Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Rozumiem, ze planujesz założyć dolot i MAF 3", kolektor ssący integrated engineering, FMIC Wagnera z natryskiem na orurowaniu o średnicy rynny, odprężyć silnik a może i zrobić stroker, ostre wałki, custom kolektor wydechowy seryjną K03-073 oraz przelotowy 3" wydech, wtrysk metanolu albo i nitro.

Wydać wór pieniędzy aby okazało się, że standardowy BEX z hybryda i DP osiągnie lepszy wynik. Rozumiem, że chcesz sam poeksperymentować i nauczyć się czegoś, ale moim zdaniem szkoda czasu. Te tematy zostały rozpracowane dawno temu. Trzeba się uczyć na błędach innych.

Lepiej poświęć czas na ogarniecie setupu na k04tfsi albo td05.

Takie wyniki typu +250KM na k03-073 to sobie można w paincie namalowac :)

EDIT:

Gregor10 ma k03-052 a nie k03-073 :)

Edytowane przez wampir
  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Panowie pompa z ajl podejdzie w bfb Quattro p&p tzn wymienię wkład i resztę powpinam tylko? Musi być pompa z Quattro czy takie same są i w ośce? Czy może jakaś inna pasuje lepiej do b6.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Opublikowano

walbro wchodzi idealnie w koszyk od Q,ośka ma większą pompę i takiej nie wepchasz w koszyk z Q

ps.Michał dzięki za program

Opublikowano (edytowane)

A dużo przeróbek żeby do walbro popodłaczać wszystko? Coś kiedyś czytałem że na walbro trzeba mieć zawsze dużo paliwa w baku i że jest głośna :) prawda to? Z r32 podejdzie wszystko p&p?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Opublikowano

45min i wszystko działa,miałem walbro w koszu z ośki i było ją troszkę słychać ale po przejściu na Q i wsadzeniu tej samej pompki do kosza w Q pracuje cicho i nie słychać jej

jezdziłem na rezerwie około miesiąca i nic się nie działo więc raczej to mit jakiś

Opublikowano

A czego potrzeba prócz dobrych chęci i wkładu walbro żeby wszystko było jak ta lala w ciagu 45 min? :D masz może jakiegoś linka?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

no linka to nie mam,zwyczajnie wyciągasz koszyk z niego wyciągasz pompkę tą ori i wkładasz walbro w takiej gumowej tulejce dołączonej razem z pompą,podpinasz przewód paliwa(średnica ta sama) obcinasz ori kostkę od zasilania i lutujesz kostkę dołączoną z pompką walbro,ustawiasz wysokość pompki z sitkiem tuż przy dnie kociołka,składasz do kupy i śmigasz

Opublikowano

Eeee to luzik :) a z kąd będę wiedział na jakiej wysokości?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

wsadzisz koszyk z pompką i zobaczysz ile jest sitko od dna lub zmierz sobie na ori

Opublikowano

Ok dzięki wielkie :) teraz mam dylemat nowe walbro czy używana z r32 ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

nowe ori walbro,u mnie prawie dwa lata i śmiga

Opublikowano

Ok super. Pora na zakupy ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie co lepiej wsadzic do 1.8t bfb

td04, k04, czy coś z garreta ?

Wiadomo custom kolektor, przerabianie węży.

Im mniej kombinacji tym lepiej.

Nie oczekuje niewiadomo jakich wynikow lekki soft pod 260 - 280 kunia.

Hybrydy mnie nie interesuja.

Opublikowano (edytowane)

Panowie co lepiej wsadzic do 1.8t bfb

td04, k04, czy coś z garreta ?

Wiadomo custom kolektor, przerabianie węży.

Im mniej kombinacji tym lepiej.

Nie oczekuje niewiadomo jakich wynikow lekki soft pod 260 - 280 kunia.

Hybrydy mnie nie interesuja.

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-151

http://www.uspmotorsports.com/Engine/Forced-Induction/Turbo-Kits/GT28RS-Turbo-Kit-Hardware-ONLY--Audi-A4-Passat-1.8T.html

Edytowane przez Booster
Opublikowano

Ładne to to :) cena też :) ciekawe jak wstaje.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jakoś nie jestem przekonany do tzw kitów...

Rzeźbić pod k04 czy td04

powtarzam łagodny soft

3xx mnie nie interesuje

Opublikowano

Jakoś nie jestem przekonany do tzw kitów...

Rzeźbić pod k04 czy td04

powtarzam łagodny soft

3xx mnie nie interesuje

kit jest dużo pewniejszy jak rzeźba

jeżeli już tak bardzo chcesz rzeźbić to rób pod td05

Opublikowano

Witam, wszystkich, właśnie zabieram się za drobne modyfikacje swojego auta. Mam zamiar założyć turbinę k04, wgrać nową mapę silnika na ok 200KM, wyłączyć drugą sondę za katalizatorem (już go nie ma), oraz wymienić zawór DV. Zarówno turbo i zawór DV które mam obecnie są uszkodzone i muszę je wymienić (przy okazji na mocniejsze), to z wtryskami zupełnie nić się nie dzieje. Proszę doradzcie mi, czy jest sens zmieniać wtryski przy tak stosunkowo nie wielkim modzie a jeżeli tak to na jakie. Dziękuję za pomoc i sorry za podpięcie się tak oo pod temat:)

Opublikowano

Przy takiej turbinie na seryjnych wtryskach to szkoda stroić. :D

Jak Cię interesuje niewielki mod to raczej założyłbym hybrydę K03 i wtryski 320.

Opublikowano

A dużo przeróbek żeby do walbro popodłaczać wszystko? Coś kiedyś czytałem że na walbro trzeba mieć zawsze dużo paliwa w baku i że jest głośna :) prawda to? Z r32 podejdzie wszystko p&p?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Ja wczoraj montowałem walbro i wykorzystałem kosz z 2,5TDI. Faktycznie 45min roboty, troszkę ją słychać ale trzeba się dobrze wsłuchać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...