JUZIU Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 jedna wcale nie wyklucza drugiego :gwizdanie: nam 1,8T po sofcie i gaz i jeżdze już tak 1.5 roku i nic sie dzieje wiec cos zle piszesz klego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 CoLo ma 1.8T i ponad 360kM razem z gazem i hula az milo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Zacznijmy od tego, że w AEB nie ma map sesnora, więc sterownik od AEB może sobie doładowanie wyliczyć tylko na podstawie przepływki i lambdy, a to nie jest szybka jednoznaczna odpowiedź jak w przypadku map sensora. a mi wydaję się że barosensor tez ma wpływ na doładowanie... Oczywiście, że ma ale jak jeździsz autem na tym samym poziomie n.p.m. to nie ma on wpływu(jeśli jest oczywiście sprawny) Ten sensor jest tylko po to, aby sterownik wiedział jakie jest ciśnienie atmosferyczne. Instalka była zakladana i strojona juz po sofcie, bo kupilem auto w niemczech juz po sofcie, ale był blada cały czas w ecu p0601 ze wywalona pamiec eprom , auto na benzynie jezdziło super bez zadnych zastrzezen, ale na gazie już ciagle ten blad z mieszanka, powiedzieli mi w gazowni zebym wymienił ECU bo dawka paliwa nie miesci sie w granicach, i dlatego gazu ustawic nie mogli, wiec kupiłem ten ecu okazyjnie o tych samych nr ori, i teraz chodzi bezblędnie, ale ja chcialbym wrocic do kompa ktory lezy w garazu bo mnie ta moc teraz meczy i teraz juz nie wiem sam co zrobić.... z checią pojechałbym do kogos zostawil to auto zeby zgrał mi ta instalke z kompem po sofcie, ale takich ludzi chyba u mnie nie ma... jak sie wkurze to wywale wogule tą gazownie bo poki jej nie było byłem szczesliwym posiadaczem zapierdzielającej i bezawaryjnej b6 .... Weź tego nowego kompa co masz i jedź z nim na normalny program do porządnego Tunera, a olej tego starego kompa. Bo wychodzi na to, że w Niemczech ktoś zrobił softa- "na pałę" Pewnie coś pozmieniał w mapach, ale nie do końca dobrze. Być może komp normalnie chodzi już na granicy adaptacji przez to co masz w sofcie. A LPG zawsze coś ecu musi nieco więcej korygować niż PB i dlatego problemy, bo skoro już normalnie na PB komp chodzi na granicy adaptacji to z gazem se już nie radzi. Na PB komp powinien chodzić wzorowo, wtedy LPG będzie smigać super. Problem w tym, że tak na prawdę niewiele ludzi potrafi dobrze wystroić LPG w autach turbo ,tym bardziej. A już jeśli ktoś zakłada do silnika turbo, instalkę lpg która sama nie posiada map-sensora to się kłóci ze sobą. Jak instalka lpg wie jakie jest doładowanie znacznie lepiej sobie radzi z zasileniem silnika w paliwo. Instalka BRC-Sequent dla silnika Turbo, przy 4 cylindrach radzi sobie z zasileniem silnika w paliwo do 250KM (sprawdzone), przy 6 cylindrach do 360KM, a V8 do 480KM Teoretycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Panowie, czy ktoś już przetestował z Was opcje seryjnego sprzegla z dwumasem zastąpionym: jednomasem z audi 80 i docisk + tarczą z r5 240mm (badz czyms podobnym) w furmance 1.8T B6 w Q? (~200ps) Koledze siada dwumas, koszt podróbek ponad 1400zł. Chyba nie ma co tylko rzezbic dalej bez dwumasa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Panowie, czy ktoś już przetestował z Was opcje seryjnego sprzegla z dwumasem zastąpionym: jednomasem z audi 80 i docisk + tarczą z r5 240mm (badz czyms podobnym) w furmance 1.8T B6 w Q? (~200ps) Koledze siada dwumas, koszt podróbek ponad 1400zł. Chyba nie ma co tylko rzezbic dalej bez dwumasa? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155970.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Mam silnik BFB prawdopodobnie po remapie (taka dedukcja z logów) Pi x Drzwi ok. 190kuca Wczoraj sprawdziłem model szuszarki jest seria K03/29, wtryski niebieskie 0260166065 (nie wiem czy to ori od tego silnika ). Przy IC-ku rura troche obrzygana olejem, przepływka też troche obciapana ale minimalnie. Po logach chłopaki swierdzili że troche ciepło w dolocie. Logi robione przy temp. zewn. 13 stopni C. Auto ciągnie, ale lepiej jak się rozgrzewa jak jest już ciepłe to wrażenie że słabiej, ale kopa wciąż ma. Tak już dobrze ciągnie przy ok. 3000rmp. Między 2500-3000rmp słychać takie jakby szuranie, zastanawiam się czy suzara się nie kończy - ewentualnie zmiana na k04 lub k03s Myślałem o TIP-ie FMIC i jakimś stożku plus DP, żeby poprawić osiągi(nie wiem czy przy Dp nie trzeba od razu mapy robić ) Zanim coś zrobie potrzebuje dobrze zdiagnozować stan dolotu, i suszary. Może jakieś wnioski ż powyższych informacji :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 wnioski?