arre Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 najszybciej masz na tablicy tam gdzie wszystkie przekazniki bezpieczniki itp... tam jest + bezposrednio z aku i glowny + ze stacyjki miernik w lapke i paczysz ja z tamtad bralem pod wskaznik i pod cb
pioteros Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 znalazlem, na srubke przykrecane grube przewody zolto - czarne, stamtad tez bralem plusa bezposrednio, zarowno pod czujnik jak i wskaznik godzinka/dwie i licznik na miejscuhttps://www.youtube.com/watch?v=G1a1uj7wo6ghttps://drive.google.com/file/d/0B3MLZi9lYdDsM1VBWi1TOVkwQWs/edit?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0B3MLZi9lYdDsMk5kNVNKTVVSZmc/edit?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0B3MLZi9lYdDsNFI5clZKdTdRVVE/edit?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0B3MLZi9lYdDscEk5ZkFoc1NQWGM/edit?usp=sharing
krzysiekml Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 ładnie jak ładnie tylko co tak vacum słabo pokazuje ?
pioteros Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 steppery tak maja jesli chodzi o vacuum, na zwyklym wskazniku bylo -0.8, ale boost pokazuje ok
krzysiekvtec Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Zle podlaczyles zasilanie, zegar ma sie raz uruchomic a u ciebie raz i po odpaleniu drugi raz, co do wskazan jest ok na postoju. P.s w dziale zrob to sam dodalem filmik moze cos ci sie z niego przyda bo to ten sam zegar Edytowane 10 Września 2014 przez krzysiekvtec
pioteros Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Podlaczylem tak jak było na schemacie. Stały plus, uziemienie, światła i plus po stacyjce
koziol1172 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Złap jakiś schemat swojej A4 i podłącz sie pod 15 bo teraz jesteś zapewne pod X czyli plus po zapłonie ale tracony w trakcie rozruchu. Plus na 15 powinien być cały czas po zapłonie Edytowane 10 Września 2014 przez koziol1172
pioteros Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) a widzisz... pewnie tak jest, a dasz rade okreslic dokladnie gdzie ta 15 klema jest? Edytowane 10 Września 2014 przez pioteros
koziol1172 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Przekaźnik pompy paliwa styk nr 15 Chyba najbliżej i najpewniej Na przekaźniku powinno być napisane a jak nie to miernikiem sprawdź . ALe na 99% jest napisane
pioteros Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 albo mam slabe ladowanie na alternatorze, ale jak normalnie odpalam i nie czekam po przekreceniu stacyjki to nie mam juz tego cyrku wskaznik robi ceremony raz
koziol1172 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Alternator do tego nijak się ma.... a ładowanie przecież możesz sprawdzić. Sprawdź tylko jakie masz na zimnym a jakie na fest rozgrzanym, bo Ja miałem cyrk z tym ostatnio
JarusKK Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 CZy ktoś zakłądał pompe paliwa od RS4 do a4 ?
pioteros Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 powinnna pasowac, od esy tez pasuje - chodzi o quattro
Marc!n Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 S4 to to co AJL chyba? Jak potrzebna mocniejsza to nie lepiej jakoegoś boscha?
Lo-buz Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Kiedyś Dev pisał czym czyścic i smarować dv forga albo properfecta, możecie mi napisać czy czyścic czy tylko smarować. Obecnie mam tylko smar łożyskowy wiec muszę coś dokupić ... Po roku czasu jeżdżenia i wygrzebania zaworu chciałbym odświeżyć i dalej cieszyć się bez problemowej jazdy.. Tak wyglądają bebechy
Dev Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 ja smaruje zawory litowym syntetycznym smarem Ate do tłoczków hamulcowych dobrze zabezpiecza alu i nie żre gumy
hopek03 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Witam panowie czy ktoś z forum śmigał kiedyś na turbinie z tej firmy chodzi głównie o te 280 hp i 295 hp https://www.scrollproducts.com/pl/hybrydy co myślicie o tych produktach ?
omzig Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) A gdzie tam masz na stronie, że maja turbinę na tyle kuni do wzdłużnych? Na taka moc i więcej to jakiś Garrett lub TD04/05 i spawanie kolektora wydechowego. http://allegro.pl/turbosprezarka-volvo-t5-td04hl-19t-7-billet-370km-i4596244142.html Napisz do nich, mają ciekawe pomysły na różne zachcianki. Edytowane 21 Września 2014 przez omzig
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się