hopek03 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 panowie a jeżeli wałek ssący z ADR ma oznaczenie C jest to właściwy ma on ten sam wznios i wszystko inne jak z literką j
pioteros Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Między 3 a 4 Krzywką licząc od strony łańcucha ma być literka "J" Oczywiście chodzi o wałek ssący. Wydechowy bez zmian przed chwilą o tym była mowa krzywka jest ze 2mm wyższa
booolek Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Hej. Dev masz moze jakieś k03s albo k03rs do apu?
Dev Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 zerknijcie prosze kto może.. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/358570-20-tfsi-logi-auto-zdechlak/
pioteros Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 dobra nie marudzcie, przesadzilemtu sa dane dla roznych walkow kto kumatrzy wyczyta sobie wszystko" inlet:058109021 = ADR und AFY 8,78mm, 210°, 4° n.OT058109021.B = APX, ANB, AEB,APU, AJL, AGU, AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AUL 7,67mm, 190°, 18° n.OT058109021.K = ADR, APT, ARG, AVV 8,41mm, 202°, 16° n.OT058109021.M = AWT, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM, AUL, APP 7,67mm, 190°, 18° n.OT058109021.F = AGN, APG 8,41mm, 202°, 18° n. OT058109021.E = AWB 8,6mm, 207°, 9° n.OT058109021.D = ADR, AGN 8,41mm, 202°, 12° n. OTexhaust:058109022.B = AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AEB, APU, ANB, AJL, AWT, AGU, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM 9,3mm, 210°, 10° v.OT058109022.C = ADR, AFY, APT, ARG, AVV 10,25mm, 210°, 8° v.OT058109022.D = AGN, APG 10,4mm, 210°, 8° v.OTv.OT = vor dem Oberen Totpunkt = before Top Dead Centren.OT = nach dem oberen Totpunkt = after Top Dead Centre "
Dev Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Hej. Dev masz moze jakieś k03s albo k03rs do apu? nie od reki
booolek Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 A za ile taka operacja zrobienia z mojej zwykłej jakąś hybryde tak żeby ogarniala okolice 250 koni?
booolek Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) w jakich godzinach cie łapać ? Edytowane 5 Maja 2016 przez booolek
Cpt.Ryan Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Jakie turbo pasuje do B5 AEB w miare możliwości P&P żeby wyksztusić okolice 300KM? wiem że k04-023, ale na takie moce troche za słaba. Ma ktoś może taką na spredaż?
Dev Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 k04-23 jest do poprze3czniaka w jakich godzinach cie łapać ? jak Ci pasuje
krzysiekvtec Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 To zna ktoś te wymiary walka 1.8t i ADR? I co to za wałek co ma N między krzywkami
Dev Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 To zna ktoś te wymiary walka 1.8t i ADR? I co to za wałek co ma N między krzywkami jakie wymiary ? szukaj z "J"
krzysiekvtec Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 a czym sie rozni J od N moc adr były takie same a walki calkiem inne ?
Dev Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) tak bo były ADRy z napinaczem hydraulicznym i elektrohydraulicznym Edytowane 6 Maja 2016 przez Dev
krzysiekvtec Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Czyli N można też wkladac i bedzie ten sam efekt?
krzysiekvtec Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 44.8 ma i nie wiem ile ma 1.8t i tej J
Dev Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) To nie jest wysokość krzyki. Ale J-ka ma największą Edytowane 6 Maja 2016 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się