Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

normalne bo jest zły afr, jak to wystroisz porządnie to około 250 powinno pokazać

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czy DP, FMIC, wtryski 315ccm od Saaba - brązowe 0280156023, turbo seria i LPG dadzą coś w okolicach 210-230KM?

Falujący boost może być spowodowany tylko uwalonym n75? Bo miałem chwilę spokój ale obiaw znów wrócił.

Opublikowano

Czy DP, FMIC, wtryski 315ccm od Saaba - brązowe 0280156023, turbo seria i LPG dadzą coś w okolicach 210-230KM?

no chance


Falujący boost może być spowodowany tylko uwalonym n75? Bo miałem chwilę spokój ale obiaw znów wrócił.

może być

Opublikowano

falujacy boost to moze byc gruszka badz samo turbo, na tych gratach wydoli ale gora 200km z dobrymi wiatrami

Opublikowano

oooo przepraszam ja uzyskałem z samymi wtryskami i dp 204 1298232042_by_kalutka3_500.jpg

A tak serio to mam panowie, co potrzebuje do zamontowania chłodnicy oleju?

Ilo rzędowa wystarczy?

gdzie kupić podstawkę z termostatem i jaką?

gdzie macie zamontowaną tą chłodnice?

Opublikowano

każda, nawet najmniejsza będzie dużo wydajniejsza od seryjnej,

7 lub 9 rzędowa wystarczy,

potrzebna podstawka pod filtr i przewody z zarobionymi końcówkami chyba 3/4 cala,

u mnie chłodnica siedzi pod lewą lampą

Opublikowano (edytowane)

a gdzie kupiłeś swoją podstawkę ?

i jaką?

szukam i znalazłem tylko mocal z termostatem

Edytowane przez davidlive
Opublikowano

oooo przepraszam ja uzyskałem z samymi wtryskami i dp 204 1298232042_by_kalutka3_500.jpg

A tak serio to mam panowie, co potrzebuje do zamontowania chłodnicy oleju?

Ilo rzędowa wystarczy?

gdzie kupić podstawkę z termostatem i jaką?

gdzie macie zamontowaną tą chłodnice?

ale ty masz k03-029 a nie 005

Opublikowano

no dobra ale turbo miales po regeneracji a nie z prebiegiem 200tys +

Opublikowano

Ty to zawsze jakieś ALE :grin:

Piotruś ponad 200 na 005 jest możliwe i nawet na forum widziałem takie wyniki i lepsze :yeee:

Opublikowano

wiem ale sa to sporadyczne przypadki wiec nie ma cotutaj debatowac :) trzeba mowic ze zwykle 200km to jest granica tych sprezarek a jak sie uda wiecej to sie uda

bo potem laiki glowią się i troją czemu to nie ma 205KM tylko 198KM i się robi wątek co może być jeszcze nie tak skoro moj kolega ma 201KM na tych samych gratach ;)

Opublikowano

Jak to mówią nie każda laska robi taka samo ....... :wink:

Liczy sie zadowolenie "kierowcy" :decayed:

Opublikowano

trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że hamownia hamowni nie równa ;)

Opublikowano

dokladnie

Opublikowano

Jak to mówią nie każda laska robi taka samo ....... :wink:

Liczy sie zadowolenie "kierowcy" :decayed:

Opublikowano

trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że hamownia hamowni nie równa ;)

Dokładnie w tym cały myk :)

Np moj dynomet pokazuje 17KM mniej względem pomiaru na MAHA w Bielsku. I np 15KM mniej względem V-techa z Olsztyna.

Tak że generalnie u mnie wychodzą zaniżone wyniki względem innych hamowni z tego co moi klienci sobie badali , zawsze wychodzi więcej powera niż u mnie pierwotnie zmierzone.

Hamownia DYNOMET VS MAHA

241KM LPG

7dad28411256690.jpg

258.1KM PB

0ce0a8411256661.jpg

258.3KM LPG

bc700c411256667.jpg

Opublikowano

210g/s na przepływce 3" to ile może być KM +,- ?

Opublikowano

270kM plus minus

Opublikowano

jaki przelicznik jest na to żeby przeliczyć ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...