Imhotet Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Też mysle o F21. Ciekawe ile da się na tym osiagnac Wg ich wykresów jest w stanie trzymac doladowanie kolo 1.3 Bara pod odcięcie, Dev masz jakies logi swojego auta ? chociaz grupe z boostem ?
roman_tyk Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 1.3 to spokojnie trzyma k03s Jest w stanie ktos powiedziec co mozna zrobić z K04-015? jakie kolo zmiescic?
Imhotet Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 1.3 to spokojnie trzyma k03sJest w stanie ktos powiedziec co mozna zrobić z K04-015? jakie kolo zmiescic? Wlasnie dlatego chcialem rzucic okiem na logi od kogos z K03s..
roman_tyk Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 gregor10 ma 2 bary na k03s do konca, no ale to jest poprzeczne
Imhotet Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 gregor10 ma 2 bary na k03s do konca, no ale to jest poprzeczne jestes pewien ze az 2bary? na wykresie widze ze moc mu spada do ~240hp przy odcince.. moze w piku ma kolo dwóch? Moze mi ktos wytlumaczyc albo odeslac do literatury dlaczego turbo w poprzecznych silnikach lepiej dmucha ? Czy jest poprostu wieksze ?
wampir Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 A co Ty chcesz miec honde zeby miec moc pod odcinka? Patrzyles dobrze na jego wykres ?
Imhotet Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ta dokladnie chcialbym zeby ten wykres wygladal jak w hondzie albo McGuivera ;P
wampir Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Chyba zartujesz? Wolisz miec rowna kreskę od 2000 do 6500 zamiast przez 80% tej drogi, którą pokonuje wskazowka obrotomierza miec do 40KM wiecej przy tych samych obrotach? Jakby Ci to zobrazować... gdyby 2 auta ściagały się ze sobą to róznica byłaby kilka dlugosci
pioteros Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 kopniak na poczatku musi byc na rozped inaczej to bieda takie auto na tym polega caly sens turbo jak chcesz miec rowny wykres kup wolnossaka v6 i jezdzij bez modow
Imhotet Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 kopniak na poczatku musi byc na rozped inaczej to bieda takie auto na tym polega caly sens turbojak chcesz miec rowny wykres kup wolnossaka v6 i jezdzij bez modow kupilem juz to co mam i byl to przemyslany zakup dzieki. odpowiadajac na twoje pytanie Wampir poprostu chcialbym zeby auto mozliwie najmniej slablo przy koncu, dlatego szukam, pytam
wampir Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Uczucie mocnego góry będzie w wolnossaku albo silniku z big turbo. Jakbys pojezdził takim autem na codzien i wsiadl do swojego, ktore pewnie ma 1,1bara z dołu to chyba jednak wolałbyś swoje Chcesz mieć mocną górę to poczytaj temat kolegi Boostera. Wsadzaj big turbo i do tego procedure startową (LC) i będzie mocna góra Ewentualnie NOx
Imhotet Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Uczucie mocnego góry będzie w wolnossaku albo silniku z big turbo. Jakbys pojezdził takim autem na codzien i wsiadl do swojego, ktore pewnie ma 1,1bara z dołu to chyba jednak wolałbyś swoje Chcesz mieć mocną górę to poczytaj temat kolegi Boostera. Wsadzaj big turbo i do tego procedure startową (LC) i będzie mocna góra Ewentualnie NOx Mozliwe ze masz racje, big turbo odpada autem jeszcze na codzien, a spool z dolu tez sie liczy, chyba pozostaje k03s i porzadne strojenie Temat Bostera sledze od dawna ostatnio znowu ruszyl
Booster Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Moze mi ktos wytlumaczyc albo odeslac do literatury dlaczego turbo w poprzecznych silnikach lepiej dmucha ? Czy jest poprostu wieksze ? w poprzeczniakach ( nie wszystkich ) jest zmienna faza rozrządu co jest na + dla górnego zakresu, do tego seryjny stopień sprężania w poprzecznym jest 9,0:1, a w wzdłużnych 9,5:1. U mnie właśnie lądują kute tłoki 8,5:1 + przekładka odprężająca do 8,0:1 dla lepszego dołu i załadowania 2,2bara do odcinki, przy obecnym setupie 7800-7900rpm
Imhotet Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Moze mi ktos wytlumaczyc albo odeslac do literatury dlaczego turbo w poprzecznych silnikach lepiej dmucha ? Czy jest poprostu wieksze ? w poprzeczniakach ( nie wszystkich ) jest zmienna faza rozrządu co jest na + dla górnego zakresu, do tego seryjny stopień sprężania w poprzecznym jest 9,0:1, a w wzdłużnych 9,5:1. U mnie właśnie lądują kute tłoki 8,5:1 + przekładka odprężająca do 8,0:1 dla lepszego dołu i załadowania 2,2bara do odcinki, przy obecnym setupie 7800-7900rpm dobra teraz mi namieszałes.. czy czasem dopręzanie silnika nie daje wiekszej mocy ?
Booster Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 no skąd:decayed: nigdy nie spotkałem się z doprężaniem, odprężając komorę spalania zwiększamy jej objętość, dzięki czemu możemy dmuchnąć więcej powietrza = większa moc
MrTea Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 koledzy, w B5 dam rade wyciągnąć intercooler bez sciagania zderzaka? Myślę ze jak odkręcę koło i odkręcę nadkole to powinienem mieć dostęp od tyłu ale mogę się mylić..
pioteros Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 zderzak sciaga sie w gora 15 minut ja bym sie nie meczyl inaczej
omzig Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 zderzak sciaga sie w gora 15 minut ja bym sie nie meczyl inaczej Dokładnie tak.
gregor10 Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 gregor10 ma 2 bary na k03s do konca, no ale to jest poprzeczne jestes pewien ze az 2bary? na wykresie widze ze moc mu spada do ~240hp przy odcince.. moze w piku ma kolo dwóch? Moze mi ktos wytlumaczyc albo odeslac do literatury dlaczego turbo w poprzecznych silnikach lepiej dmucha ? Czy jest poprostu wieksze ? do 5.5krpm 2bar k03-053. moc spada przy odcince bo m.in raz że wtryski są 100% otwarte - nie przewidziałem że uda się tyle wydłubać , dwa - trzeba miec na uwadze również to że to tylko k03s i wystarczy popatrzeć w flow mape aby zrozumieć że mocy typu 260ps nigdy nie będzie przy 7krpm z stockowej k03s. wampir dobrze prawi , lepiej mieć 260km przy 5000rpm niz przy 6800, inny przebieg mocy , powoduje że takie auto potrafi objechać 300konne które ma plaski moment rzędu 350nm i moc pod samą odcinką. Wrażenia że auto ciągnie pod odcinke nigdy nie będzie na k03s , chyba że robimy 220ps , wtedy tak tylko że takie auto to w ogóle nie jedzie w srodkowym zakresie rpm
hopek03 Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 koledzy od dłuższego czasu zastanawiam się nad programem do mojej a4 b6 1.8 t BEX ale zastanawiam się czy jest sens robić program pod całkowity seryjny osprzęt silnika bo nawet kata bym chciał zostawić , czy po programie odczuwalna była by ta dodatkowa moc i ile by można uzyskać km i nm tak orientacyjnie baza wychodząca z fabryki miała 190 km i 240 nm co myślicie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się