Dev Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Obcięło Ci doładowanie podczas jazdy czy nie załadowało po prostu tyle ile powinno? W większe mrozy mi też ładuje mniej niż w ciepłe dni ale to chyba normalne. termodynamika Panowie sie kłania zimniej, niższe dołądowanie ale przepływ taki sam, dane do ECU ida z przepływki
kkrawat Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 No Tomek przecież napisałem że to normalne
szczuraz Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 mi przy tych mrozach brakuje 0.1 -0.15 bar wg wskazań zegarka. Już się zastanawiałem czy czyścić przepływkę.
Inkognito Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 ścieło mi doładowanie podczas jazdy a czy ładowało tyle co powinno hmm nie zwróciłem uwagi.
?uki1984 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Czytałem, że ktoś zakładał przepływkę z VR6. Chyba Gregory. Czy to daje jakiś efekt przy set-upie: FMIC, stożek, TIP, remap, może DP??????
Pawel_M Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Czytałem, że ktoś zakładał przepływkę z VR6. Chyba Gregory. Czy to daje jakiś efekt przy set-upie: FMIC, stożek, TIP, remap, może DP?????? Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...
domjenick Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu... niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy Rozjemca tak robił, ale na Karambolu
omzig Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Odbiję trochę od tematu: Jaki model turbo będzie najlepiej pasował do B5, B6 1,8T? Bo z tego co wiem najlepiej od tego zacząć... Tylko którą wybrać?
domjenick Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Odbiję trochę od tematu: Jaki model turbo będzie najlepiej pasował do B5, B6 1,8T? Bo z tego co wiem najlepiej od tego zacząć... Tylko którą wybrać? :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj:
omzig Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 No szukam i już mi się głowa zapaliła... K04 będzie git??? Regenerowana może być z dobrego źródła, czy lepiej pakować sos w nową???
domjenick Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 No szukam i już mi się głowa zapaliła... K04 będzie git??? Regenerowana może być z dobrego źródła, czy lepiej pakować sos w nową??? i po raz kolejny to samo-a ile koni chcesz mieć, bo czyK04 będzie dobra-to pojęcie względne i dla każdego inaczej to brzmi
omzig Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 No i właśnie o to chodzi... koni chcę mieć jak najwięcej.
Buba Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Odbiję trochę od tematu: Jaki model turbo będzie najlepiej pasował do B5, B6 1,8T? Bo z tego co wiem najlepiej od tego zacząć... Tylko którą wybrać? KKK
domjenick Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 No i właśnie o to chodzi... koni chcę mieć jak najwięcej. ile? 500?
rozjemca Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 No i właśnie o to chodzi... koni chcę mieć jak najwięcej. ile? 500? GT35R śmiało wkładaj
Booster Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Podstawa to w jaką moc chcesz celować i jaki masz na to budżet przeznaczony?
Pawel_M Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu... niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy Rozjemca tak robił, ale na Karambolu Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie.
domjenick Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu... niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy Rozjemca tak robił, ale na Karambolu Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie. takie rozwiązanie stosuje się przy dużych wtryskach, i/lub dużym turbo, gdzie seryjna przepływka może już nie mierzyć
Pawel_M Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu... niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy Rozjemca tak robił, ale na Karambolu Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie. takie rozwiązanie stosuje się przy dużych wtryskach, i/lub dużym turbo, gdzie seryjna przepływka może już nie mierzyć Teraz zgadzam się z Tobą w 100%
rozjemca Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak jak piszecie. Wymiana przepływomierza tylko wtedy, gdy dochodzi on do wskazań maksymalnych albo gdy wtryski nie dają rady i trzeba wsadzić większe. Jeśli chcecie poprawić wydajność dolotu, polecam rozwiercić puszkę tak jak w tym temacie. http://www.audiforums.com/forum/intake-headers-exhaust-25/2001-a4-b5-1-8t-airbox-mod-write-up-176963/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się