- poczytaj Łukasz Forum, a już na pewno ten wątek i sam dojdziesz do wielu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 wnioski?- poczytaj Łukasz Forum, a już na pewno ten wątek i sam dojdziesz do wielu... Dużo czytania Troche czytałem, pewne wnioski mam, ale chce zobaczyć co wy na to żeby się upewnić i nie szukać dziury w całym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Czy przy przekręconym o 180 stopni N75 może występować overboost ? Właśnie skończyłem wymianę DV i składanie dolotu. Zastanawia mnie czy poprzednio był dobrze założony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Oglądał ktoś już ten wynalazek Forge'a Ponoć Blow-Off dedykowany do A4 1.8T http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=7743&xSec=415 A tu jakaś uszczelka pod kolektor ssący, która też schładza powietrze http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=3718&xSec=415 Jeszcze termostat co sie otwiera przy temp 180st. F, seryjny 190st. F Taki zamówiłem dla siebie http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=5590&xSec=415 A tu coś na zamiane seryjnego N75 http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=11033&xSec=415 Czy to dobre graty :mysli: :mysli: :mysli: [br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 00:11_________________________________________________P.S. Dominik poczytałem cały wątek Aż mnie oczy bolą, ale warto było Dzięki za zmotywowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 nie wiem jakie sa ceny czesci w aso w Irlandii ale ja n75-j kupilem za niecale 280pln. n75 ecs to dokladnie taki zawor z dodana marza za marke ecs. zakupu termostatu otwierajacego sie w nizszej tremp nie kumam ale ok. co do blow off to nie widze sensu - raz ze audi to nie japonczyki z rajdowym rodowodem a dwa ze roznie z tymi zaworami bywa. auto moze gasnac na wolnych obrotach itp, itd. jezeli chcesz miec "sapniecie" po zdjeciu nogi z gazu zrob dolot z kwasowki, zaloz stozek np ITG i bedzie git ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 kolory sprężyn w DV mają różne twardości to znaczy która jest naj twardsza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 kolory sprężyn w DV mają różne twardości to znaczy która jest naj twardsza?? cofnij sie pare stron tego watku gdzies to jest opisane kolorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 10 str w tył i nic.... jest coś o kolorach ale nie jest opisane który co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Oglądał ktoś już ten wynalazek Forge'a Ponoć Blow-Off dedykowany do A4 1.8T http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=7743&xSec=415 A tu jakaś uszczelka pod kolektor ssący, która też schładza powietrze http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=3718&xSec=415 Jeszcze termostat co sie otwiera przy temp 180st. F, seryjny 190st. F Taki zamówiłem dla siebie http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=5590&xSec=415 A tu coś na zamiane seryjnego N75 http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=11033&xSec=415 Czy to dobre graty :mysli: :mysli: :mysli: [br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 00:11_________________________________________________P.S. Dominik poczytałem cały wątek Aż mnie oczy bolą, ale warto było Dzięki za zmotywowanie Graty takie sobie. Cena zabija [br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 13:37_________________________________________________ 10 str w tył i nic.... jest coś o kolorach ale nie jest opisane który co i jak coś było o tym ale nie wiem czy tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 [br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 17:35_________________________________________________ nie wiem