Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.8TQ AEB FP White +lpg usera Colo :naughty: :naughty: :naughty:

colool.jpg

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No i właśnie o to chodzi... koni chcę mieć jak najwięcej.

jesli chcesz mieć jak najwięcej koni to dopytam szwagra co,jak i za ile bo właśnie robi sobie małego zapierda....lacza właśnie z a3 1.8t tyle że moc ok 600KM a przygotowany jest nawet pod 900 no ale kolego cały silnik zakuwany,turbo jak u mnie w manie tga itd koszty niesamowite z tego co z nim gadałem no ale efekt poznam już w tym miesiacu :naughty::shocked:

Opublikowano

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy :wink4: Rozjemca tak robił, ale na Karambolu

Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie.

takie rozwiązanie stosuje się przy dużych wtryskach, i/lub dużym turbo, gdzie seryjna przepływka może już nie mierzyć :wink4:

Chłopaki nie pisałęm o takiej przepływce przy seryjnym turbo ani wtryskach :tongue4: Chodzi mi tylko o to co to daje :wink4:

A co do wiekszego turbo i wtrysków to jak bozia da :naughty: i jak skończe pakiet S4, hantle, zawias i fele :decayed:

Opublikowano

panowie chyba siada mi turbo jak przyjdzie do wymieny chce zalozyc wieksze mysle o ko4 do tego wtryski wieksze ,wiekszy IC ,ogarnac wydech ,dolot z kwasu juz jest mam tez Ic od alfy 2.0t moze dalo by rade zalozyc 2 mniejse niz jeden duzy .interesuje mnie moc od 230 do 250 km za czym dokladnie mam sie rozgadac i jakie to mniej wiecej eda koszty[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 22:47_________________________________________________aha pacjet to a4 b6 1.8t 150km(avj)quattro

Opublikowano

na K04 ciężko będzię ogarnąć 250km lepszym rozwiązaniem jest chyba GT2X. co do 2 ic to lepiej jest założyć centralny FMIC daje lepsze efekty i moim zdaniem 10tys to lekka ręką idzie na takie moce

Opublikowano

No i właśnie o to chodzi... koni chcę mieć jak najwięcej.

ile? 500?

Tak szczerze mówiąc, to póki co do 300Ps max.

No i nie wiem czy nie przeskoczę na B6 lub S3 bądź Cuprę... :/

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=242741.0;topicseen

Opublikowano

bierz B6 i szukaj silnika 2,7 BiT :wink4:

Opublikowano

Ragg, jakie koszta ?

Opublikowano

Na forum SR jest ktos kto śmiga na SP51 - Grubsor chyba - ma i nie narzeka póki co :)

Opublikowano

Ragg, jakie koszta ?

1300 zł na gotowca ( 800 zł regeneracja podstawowa + 500 zł za większe bebechy i rozwiercenie ). Gwarancja 12 miesieczow :decayed:

Na forum SR jest ktos kto śmiga na SP51 - Grubsor chyba - ma i nie narzeka póki co :)

Trza się będzie podpytać co i jak :naughty:

Opublikowano

Ragg, jakie koszta ?

kontakt jest - dzwoń

Opublikowano

Dzwoniłem raz jeszcze do innego typa z tej firmy.

Hybryda K03-> k04 Sp54X - 1,5 tys. zł regeneracja+ jakiś delikatny upgrade

K03 -> K04 Sp coś tam - 2 tys. zł regeneracja kompletna - czyli przerobienie wałka, muszli, koła kompresji i zrobienie z

tego największej " k04" . Mocowo styknie do 240 KM :kwasny:

Natomiast model K04-SP56R 280HP - K04-SP60X 295HP 1.8t Longitudinal - kosztuje 3,5 koła i nie mają żadnej na stanie bo wszystkie poleciały do USA :>

Do 2 koła to nie wiem czy bym nie ogarnął oryginalnej i nowej K04 :cool1:

Opublikowano

Do 2 koła to nie wiem czy bym nie ogarnął oryginalnej i nowej K04 :cool1:

Taaa , na bank ogarniesz :decayed: szykuj minimum 3 koła

Opublikowano

Do 2 koła to nie wiem czy bym nie ogarnął oryginalnej i nowej K04 :cool1:

Taaa , na bank ogarniesz :decayed: szykuj minimum 3 koła

Misiek..zapytam się znajomego który ma dojście do takich części w dobrych pieniądzach. Na tyle dobrych, że sprzedaje w swoim servisie i przybija 80 % :wink4:

Jakbym miał dać 3 koła za K04..to wolałbym unieruchomić auto na 3 miechy i kupić Gtrs'a :angry:

Opublikowano

Misiek..zapytam się znajomego który ma dojście do takich części w dobrych pieniądzach.

moga byc dobre pieniadze ale ponizej pewnej kwoty nie zejdziesz :thumbdown:[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 13:31_________________________________________________

Jakbym miał dać 3 koła za K04..to wolałbym unieruchomić auto na 3 miechy i kupić Gtrs'a :angry:

a gdzie zregenerujesz GTRS-a ???

Opublikowano

moga byc dobre pieniadze ale ponizej pewnej kwoty nie zejdziesz :thumbdown:

Może.. nie wiem.. jak się zapytam to będę wiedział :cool1:

a gdzie zregenerujesz GTRS-a ???

Nowy - http://www.ebay.pl/itm/Garrett-Turbolader-GT28RS-GT2860RS-1-8T-16V-Turbo-/160719637429?pt=DE_Autoteile&hash=item256ba30bb5#ht_1107wt_1139

k**wa..cza powoli odkładać kasę na coś lepszego do dmuchania bo to chojnia widzę się dzieje :thumbdown:

Opublikowano

Karambola kup sobie to zadowolony będziesz :wink4: Będę w niedzielę w Lubartowie to jak chcesz możesz zobaczyć jak śmiga na tym.

Ja od dzisiaj do niedzieli jestem w Lublinie na Wyspie :wink4:

Jak coś to jutro będziemy VAgowali moją kolumbrynę to jak będziesz miał czas na mini spota to możemy pogadać :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...