Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a jak z tymi properfektami ? DV nie bov są dobrej jakości ?

używają-nie narzekają-więc chyba dobre :wink4:

kumpel ma w a3 i nie narzeka :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czym jest lepszy forge 007 od properfekta że idzie jak ciepła buła a nasz krajowy produkt traktowany jest po macoszemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko. Mam TIP na 2,75" i dzisiaj dorwałem obudowę od przepływki vr6 czyli 3". Opłaca się wsadzić w tę obudowę przepływkę seryjną? czy to coś poprawi? Coś wcześniej pisaliście, że przed strojeniem się tego nie zaleca bo coś się może pochrzanić? za dużo powietrza będzie dostawać i ecu zeświruje czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko. Mam TIP na 2,75" i dzisiaj dorwałem obudowę od przepływki vr6 czyli 3". Opłaca się wsadzić w tę obudowę przepływkę seryjną? czy to coś poprawi? Coś wcześniej pisaliście, że przed strojeniem się tego nie zaleca bo coś się może pochrzanić? za dużo powietrza będzie dostawać i ecu zeświruje czy jak?

Będzie ubogo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sprawdzić DV?? i czy WG jest sterowany ciśnieniem czy podciśnieniem?? :mysli:

najlepiej to podać ciśnienie i obserwować,czy spadnie,a gruszka sterowana jest ciśnieniem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? :mysli:

raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? :mysli:

raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko :wink4:

:rant: więc od środy zdejmuję pyszczek mojej małej i każdą jedną obejmę i wężyk i DV i wszystko sprawdzam.

bo raczej za taki spadek doładowania nie powinienem winić pompy paliwa czy regulatora??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze jedno pytanie wałki od ADR zmienia się oba czy tylko ssący bo ja zmieniłem oba czy może to mieć jakiś wpływ?? :mysli:

wątpię ADR ma stopień sprężania 10,3

a AEB 9,5 nie wydaje mi się, zęby to było aż tak znaczące :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...