domjenick Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 a jak z tymi properfektami ? DV nie bov są dobrej jakości ? używają-nie narzekają-więc chyba dobre
QRi Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 u mnie seryjna DV-ka(ASO), ori przepływka(ASO)- 1,23 bara w peaku 1,19 do samiutkiego końca - żadnych problemów
Buba Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 a jak z tymi properfektami ? DV nie bov są dobrej jakości ? używają-nie narzekają-więc chyba dobre kumpel ma w a3 i nie narzeka
szczuraz Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 w czym jest lepszy forge 007 od properfekta że idzie jak ciepła buła a nasz krajowy produkt traktowany jest po macoszemu
mjw83 Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 Mam properfekta i nie narzekam dobrze sie sprawuje
gregory Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 ja mam czerwoną, żółta i niebieską A nie chciałbyś się pozbyć czerwonej? Bo jest mi potrzebna.
domjenick Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 ja mam czerwoną, żółta i niebieską A nie chciałbyś się pozbyć czerwonej? Bo jest mi potrzebna. podaj adres, to Ci wyślę
Mabrothrax Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 Mam takie pytanko. Mam TIP na 2,75" i dzisiaj dorwałem obudowę od przepływki vr6 czyli 3". Opłaca się wsadzić w tę obudowę przepływkę seryjną? czy to coś poprawi? Coś wcześniej pisaliście, że przed strojeniem się tego nie zaleca bo coś się może pochrzanić? za dużo powietrza będzie dostawać i ecu zeświruje czy jak?
Booster Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 Mam takie pytanko. Mam TIP na 2,75" i dzisiaj dorwałem obudowę od przepływki vr6 czyli 3". Opłaca się wsadzić w tę obudowę przepływkę seryjną? czy to coś poprawi? Coś wcześniej pisaliście, że przed strojeniem się tego nie zaleca bo coś się może pochrzanić? za dużo powietrza będzie dostawać i ecu zeświruje czy jak? Będzie ubogo
Mabrothrax Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 Mieszankę będzie źle dobierał tak? czyli generalnie zmieniać obudowę dopiero przed strojeniem i stroić na 3" czy w ogóle na razie odpuścić i zrobić to dopiero przy wymianie wtrysków?
Dev Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 zrób wszystko za jednym razem: wtryski, przepływke i program
Inkognito Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 jak sprawdzić DV?? i czy WG jest sterowany ciśnieniem czy podciśnieniem??
domjenick Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 jak sprawdzić DV?? i czy WG jest sterowany ciśnieniem czy podciśnieniem?? najlepiej to podać ciśnienie i obserwować,czy spadnie,a gruszka sterowana jest ciśnieniem
Inkognito Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe??
domjenick Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko
Inkognito Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko więc od środy zdejmuję pyszczek mojej małej i każdą jedną obejmę i wężyk i DV i wszystko sprawdzam. bo raczej za taki spadek doładowania nie powinienem winić pompy paliwa czy regulatora??
domjenick Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 nie ma to bezpośredniego wpływu na działanie pompy i regulatora-z reszta o niskim ciśnieniu paliwa poinformował by Cię vag
Inkognito Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 a jeszcze jedno pytanie wałki od ADR zmienia się oba czy tylko ssący bo ja zmieniłem oba czy może to mieć jakiś wpływ??
domjenick Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 a jeszcze jedno pytanie wałki od ADR zmienia się oba czy tylko ssący bo ja zmieniłem oba czy może to mieć jakiś wpływ?? wątpię ADR ma stopień sprężania 10,3a AEB 9,5 nie wydaje mi się, zęby to było aż tak znaczące
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się