Booster Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 a właśnie o co chodzi z kolorami sprężyn w DV?? o twardość, im twardsza tym większe doładowanie wytrzyma
Inkognito Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 a właśnie o co chodzi z kolorami sprężyn w DV?? o twardość, im twardsza tym większe doładowanie wytrzyma a gdzie takie dostane??
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 -jakie masz doładowanie średno , bez programu w esie? nie wiem , nie sprawdzałem ale coś chyba koło 0,6 - 0,7 można podnieść o 0,30 więc jeśli masz 0,70-to mógłbyś skręcić na 1 bara-trzeba by zobaczyć ,jaka jest tolerancja w ESie
Mabrothrax Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Dzięki chłopaki za udzielenie wyczerpujących informacji :-)
Inkognito Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 czy w AEB wyjmę turbinę bez zdejmowania przodu
JUZIU Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 czy w AEB wyjmę turbinę bez zdejmowania przodu oczywiście tak:)
cool506 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Wie ktos do jakiej mocy moge dojsc w multitroniku zeby sie nie rozsypał?
moskal Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 czy w AEB wyjmę turbinę bez zdejmowania przodu na luzie
Mabrothrax Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 No dobra coś chyba źle zrobiłem. Założyłem tip i stożek itg i auto mi ześwirowało. Faluje, jak depne pedał to dławi się i gaśnie. Co żem zepsuł? Wszystko jest podłączone tak jak było seryjnie. Zagiąłem może gdzieś jakiś przewód podciśnieniowy?
moskal Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 No dobra coś chyba źle zrobiłem. Założyłem tip i stożek itg i auto mi ześwirowało. Faluje, jak depne pedał to dławi się i gaśnie. przepływka , albo popsułes albo z nia coś nie halo , sprawdz wtyczke itp
szczuraz Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 czy przepływka na pewno znajduje się pomiedzy stożkiem a Tipem ? Jak turbo zasysa za przepływką bokiem to tez bedą jaja - sprawdź połaczenie przy wirniku
KYLOMC Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 albo odwrotnie dałeś przepływke :gwizdanie:
moskal Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 czy przepływka na pewno znajduje się pomiedzy stożkiem a Tipem ? no w innym miejscu ciężko ją wstawić :kox: :kox: - sprawdź połaczenie przy wirniku dokładnie , sprawdz szczelność
Mabrothrax Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Odwrotnie wstawiłem przepływkę Już wszystko Tak to jest jak się po ciemku robi
domjenick Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Odwrotnie wstawiłem przepływkę Już wszystko Tak to jest jak się po ciemku robi dobrze, że TIPa się nie da założyć odwrotnie
KYLOMC Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Wiedziałem bo sam tez dałem odwrotnie hehehe
Inkognito Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 a jeszcze takie pytanie czy muszę odkręcać kolektor wydechowy?? czy od razu wykręcę Turbo??
Mabrothrax Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 Wiedziałem bo sam tez dałem odwrotnie hehehe
Dev Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 a jeszcze takie pytanie czy muszę odkręcać kolektor wydechowy?? czy od razu wykręcę Turbo?? najpierw turbo potem kolektor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się