Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie a jeżeli wałek ssący z ADR ma oznaczenie C jest to właściwy ma on ten sam wznios i wszystko inne jak z literką j

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Między 3 a 4 Krzywką licząc od strony łańcucha ma być literka "J"

Oczywiście chodzi o wałek ssący.

Wydechowy bez zmian

przed chwilą o tym była mowa

krzywka jest ze 2mm wyższa

Opublikowano

Ze 2mm to dużo mówi...

Opublikowano

Hej.

Dev masz moze jakieś k03s albo k03rs do apu?

Opublikowano

dobra nie marudzcie, przesadzilem

tu sa dane dla roznych walkow kto kumatrzy wyczyta sobie wszystko


" inlet:

058109021 = ADR und AFY 8,78mm, 210°, 4° n.OT
058109021.B = APX, ANB, AEB,APU, AJL, AGU, AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AUL 7,67mm, 190°, 18° n.OT
058109021.K = ADR, APT, ARG, AVV 8,41mm, 202°, 16° n.OT
058109021.M = AWT, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM, AUL, APP 7,67mm, 190°, 18° n.OT
058109021.F = AGN, APG 8,41mm, 202°, 18° n. OT
058109021.E = AWB 8,6mm, 207°, 9° n.OT
058109021.D = ADR, AGN 8,41mm, 202°, 12° n. OT


exhaust:

058109022.B = AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AEB, APU, ANB, AJL, AWT, AGU, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM 9,3mm, 210°, 10° v.OT
058109022.C = ADR, AFY, APT, ARG, AVV 10,25mm, 210°, 8° v.OT
058109022.D = AGN, APG 10,4mm, 210°, 8° v.OT


v.OT = vor dem Oberen Totpunkt = before Top Dead Centre
n.OT = nach dem oberen Totpunkt = after Top Dead Centre "

Opublikowano

Hej.

Dev masz moze jakieś k03s albo k03rs do apu?

nie od reki

Opublikowano

A za ile taka operacja zrobienia z mojej zwykłej jakąś hybryde tak żeby ogarniala okolice 250 koni?

Opublikowano

zadzwon jutro

Opublikowano (edytowane)

w jakich godzinach cie łapać ?

Edytowane przez booolek
Opublikowano

Jakie turbo pasuje do B5 AEB w miare możliwości P&P żeby wyksztusić okolice 300KM?

wiem że k04-023, ale na takie moce troche za słaba.

Ma ktoś może taką na spredaż?

Opublikowano

k04-23 jest do poprze3czniaka


w jakich godzinach cie łapać ?

jak Ci pasuje

Opublikowano

To zna ktoś te wymiary walka 1.8t i ADR?

I co to za wałek co ma N między krzywkami

Opublikowano

To zna ktoś te wymiary walka 1.8t i ADR?

I co to za wałek co ma N między krzywkami

jakie wymiary ?

szukaj z "J"

Opublikowano

a czym sie rozni J od N moc adr były takie same a walki calkiem inne ?

Opublikowano (edytowane)

tak bo były ADRy z napinaczem hydraulicznym i elektrohydraulicznym

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Czyli N można też wkladac i bedzie ten sam efekt?

Opublikowano

Musisz zmierzyć wysokość krzywki

Opublikowano

44.8 ma i nie wiem ile ma 1.8t i tej J

Opublikowano (edytowane)

To nie jest wysokość krzyki.

Ale J-ka ma największą

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...