Inkognito Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 tak też czytałem ten temat duże kanały podobno lepiej sprawdzją się przy big turbo to tak jak wałki z wolnossaka a przy ori gratach może być lipa
Kohmornik Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Po wielu próbach i przymiarkach Panowie zaczęło się u mnie STAGE 1 -Stary wysłużony motor zamieniony na niskoprzebiegowy AEB z ładnym ciśnieniem na wszystkich cylindrach. -Plująca olejem k03 wymieniona na k03s ( zobaczymy DEV coś to mi Pan wyrzeźbił ) -Brzęczący kat wywalony na rzecz zabandażowanego DP -No i ładne wtryski 320 cc czekają na montaż przed programem I to narazie tyle, celem będzie jakieś 190 hp. Ale nie spoczywamy na laurach bo w planach na listopad jest już STAGE 2, czyli : -TIP z kwaśiaka -FMIC jebitny ( w sumie to już jest zamówiony tylko muszę na niego miesiąc czekać ) -wymiana DV na properfect II -kolektor wydechowy żeliwny ale o większych kanałach ( no chyba że polecacie z nierdzewy tylko nie "baranie rogi") -wymiana ori N75 na N75 z S2 lub RS2 ( ni cholery nie wiem gdzie to cudo zdobyć, obdzwoniłem multum firm no i lipa jakby ktoś wiedział gdzie takie coś można zdobyć będę wdzięczny za info lub za inne sugestie w sprawie N75) -ponowne strojenie - opcjonalnie słupek ze wskaźnikami boost, temp. oleju i spalin Spodziewana ilość hp 220 Mam pytanie Miał ktoś do czynienia z wkładem PIPECROSS ? Jak wygląda konserwacja czyszczenie i czy to się w ogóle opłaca montować ?
wampir Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Ale nie spoczywamy na laurach bo w planach na listopad jest już STAGE 2, czyli : -TIP z kwaśiaka -FMIC jebitny ( w sumie to już jest zamówiony tylko muszę na niego miesiąc czekać ) -wymiana DV na properfect II -kolektor wydechowy żeliwny ale o większych kanałach ( no chyba że polecacie z nierdzewy tylko nie "baranie rogi") -wymiana ori N75 na N75 z S2 lub RS2 ( ni cholery nie wiem gdzie to cudo zdobyć, obdzwoniłem multum firm no i lipa jakby ktoś wiedział gdzie takie coś można zdobyć będę wdzięczny za info lub za inne sugestie w sprawie N75) -ponowne strojenie - opcjonalnie słupek ze wskaźnikami boost, temp. oleju i spalin Spodziewana ilość hp 220 Mam pytanie Miał ktoś do czynienia z wkładem PIPECROSS ? Jak wygląda konserwacja czyszczenie i czy to się w ogóle opłaca montować ? Zupełnie niepotrzebny ten N75 bo seria wytrzyma więcej niż k03SH jest w stanie dmuchnać. DV Properfect miałem i były problemy. Trzeba zmieniać wężyk podciśnienia żeby dało radę ruszyć tłoczek a i tak bywają nieszczelne. Zostaw sobie seryjny DV. Kolektor do takiego zestawu na 220KM to też przerost formy nad treścią. Musi to być faktycznie duża hybryda abyś zauważył różnicę. Zostaw seryjną puszkę z filtrem. Przy dużo większej mocy się sprawdzają, a są tansze i bezpieczniejsze dla przepływki. W B5 powinieneś zacząć od zrobienia TIP a nie zostawić to na koniec bo jest z miekkiego materiału i będzie się zapadał. W przypadku FMIC ja mam 180mm i wystarcza, ale można ryzykować "numer większy". Wtryski lepiej jakieś z 1.8T BAM a najlepiej z szukaj z VOLVO bo są tańsze i wieksze. Zobacz w moim projekcie jak to wygląda.
Booster Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ja mam N75 z RS2 do sprzedania, ale tak jak Wampir piszę seryjny daję radę, no chyba że twój seryjny jest wykończony to w takim wypadku można się pokusić o ten z końcówką "K"
Kohmornik Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ja mam N75 z RS2 do sprzedania, ale tak jak Wampir piszę seryjny daję radę, no chyba że twój seryjny jest wykończony to w takim wypadku można się pokusić o ten z końcówką "K" Daj znać na PW ile chcesz . Dzięki Wampir za info. Co do wtrysków to mam wt od kolegi pietrosa więc powinny styknąć. A jesli chodzi o FMIC i DV properfect to mam nagraną całość z orurowaniem za 500 zł więc cena dobra, a fmic jest baardzo duży a najwyżej dv zostawię starą a ten na handel A co do filtra to zostawiam puchę ori, tylko że dostałem prawie nowy fitr pod ori puchę tylko że pipecrossa i dlatego się zastanawiam .
arre Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Kolego Wampir z jakich silników volvo wtryskow szukać? Jakieś oznaczenia konkretne?
arre Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 To 330 sa? nie za malo bedzie pod k03s?
krzysiekvtec Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ja mam z bex przy mocy 232km 306nm daja sobie rade na k03sH
arre Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Dev ile cenisz? bo w swoich mam oringi do wymiany i moze zamiast oringi wymieniac to wtryski wrzuce wieksze
arre Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 To takie jak te tak? http://allegro.pl/volvo-s70-v70-2-0-t-210km-listwa-wtryskowa-wtryski-i4466751818.html
Łukasz13 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Te wtryski w volvo sa dłuższe niż standardowe nie?
pioteros Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Ma ktoś może dostęp do tych fmicow dedykowanych do b5 w dobrej cenie?
TyBucu Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ja mam N75 z RS2 do sprzedania, ale tak jak Wampir piszę seryjny daję radę, no chyba że twój seryjny jest wykończony to w takim wypadku można się pokusić o ten z końcówką "K" A ty ile tych zaworkow masz? W aso braki bo booster ma caly kontener Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2
Kohmornik Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 zależy co rozumiesz DOBRA CENA. Warto czasem posiedzieć i poszukać na allegro bądz OLX. Ja wyczaiłem ostatnio z orurowaniem za 600 zł. Ale dzisiaj zamówiłem za 700 zł ale nówkę sztuke. Więc chyba warto posiedzieć i poszperać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się