Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co z ta przepływką?

do kosza

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

napewno?/ nie chce sie pchać w koszta

mam jeszcze drugie pytanie . jaka wartośc powinna pokazywac przepływka na vagu bo u mnie pokazuje max 10 g/s

sprawdzałeś podczas jazdy czy na postoju? :P

Opublikowano

napewno?/ nie chce sie pchać w koszta

mam jeszcze drugie pytanie . jaka wartośc powinna pokazywac przepływka na vagu bo u mnie pokazuje max 10 g/s

sprawdzałeś podczas jazdy czy na postoju? :P
mimo wszystko za dużo na postój albo duzo za malo :-D
Opublikowano

Wtryski sa w planach, moze na wiosnę. Uzywki z BEX-a pewnie stykną?

Galetto - niestety nie mam jak sprawdzic. Mozesz kogoś polecic z okolic Grodzisk Mazowieckiego, tak do 100km?

Ja jestem z grodzia i mogę pomodz jak coś ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

do daily auta, jaka jest sensowna maksymalna moc/niut?

jest fmic 230, dp 2.75", przelot na tlumikach, tip pod turbo, kuta korba, tloki seria, me7.5, maf 3", wtryski odp do mocy, pompa paliwa dobrana do mocy, kolektor z nierdzewki chinol o ile znajde, walek adr, sprzeglo obecnie awx ale jesli nie wyrobi to sie da albo kevlar albo coś lepszego, bedzie chlodnica oleju na termostacie (nie wiem troche jaki rozmiar bedzie sensowny).

raczej nie chce ruszac glowicy poki co, panewki sie wymieni jesli beda mialy oznaki zużycia.

Opublikowano

no fajnie a turbo jakie?

na daily to tak 500ps i 600 niuta w 3000rpm jest idealnie (o ile masz quattro ofc) :)

btw kuta korba włożona a glowica nie ruszona...? Ciekawe ciekawe rzeczy ;)

Opublikowano

korby jescze nie ma. czesc rzeczy dopiero bedzie. napisalem "nie chcialbym ruszać" a nie "wykluczam mody glowicy".

turbo to jest drugie dno mojego pytania. 3000 obr full boost raczej nie trzeba..

Opublikowano

full boost to może nie.. ale z 600 niuta juz by sie przydało w takim zakresie, co myślisz ?

Opublikowano

ja bym chciał około 200km/300nm mieć do tak 3500, potem może mi rwac asfalt. w takim przypadku raczej łatwej bedzie o dobor turbo chyba?

Opublikowano

haha :D dramat

Opublikowano

byle duża locha tyle da radę przecież, nie?

Opublikowano (edytowane)

A Ty masz w ogóle pojęcie o czym piszesz? Czy to wiedza oparta na komiksach i TVN Turbo albo gumie Turbo?

Poczytaj różne fora, popatrz na projekty, opisy i dopiero się udzielaj w tym temacie, bo na obecną chwilę to nie dramat a horror...

Edytowane przez omzig
Opublikowano

a ty masz pojecie, że sie pytam, a nie radze ludziom wszem i wobec co maja robic?

Opublikowano

To inaczej układaj pytania... nie przeplataj ze swoją wiedzą, bo aż cycki opadają... pytaj i nie snuj domysłów jak pojęcia nie masz.

A tak wogole to użyj szukajki, bo Twoje pytania były już zadawane przez setki użytkowników. Tyle ode mnie.

Opublikowano

nie widzę nigdzie mojego przeplatania mojej "wiedzy" z pytaniami...

czemu jesteś zły, przyjacielu?

Opublikowano

Panowie usunięcie środkowego tłumika poprawi przepływ? Pewnie było ale nie mam pojęcia co wpisać w szukajce :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dlaczego przepływ? Raczej zapłon może podskoczyc jeżeli był na granicy lub opóźniany. W B6 to raczej tylne beda ograniczeniem i sama srednica rur.. Po wycieciu srodkowego moze pojawic sie nieprzyjemny dzwiek.

Opublikowano

Aha to odpuszczam. Będę teraz sprawdzał czy faktycznie jest różnica między pustą puszką a dp 2.75 :) strasznie skrajne są opinie. Logi przed już zrobione, zobaczymy po ;).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie turbo hybryda k03 ile powinna dmuchac ? Gdyz u mnie idzie do max 1,5 bara przy przyspieszaniu

Opublikowano (edytowane)

Zależy od hybrydy i programu :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...