Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No zaglądałem na ten kolektor i tu jest problem z przykręceniem bo w nim muszą byc szpilki a w turbo tez są Turbosprężarka Volvo C70 2.3 T5 S70 V70 240 KM B52 (3983922853) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. .

Jedynie taki kolektor na szybkości KOLEKTOR WYDECHOWY AUDI VW VAG SEAT SKODA 1.8T T3 (4019754252) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ale jakos nie ma przekonania bo to pewnie bedzie niezły szit , a zelwny byłby lepszy pewnie.

Najlpiej to bedzie chyba dac go uspawać do baggarage

Jeszcze mam pytanie odnośnie zaworu upustowego bo jak dzwigne doładowanie (pewnie ponad bara bedzie ,mysle coś koło 300kucy) ,czy zostawić serie ? Moze coś z tego wybrać Zawory upustowe Blow-off !

No i chce zamiast oe N75 dać MACa bo bedzie olei catch zeby był czysty układ dolotu a N75 na sucho padnie na pewno

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

pany, pewnie nie jeden z was zwalał miske, chodzi mi o porównanie kupiłem motor, ale po zwaleniu miski miałem małe zdziwko-błoto wszędzie, u was jak to wyglądało? podobnie czy lepiej.

np. zdjecie pompy oleju

2014_03_15_09_35_10.jpg

Opublikowano

ktoś jeździł na ujowym oleju i niezbyt często zmieniał,

zwal pokrywe zaworów i zobacz jak tam się sprawy mają

Opublikowano

na górze jest znacznie lepiej, chociaż też by troszke poskrobał ale nie ma takiej strasznej mazi.

image.jpg

miska.jpg

Opublikowano

Ja jak kupiłem APU to standardowo na misce było trochę olejowego nalotu ale silnik generalnie był czysty.

Opublikowano
pany, pewnie nie jeden z was zwalał miske, chodzi mi o porównanie kupiłem motor, ale po zwaleniu miski miałem małe zdziwko-błoto wszędzie, u was jak to wyglądało? podobnie czy lepiej.

np. zdjecie pompy oleju

http://s2.postimg.org/8nn89fcud/2014_03_15_09_35_10.jpg

Wymyj co sie da i zalej dobrym fullem z plukanka

Po 2-3tysiacach wymien filtr oleju.

Opublikowano

U mnie był jeszcze gorzej . Silnik dałem na wieszak , miske i pokrywe zaworów odkreciłem i dimer bez rozcieńczalnia na przelot psikała, potem karcher i nówka . Juz śmiga 6tys. bez żadnych problemów

Opublikowano

Czy w przeplywomierzu te plastmikowe siatki musza byc ? Nie hamuje to w jakis sposob przeplywu powiwetrza ?

Opublikowano

Te siatki mają zapobiegać dostaniu się jakiś większych elementów do silnika jeśli nie daj Boże byłaby jakaś awaria związana z filtrem powietrza.

Opublikowano

stożek czy wkładka jest w siatce metalowej nie wiem co musialo by sie stac zeby jakiś element tego zassało :) na razie zostawię to...

Opublikowano
stożek czy wkładka jest w siatce metalowej nie wiem co musialo by sie stac zeby jakiś element tego zassało :) na razie zostawię to...

Na przykład wypięcie się stożka itp :decayed: U kumpli jak kiedyś zmieniałem filtr powietrza zauważyłem że stary był jakoś śle założony - bynajmniej bokiem leciał syf a na tej właśnie siatce zatrzymały się liście :facepalm:

W ADR pamiętam że miałem bardzo drobną metalową siateczkę, która raczej nie wpływała w żaden istotny sposób na przepływ. W APU mam chyba grubszą plastikową, ale dokładnie nie pamiętam.

Opublikowano
Czy w przeplywomierzu te plastmikowe siatki musza byc ? Nie chamuje to w jakis sposob przeplywu powiwetrza ?

Na pewno nie chamuje. Może hamować

Opublikowano
Czy w przeplywomierzu te plastmikowe siatki musza byc ? Nie chamuje to w jakis sposob przeplywu powiwetrza ?

Na pewno nie chamuje. Może hamować

:grin:

Opublikowano

czy wtryski z silnika ARY 320 pasują do AVJ ?

Opublikowano

pasuja

Opublikowano

Panowie, jaką średnicę wewnętrzną będzie miał wężyk który idzie do zaworu DV?

Opublikowano

5mm

Opublikowano

Dzięki :decayed:

---------- Post dopisany 25-03-2014 at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany 22-03-2014 at 23:03 ----------

Tak mnie jedna rzecz zastanawia.. zamówiłem sobie nowy n75 ... z tej aukcji .. ORYG.ZAWÓR CIŚNIENIA EGR N75 1.8 T 058906283C ŁÓDŹ (4031048605) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

n75.jpg

Przyszedł zawór ale bez jakiegokolwiek znaku producenta..

Myślałem że będzie to zawór EATON taki jakie przeważnie są w 1.8t .. np:

06a906283e_2.jpg

Myślicie żeby oddać i wziąć inny czy nie będzie to mialo znaczenia w 1.8t?

Opublikowano

pewnie chinczyk ale moze i dobry zaloz i przetestuj

Opublikowano

ja stary miałem Eatona a jak nowy kupiłem tez już nie miał symbolu tylko sam numer, obydwa były jak na w/w obrazkach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...