gazu w czasie przyspieszania jest nawet i niewielkie cisnienie bo powietrze cofa się DVką do TIPa chyba że ktoś ma zawor atmosferyczny
Terpis Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Panowie pytanie z innej beczki. Czy moglby doprowadzic dodatkowy dolot do seryjnej puszki rurą elastyczna od kratki halogenowej do dodatkowego otworu w dolnej czesci puszki seryjnej w silniku 1.8 T AVJ dla lepszego i szybszego doprowadzenia powietrza ? Prosze o opinie i sugestie w tym temacie.
domialex Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Ale na turbine tez nie ma kolnierza i jakos sie trzyma.
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 wiecej piachu pod filtr bedziesz zasysal
Terpis Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 wiecej piachu pod filtr bedziesz zasysal Mialem podobne rozwiazanie w poprzednim samochodzie i problemow z piachem nie bylo, bardziej mi chodzilo o sugestie tego typu czy nie bedzie jakich kolwiek problemow (zbyt duza dawka powietrza, problem z wrazliwa przeplywka) przez dokonanie takiej modyfikacji.
OLI_B5 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 k03-029 cięzko dostępne jest w pl ? Bo po numerach to chyba tego nie znajde
Booster Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 to suszarka z AVJ, BFB, AMB, po numerach może być problem na allegro, musisz pisać do sprzedających aby odczytali numery, ja swoją sprawną 2 lata temu puściłem za 350pln:grin:
OLI_B5 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 a masz gdzies nr ? Bo tu wszystkie sa takie same Modyfikacje 1.8T
roman_tyk Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 a masz gdzies nr ? Bo tu wszystkie sa takie same Modyfikacje 1.8T 058145703J - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
pioteros Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 sprzedam takie turbo w stanie do regeneracji idealne na hybryde
wampir Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Chłopaki, co 10 stron wraca temat z czego sie da zrobić hybryde... Może negocjacje cenowe moglibyscie robić na PW bo potem ludzi odstrasza liczba stron które muszą przeczytać. Mam też prośbę do Romana aby dodał te informację do FAQ. Ewentualnie także alternatywy do hybryd z podaniem sprawdzonych zakładów w pl i za granicą jak np. Hybrydy od Gregor10, scrollproduct, frankenturbo f21 itp
domialex Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 czyli jak mam turbo 45 a tipa 43 to moge zastosowac lacznik 45? bo w zasadzie 43 nigdzie nie znalazlem. pytanie czy opaska zniweluje te 2 mm?
marcindlug Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Dobrze zacisniesz i bedzie git
domialex Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ta ostatnio jak skladalem dolot po probie szczelnosci tak dobrze zacisnelem ze opaska nie wytrzymala jaeszcze jedno pytanie: lacznik prosty czy jakis katowy? i brac z tym wybrzyszeniem (antywibracyjny) czy zwykly?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się