Dev Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 bedzie delikatnie słyszalne, u mnie na Forge 007 i 1.2 bar-a słychac wyraznie :decayed:
pioteros Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ja mam serie. Jezdze chwilowo bez n75 z zaslepionymi przewodami i czasem jak chwilke pdzeladuje pod 1.0bar tez slychac psssst wiec to norma chyba.
dawid97531 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 pany czy kolektor wydechowy z 1.8t aeb jest identyczny jak w 1.8t avj? chce wyspawac kolektor o wiekszej srednicy
marcindlug Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 ogolny ksztalt raczej sie nie rozni natomiast moze byc roznica w srednicy kanalow. AEB moze miec szersze kanaly.
dawid97531 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 tez mi sie tak wydaje bo w aeb jest 38mm a a avj teoretycznie 36mm
wampir Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Siedze w pracy i cos nie mam weny ... Przyszedl mi do glowy pomysl aby wziac 2 SMIC i zrobic z nich kanapke. Powstałby z tego 1 gruby smic ewentualnie byłyby przesuniete wzledem siebie odrobnie. Pytanie jeszcze jak je połączyć. Zastosować rozdzielacz i połączyć równolegle czy też może szeregowo. Czy ktos tak kiedys próbował? Do tego jeszcze wentylowane nadkole. A może ktoś ma możliwość sprawdzenia jakie bedą efekty takiego rezania ?
szczuraz Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 jak to zmieścisz ? Musiałbyś zrobić U miedzy jednym a drugim. Napełnienie tego zestawu na seryjnej k03 zajmie wieki. Sprawdzony jest fmic wiec nie ma co kombinować.
wampir Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 OK, to z innej beczki, jak sprawdzić jaki jest ten IAT (intake air temperature) ? Gdzie to znajde w vagu?
marcindlug Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 w aeb jest to chyba grupa 004 w silniku. mozliwe ze u Ciebie jest podobnie.
Kowi87 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 jak to zmieścisz ? Musiałbyś zrobić U miedzy jednym a drugim. Napełnienie tego zestawu na seryjnej k03 zajmie wieki. Sprawdzony jest fmic wiec nie ma co kombinować. też jestem tego zdania:wink: wyrezanie FMIC będzie tańsze i skuteczniejsze, a dla chcącego mozna tak zrobic że nie bedzie ingerencji w wewnętrzny wygląd auta:wink:
Booster Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Siedze w pracy i cos nie mam weny ... Przyszedl mi do glowy pomysl aby wziac 2 SMIC i zrobic z nich kanapke. Powstałby z tego 1 gruby smic ewentualnie byłyby przesuniete wzledem siebie odrobnie. Pytanie jeszcze jak je połączyć. Zastosować rozdzielacz i połączyć równolegle czy też może szeregowo. Czy ktos tak kiedys próbował? Do tego jeszcze wentylowane nadkole. A może ktoś ma możliwość sprawdzenia jakie bedą efekty takiego rezania ? mija się z celem, powietrze które przeleci przez pierwszy smic i wpadnie w drugi będzie już dobre kilka stopni wyższe, lepiej zrobić dual smica jak w BEX-ie, a najlepiej jak koledzy wyżej pisza FMIC
Buba Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 dalej kombinujecie:facepalm: NIE MA ALTERNATYWY DLA FMIC. ALBO FMIC ALBO SERIA!!! Żadne dziwne kombinacje
Lo-buz Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Witam, mam takie pytanie, mam program zrobiony a dokladnie to kupilem samochod z takim programem i turbo dmucha na 1.2 Bar-a w peaku, przeplywka na 160. Graty raczej seria, turbo po regeneracji, zwykle KO3. I nie jest to za mocne cisnienie ? Kata nie mam.. I mam taki problem bo jak np. jadac 2.5 tys obr i wcisne na maksa to mam wieeeelki lag, slychac ze turbo sie pompuje cisnienie trzyma ale samochod nie ma takiego kopa po 5.5 tys obr budzi sie ze ma przyspieszac. Oczywiscie jak patrze na wskaznik i jak przyspieszam np. na 0.8 Bar-a to pieknie ciagnie i duzo lepiej przyspiesza. I troche denerwujace ze nie ciagnie od dolu. Brakuje mu powietrza ? Paliwa ?
Booster Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Witam, mam takie pytanie, mam program zrobiony a dokladnie to kupilem samochod z takim programem i turbo dmucha na 1.2 Bar-a w peaku, przeplywka na 160. Graty raczej seria, turbo po regeneracji, zwykle KO3. I nie jest to za mocne cisnienie ? Kata nie mam.. I mam taki problem bo jak np. jadac 2.5 tys obr i wcisne na maksa to mam wieeeelki lag, slychac ze turbo sie pompuje cisnienie trzyma ale samochod nie ma takiego kopa po 5.5 tys obr budzi sie ze ma przyspieszac. Oczywiscie jak patrze na wskaznik i jak przyspieszam np. na 0.8 Bar-a to pieknie ciagnie i duzo lepiej przyspiesza. I troche denerwujace ze nie ciagnie od dolu. Brakuje mu powietrza ? Paliwa ? sprawdź szczelność dolotu, i dv-kę
_Bartek_ Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Pany..wymieniłem sobie DV na alu od http://www.proracingtechnology.com/ .. mam ori puchę z filtrem i mimo to zauważyłem iż czasami przy zdjęciu nogi z gazu po szybszym przyspieszeniu robi mi " pszt" takie ciche To tak ma być ? Turbo dmucha ~ 0,8 bara / nic się nie przycina. Zawór od Properfekta, typ II... Typowo atmosferyczny. Też się nic z nim nie dzieje, a PSSSSSSSSST jest mega słyszalne na 1 bar Żadnych problemów z silnikiem! Mit blow offów w 1.8T obalony
domjenick Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Mit blow offów w 1.8T obalony w moim to nie działało-musiała być hybryda-część w powietrze, a część z powrotem do obiegu- inaczej gasł skubaniec i nie chciał jechać...
szczuraz Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 w moim aeb na properfekcie nie było problemów teraz lata w ajl`u na lpg i też nie stwierdzono żadnych niedomagań. Sporadyczny błąd składu mieszanki to max co wypluło.
kkrawat Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 alfa 156/147 o ile dobrze pamiętam. Jest większy o tyle że trzeba podcinać błotnik przy ślizgu. Połączenia węży pnp. BTW po co Ci IC do adr ? SMIC jest z alfy 164 2.0T
Booster Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 ma ktoś może jakiś schemat jak podłączyć pompe boscha 044 inline żeby miało to ręce i nogi?
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 wpinasz w przewód paliwowy a kable te któe ida do pompy w zbiorniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się