Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

A jaka moca Ty dysponujes na ori pompce i na jakich gratach?

http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-avj-150km-k03rs-hybryda-256km-331nm/

Polecam tego pana :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki za info ;) no ładny wynik, liczę na podobny u siebie. Mojego beda stroić chłopaki z Digitun. Także zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka moca Ty dysponujes na ori pompce i na jakich gratach?

http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-avj-150km-k03rs-hybryda-256km-331nm/

Polecam tego pana :hi:

Kolego rozpisz prosze co tam masz dokladnie (turbina wiadomo), ale jakie wtryski? Jakiej wielkosci fmic? Pompa paliwa seria? Jaki regulator 3b lub 4b?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam porównanie tu i tu i nie liczylbym na taki wynik. Nie zrobią Ci diagnostyki, nie dostaniesz wykresu a efekt może być, a zresztą szkoda słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka moca Ty dysponujes na ori pompce i na jakich gratach?

http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-avj-150km-k03rs-hybryda-256km-331nm/

Polecam tego pana :hi:

Kolego rozpisz prosze co tam masz dokladnie (turbina wiadomo), ale jakie wtryski? Jakiej wielkosci fmic? Pompa paliwa seria? Jaki regulator 3b lub 4b?

Wtryski BAM, FMIC standard bo miało być niewiele ponad 200km, ori pompka była zmeczona życiem więc zamiennik który też miał wydolić 200 km. No tylko że dostałem takiego bonusa później w formie turbinki :wink: Paliwa zaczeło brakować więc wtryski z BEXa out i wpadły większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie w koncu wrzuciles wtryski ? ja dzisiaj swoje skonczyłem przy 200 g/s a turbo chcialo jeszcze dmuchnac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak wspominałeś ze tez juz sa bliskie wykonczenia, myslalem ze wrzuciliście coś nowego, czego szukac w okolicach 440 ccm ? Jest jakas alternatywa z volvo / saba ?

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa tacy ktorzy twierdza ze to swietne turbo. Ale prawda jest taka ze chinczyki pozno budza sie do zycia :/ do czego chcesz to montowac? Da sie pewnie wybrac cos lepszego ;)

Edytowane przez marcindlug
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem to wrzucić do mojego przemieszczatora, z moim k04 więcej problemów niż to warte, do tego pęknięcie muszli na gorącej stronie... No czas na nowego ślimaka po prostu.

Cel to ~300


Chociaż też nie chce pchać całej mocy w górny zakres, po miescie też to musi się jakoś poruszać :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też szukałem opinii o chinolach i odpuściłem bo za nie wiele większą kasę masz suszarkę z kółkiem 19t i na flanszy t25 co ułatwia montarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem to wrzucić do mojego przemieszczatora, z moim k04 więcej problemów niż to warte, do tego pęknięcie muszli na gorącej stronie... No czas na nowego ślimaka po prostu.

Cel to ~300

Chociaż też nie chce pchać całej mocy w górny zakres, po miescie też to musi się jakoś poruszać :grin:

zobacz sobie w moj wątek masz fotke turbiny hybrydy ktora sie nadaje do jazdy na codzien i ma niezly potencjał, wstepne strojenie 1.25 bara do konca przeplyw 200 g/s i brakło paliwka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest mozliwosc dolozenia prawego icka w b5, od bexa? w jakis tam sposob? jakby dorwac rure turbo->ic plus samego icka to mysle ze by to puchał, bardziej zastanawiam sie co do rury ic->pas przedni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osuszacz będzie przeszkadzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz, i tak z d. pomysl, uzywka z rurkami to minium 600-700zl za sama prawa strone


ma kto dvke ori a sprzedaz? najlepiej nowa albo uzywke forga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem to wrzucić do mojego przemieszczatora, z moim k04 więcej problemów niż to warte, do tego pęknięcie muszli na gorącej stronie... No czas na nowego ślimaka po prostu.

Cel to ~300

Chociaż też nie chce pchać całej mocy w górny zakres, po miescie też to musi się jakoś poruszać :grin:

zobacz sobie w moj wątek masz fotke turbiny hybrydy ktora sie nadaje do jazdy na codzien i ma niezly potencjał, wstepne strojenie 1.25 bara do konca przeplyw 200 g/s i brakło paliwka

Jezeli chodzi Ci o k03s (ten wykres w watku w pierwszym poscie) to dla mnie bez sensu, downgrade turbiny... Juz wolałbym dorwać dupe od k04 i zregenerować.

Wyspawanie kolektora i zmiana DP to nie problem, i tak musze nad calym wydechem pomyśleć...

I tak jak mówiłem staram sie wycelowac w 300 koni, jak wiecej wyjdzie też dobrze. Na pokładzie fmic od bakusia, wtryski 440. Na k04 wyszło mi takie strojenie w turboelicie:

wykres.jpg

wypluł 220, ale puszczał czarne bąki więc wróciliśmy do troche bezpieczniejszego rozwiązania

Potem wyszło kilka niedociągnięć przy rozbieraniu grata: Pęknięcie na muszli, pęknięcie na kolektorze, wydymana uszczelka na flanszy. Wywalony wąż tuż pod dolotem.

Teraz siedze w NO i o korekcie raczej nie ma mowy bo nie wybieram sie autem do PL przed latem... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.. nie mowie o wykresie z k03s ten byl rysowany przy 27 st na zewnatrz w logu 172 g/s dalej masz kolejne turbo ale skoro nie chcialo ci sie nawet przescrolowac pare razy kołkiem myszki to nie ma o czym rozmawiac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty na poważnie piszesz z tymi turbinami?

Masz 1.8 i planujesz włożyć do niego turbine dedykowaną raczej do 3.0? Zobaczyłeś cenę lekko ponad tysiąc i zaświeciły się oczka? :)

Przeciez ta turbina pewnie wstanie powyżej 4500obr, a Ty mówisz o jeździ po mieście...

Z całym szacunkiem, ale chyba powinieneś przeczytać temat o etapach budowy i podnoszenia mocy w 1.8t a potem zacząć fantazjować.

Masz AEB, który nie jest najmłodszym silnikiem i w Twoim wypadku pomyślałbym raczej o porządnym serwisie tego silnika i całego osprzętu, który będzie kosztował zapewne w okolicach 3x wartość chińskiej repliki turbiny...

Bez silnika w super stanie możesz zapomnieć o 300KM i tutaj nie ma półśrodków.

Jak silnik będzie w dobrym stanie to na dobrej hybrydzie i strojenia (najlepiej z lpg albo nitro+) mogą być okolice 250-260KM.

Chcesz więcej to zobacz w temacie kolegi McGivera i szykuj z 10k lekko.

Kolega Imhotet dobrze Ci radzi abyś kupił hybryde u kogoś sprawdzonego a przede wszystkim znalazł dobrego tunera, który Ci to wystroi. Na chwilę obecną to na forum jest tylko jeden czy dwa wykresy z mocą powyżej 230KM na hybrydzie a samych hybryd jest dużo więcej. Albo wszyscy są tacy skromni i się nie chwalą, albo jest problem z właściwym wystrojeniem całości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...