Booster Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 normalne bo jest zły afr, jak to wystroisz porządnie to około 250 powinno pokazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiandix Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Czy DP, FMIC, wtryski 315ccm od Saaba - brązowe 0280156023, turbo seria i LPG dadzą coś w okolicach 210-230KM? Falujący boost może być spowodowany tylko uwalonym n75? Bo miałem chwilę spokój ale obiaw znów wrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Czy DP, FMIC, wtryski 315ccm od Saaba - brązowe 0280156023, turbo seria i LPG dadzą coś w okolicach 210-230KM? no chance Falujący boost może być spowodowany tylko uwalonym n75? Bo miałem chwilę spokój ale obiaw znów wrócił. może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 falujacy boost to moze byc gruszka badz samo turbo, na tych gratach wydoli ale gora 200km z dobrymi wiatrami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 oooo przepraszam ja uzyskałem z samymi wtryskami i dp 204 A tak serio to mam panowie, co potrzebuje do zamontowania chłodnicy oleju? Ilo rzędowa wystarczy? gdzie kupić podstawkę z termostatem i jaką? gdzie macie zamontowaną tą chłodnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 każda, nawet najmniejsza będzie dużo wydajniejsza od seryjnej, 7 lub 9 rzędowa wystarczy, potrzebna podstawka pod filtr i przewody z zarobionymi końcówkami chyba 3/4 cala, u mnie chłodnica siedzi pod lewą lampą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) a gdzie kupiłeś swoją podstawkę ? i jaką? szukam i znalazłem tylko mocal z termostatem Edytowane 25 Lipca 2015 przez davidlive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 oooo przepraszam ja uzyskałem z samymi wtryskami i dp 204 A tak serio to mam panowie, co potrzebuje do zamontowania chłodnicy oleju? Ilo rzędowa wystarczy? gdzie kupić podstawkę z termostatem i jaką? gdzie macie zamontowaną tą chłodnice? ale ty masz k03-029 a nie 005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 A, nieprawda, w b5 taki wynika miałem http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285401-18-tq-ajl-avant-powered-by-gregor10/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 no dobra ale turbo miales po regeneracji a nie z prebiegiem 200tys + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Ty to zawsze jakieś ALE Piotruś ponad 200 na 005 jest możliwe i nawet na forum widziałem takie wyniki i lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 wiem ale sa to sporadyczne przypadki wiec nie ma cotutaj debatowac trzeba mowic ze zwykle 200km to jest granica tych sprezarek a jak sie uda wiecej to sie udabo potem laiki glowią się i troją czemu to nie ma 205KM tylko 198KM i się robi wątek co może być jeszcze nie tak skoro moj kolega ma 201KM na tych samych gratach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Jak to mówią nie każda laska robi taka samo ....... Liczy sie zadowolenie "kierowcy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że hamownia hamowni nie równa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Jak to mówią nie każda laska robi taka samo ....... Liczy sie zadowolenie "kierowcy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że hamownia hamowni nie równa Dokładnie w tym cały myk Np moj dynomet pokazuje 17KM mniej względem pomiaru na MAHA w Bielsku. I np 15KM mniej względem V-techa z Olsztyna. Tak że generalnie u mnie wychodzą zaniżone wyniki względem innych hamowni z tego co moi klienci sobie badali , zawsze wychodzi więcej powera niż u mnie pierwotnie zmierzone. Hamownia DYNOMET VS MAHA 241KM LPG 258.1KM PB 258.3KM LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 210g/s na przepływce 3" to ile może być KM +,- ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 270kM plus minus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 jaki przelicznik jest na to żeby przeliczyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się