Marcin850527 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 A jaka moca Ty dysponujes na ori pompce i na jakich gratach? http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-avj-150km-k03rs-hybryda-256km-331nm/ Polecam tego pana
Boomel Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Dzięki za info no ładny wynik, liczę na podobny u siebie. Mojego beda stroić chłopaki z Digitun. Także zobaczymy
AB7 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 A jaka moca Ty dysponujes na ori pompce i na jakich gratach? http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-avj-150km-k03rs-hybryda-256km-331nm/Polecam tego pana Kolego rozpisz prosze co tam masz dokladnie (turbina wiadomo), ale jakie wtryski? Jakiej wielkosci fmic? Pompa paliwa seria? Jaki regulator 3b lub 4b?
wampir Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Mam porównanie tu i tu i nie liczylbym na taki wynik. Nie zrobią Ci diagnostyki, nie dostaniesz wykresu a efekt może być, a zresztą szkoda słów.
Marcin850527 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 A jaka moca Ty dysponujes na ori pompce i na jakich gratach? http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-avj-150km-k03rs-hybryda-256km-331nm/Polecam tego pana Kolego rozpisz prosze co tam masz dokladnie (turbina wiadomo), ale jakie wtryski? Jakiej wielkosci fmic? Pompa paliwa seria? Jaki regulator 3b lub 4b? Wtryski BAM, FMIC standard bo miało być niewiele ponad 200km, ori pompka była zmeczona życiem więc zamiennik który też miał wydolić 200 km. No tylko że dostałem takiego bonusa później w formie turbinki Paliwa zaczeło brakować więc wtryski z BEXa out i wpadły większe.
Imhotet Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 jakie w koncu wrzuciles wtryski ? ja dzisiaj swoje skonczyłem przy 200 g/s a turbo chcialo jeszcze dmuchnac...
Imhotet Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) no tak wspominałeś ze tez juz sa bliskie wykonczenia, myslalem ze wrzuciliście coś nowego, czego szukac w okolicach 440 ccm ? Jest jakas alternatywa z volvo / saba ? Edytowane 20 Lutego 2015 przez Imhotet
TyBucu Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 majstry, taki chinol to coś warty jest?http://allegro.pl/turbo-gt35-turbina-600km-ar-0-63-greddy-garrett-i5096812521.html
marcindlug Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Sa tacy ktorzy twierdza ze to swietne turbo. Ale prawda jest taka ze chinczyki pozno budza sie do zycia :/ do czego chcesz to montowac? Da sie pewnie wybrac cos lepszego Edytowane 20 Lutego 2015 przez marcindlug
TyBucu Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Chciałem to wrzucić do mojego przemieszczatora, z moim k04 więcej problemów niż to warte, do tego pęknięcie muszli na gorącej stronie... No czas na nowego ślimaka po prostu.Cel to ~300 Chociaż też nie chce pchać całej mocy w górny zakres, po miescie też to musi się jakoś poruszać
krzysiekml Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 też szukałem opinii o chinolach i odpuściłem bo za nie wiele większą kasę masz suszarkę z kółkiem 19t i na flanszy t25 co ułatwia montarz
Imhotet Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Chciałem to wrzucić do mojego przemieszczatora, z moim k04 więcej problemów niż to warte, do tego pęknięcie muszli na gorącej stronie... No czas na nowego ślimaka po prostu. Cel to ~300 Chociaż też nie chce pchać całej mocy w górny zakres, po miescie też to musi się jakoś poruszać zobacz sobie w moj wątek masz fotke turbiny hybrydy ktora sie nadaje do jazdy na codzien i ma niezly potencjał, wstepne strojenie 1.25 bara do konca przeplyw 200 g/s i brakło paliwka
pioteros Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 czy jest mozliwosc dolozenia prawego icka w b5, od bexa? w jakis tam sposob? jakby dorwac rure turbo->ic plus samego icka to mysle ze by to puchał, bardziej zastanawiam sie co do rury ic->pas przedni
pioteros Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 a widzisz, i tak z d. pomysl, uzywka z rurkami to minium 600-700zl za sama prawa strone ma kto dvke ori a sprzedaz? najlepiej nowa albo uzywke forga
TyBucu Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Chciałem to wrzucić do mojego przemieszczatora, z moim k04 więcej problemów niż to warte, do tego pęknięcie muszli na gorącej stronie... No czas na nowego ślimaka po prostu. Cel to ~300 Chociaż też nie chce pchać całej mocy w górny zakres, po miescie też to musi się jakoś poruszać zobacz sobie w moj wątek masz fotke turbiny hybrydy ktora sie nadaje do jazdy na codzien i ma niezly potencjał, wstepne strojenie 1.25 bara do konca przeplyw 200 g/s i brakło paliwka Jezeli chodzi Ci o k03s (ten wykres w watku w pierwszym poscie) to dla mnie bez sensu, downgrade turbiny... Juz wolałbym dorwać dupe od k04 i zregenerować. Wyspawanie kolektora i zmiana DP to nie problem, i tak musze nad calym wydechem pomyśleć... I tak jak mówiłem staram sie wycelowac w 300 koni, jak wiecej wyjdzie też dobrze. Na pokładzie fmic od bakusia, wtryski 440. Na k04 wyszło mi takie strojenie w turboelicie: wypluł 220, ale puszczał czarne bąki więc wróciliśmy do troche bezpieczniejszego rozwiązania Potem wyszło kilka niedociągnięć przy rozbieraniu grata: Pęknięcie na muszli, pęknięcie na kolektorze, wydymana uszczelka na flanszy. Wywalony wąż tuż pod dolotem. Teraz siedze w NO i o korekcie raczej nie ma mowy bo nie wybieram sie autem do PL przed latem...
Imhotet Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 heh.. nie mowie o wykresie z k03s ten byl rysowany przy 27 st na zewnatrz w logu 172 g/s dalej masz kolejne turbo ale skoro nie chcialo ci sie nawet przescrolowac pare razy kołkiem myszki to nie ma o czym rozmawiac
wampir Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Czy Ty na poważnie piszesz z tymi turbinami? Masz 1.8 i planujesz włożyć do niego turbine dedykowaną raczej do 3.0? Zobaczyłeś cenę lekko ponad tysiąc i zaświeciły się oczka? Przeciez ta turbina pewnie wstanie powyżej 4500obr, a Ty mówisz o jeździ po mieście... Z całym szacunkiem, ale chyba powinieneś przeczytać temat o etapach budowy i podnoszenia mocy w 1.8t a potem zacząć fantazjować. Masz AEB, który nie jest najmłodszym silnikiem i w Twoim wypadku pomyślałbym raczej o porządnym serwisie tego silnika i całego osprzętu, który będzie kosztował zapewne w okolicach 3x wartość chińskiej repliki turbiny... Bez silnika w super stanie możesz zapomnieć o 300KM i tutaj nie ma półśrodków. Jak silnik będzie w dobrym stanie to na dobrej hybrydzie i strojenia (najlepiej z lpg albo nitro+) mogą być okolice 250-260KM. Chcesz więcej to zobacz w temacie kolegi McGivera i szykuj z 10k lekko. Kolega Imhotet dobrze Ci radzi abyś kupił hybryde u kogoś sprawdzonego a przede wszystkim znalazł dobrego tunera, który Ci to wystroi. Na chwilę obecną to na forum jest tylko jeden czy dwa wykresy z mocą powyżej 230KM na hybrydzie a samych hybryd jest dużo więcej. Albo wszyscy są tacy skromni i się nie chwalą, albo jest problem z właściwym wystrojeniem całości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się