jakie sa ceny czesci w aso w Irlandii ale ja n75-j kupilem za niecale 280pln. n75 ecs to dokladnie taki zawor z dodana marza za marke ecs. zakupu termostatu otwierajacego sie w nizszej tremp nie kumam ale ok. co do blow off to nie widze sensu - raz ze audi to nie japonczyki z rajdowym rodowodem a dwa ze roznie z tymi zaworami bywa. auto moze gasnac na wolnych obrotach itp, itd. jezeli chcesz miec "sapniecie" po zdjeciu nogi z gazu zrob dolot z kwasowki, zaloz stozek np ITG i bedzie git ! Z opisu wynika że ten Blow Off jest zrobiony właśnie pod ten silnik tak żeby nie było problemów, czyli nie taki zwykły jak do japońców. A Forge to wydaje mi sie że raczej zna się na rzeczy i nie proponowali by takiego sprzętu jakby miał robic jakieś problemy Dolot myślałem jakiś silikon [br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 17:57_________________________________________________A co sądzita o takim dolocie dedykowanym do A4 1.8t ???? http://www.streetbeatcustoms.com/Custom/Air-Intakes/02_05-Audi-A4-1.8T-High-Performance-Air-Intake/548743/[br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 18:02_________________________________________________No i jeszcze zastanawiam się nad takim FMIC http://www.xspoweruk.com/audi-a4-b6-1-8t-2001-2005-intercooler.aspx Jest to tez dedyk do A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Z opisu wynika że ten Blow Off jest zrobiony właśnie pod ten silnik tak żeby nie było problemów, czyli nie taki zwykły jak do japońców. A Forge to wydaje mi sie że raczej zna się na rzeczy i nie proponowali by takiego sprzętu jakby miał robic jakieś problemy Dolot myślałem jakiś silikon [br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 17:57_________________________________________________A co sądzita o takim dolocie dedykowanym do A4 1.8t ???? http://www.streetbeatcustoms.com/Custom/Air-Intakes/02_05-Audi-A4-1.8T-High-Performance-Air-Intake/548743/[br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 18:02_________________________________________________No i jeszcze zastanawiam się nad takim FMIC http://www.xspoweruk.com/audi-a4-b6-1-8t-2001-2005-intercooler.aspx Jest to tez dedyk do A4 fmic jak fmic - jezeli faktycznie posiada wszystko do montazu to taki chinczyk bedzie rownie dobry jak inne chinczyki przy czym warunek jest taki ze pozbywasz sie wszystkich gumowych elementow dolotu. jezeli wpinasz sie w istniejaca instalacje to jest to glupie i juz ale to tylko moje zdanie z dolotem ktory wstawiles jest taki problem ze nie pozbywasz sie elementu ktory nadaje sie do wymiany - gumowej rury miedzy seryjna puszka filtra a turbo. jezeli robic dolot to z kwasowki od turbo do przeplywki i juz. w temacie blow off - zadaj sobie pytanie czy to wypada ? przeciez to zbedny bajer ktory niczego nie wnosi. dam sobie reke uciac ze po jakims czasie zacznie cie irytowac i bedziesz chcial sie go pozbyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Co do blow offa Forge to pożądna firma więc raczej szitu by nie sprzedawali, ja od 3 lat jeżdze na dv "turbosmart kompact" i jest bardzo ok Co do fmica to cena mega niska jak na gotowy setup, nie wiem jak teraz ale kiedyś XS robiło tandete Co do dolotu, widać że seryjny TIP i tak siedzi sobie więc lipa , najlepiej zrobić sztywny to samej suszarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ten dolot to jeszcze takiego niemam :gwizdanie: Mysle nad takim czy bedzie dobry troche drogi ale jak cos to juz sie odlozy A TIP wiadomo bedzie tez tylko ja myslalem nad jakims gotowym silikonem forge Z TIPem z kwasu nie orientuje sie gdzie i za ile moze ktos cos poleci, dostane to gotowe w jakims sklepie czy trzeba na zamowienie, czytalem tez ze trzeba zrobic oslone termiczna wiec czy silikon nie bedzie praktycznejszy w koncu chodzi o przepustowosc I czy przy dolocie, TIPie, FMIC rzeczywiscie odczuje to podczas jazdy podzielta sie wrazeniami auto po remapie No i czy przy DP trzeba robic korekte softu czy poprostu zakladasz i tyle??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Wszystkie twoje pytania byly walkowane kilka razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się