Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Obcięło Ci doładowanie podczas jazdy czy nie załadowało po prostu tyle ile powinno? W większe mrozy mi też ładuje mniej niż w ciepłe dni ale to chyba normalne.

termodynamika Panowie sie kłania

zimniej, niższe dołądowanie ale przepływ taki sam, dane do ECU ida z przepływki

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No Tomek przecież napisałem że to normalne :naughty:

Opublikowano

mi przy tych mrozach brakuje 0.1 -0.15 bar wg wskazań zegarka. Już się zastanawiałem czy czyścić przepływkę. :notworthy:

Opublikowano

ścieło mi doładowanie podczas jazdy a czy ładowało tyle co powinno hmm nie zwróciłem uwagi.

Opublikowano

Czytałem, że ktoś zakładał przepływkę z VR6. Chyba Gregory. Czy to daje jakiś efekt przy set-upie: FMIC, stożek, TIP, remap, może DP??????

Opublikowano

Czytałem, że ktoś zakładał przepływkę z VR6. Chyba Gregory. Czy to daje jakiś efekt przy set-upie: FMIC, stożek, TIP, remap, może DP??????

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

Opublikowano

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy :wink4: Rozjemca tak robił, ale na Karambolu
Opublikowano

Odbiję trochę od tematu:

Jaki model turbo będzie najlepiej pasował do B5, B6 1,8T? Bo z tego co wiem najlepiej od tego zacząć... Tylko którą wybrać?

Opublikowano

Odbiję trochę od tematu:

Jaki model turbo będzie najlepiej pasował do B5, B6 1,8T? Bo z tego co wiem najlepiej od tego zacząć... Tylko którą wybrać?

:szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj:
Opublikowano

No szukam i już mi się głowa zapaliła...

K04 będzie git??? Regenerowana może być z dobrego źródła, czy lepiej pakować sos w nową???

Opublikowano

No szukam i już mi się głowa zapaliła...

K04 będzie git??? Regenerowana może być z dobrego źródła, czy lepiej pakować sos w nową???

i po raz kolejny to samo-a ile koni chcesz mieć, bo czyK04 będzie dobra-to pojęcie względne i dla każdego inaczej to brzmi
Opublikowano

No i właśnie o to chodzi... koni chcę mieć jak najwięcej.

Opublikowano

Odbiję trochę od tematu:

Jaki model turbo będzie najlepiej pasował do B5, B6 1,8T? Bo z tego co wiem najlepiej od tego zacząć... Tylko którą wybrać?

KKK

Opublikowano

No i właśnie o to chodzi... koni chcę mieć jak najwięcej.

ile? 500?
Opublikowano

Podstawa to w jaką moc chcesz celować i jaki masz na to budżet przeznaczony?

Opublikowano

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy :wink4: Rozjemca tak robił, ale na Karambolu

Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie.

Opublikowano

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy :wink4: Rozjemca tak robił, ale na Karambolu

Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie.

takie rozwiązanie stosuje się przy dużych wtryskach, i/lub dużym turbo, gdzie seryjna przepływka może już nie mierzyć :wink4:
Opublikowano

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy :wink4: Rozjemca tak robił, ale na Karambolu

Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie.

takie rozwiązanie stosuje się przy dużych wtryskach, i/lub dużym turbo, gdzie seryjna przepływka może już nie mierzyć :wink4:

Teraz zgadzam się z Tobą w 100% :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...