marewel Opublikowano 11 Października 2007 Opublikowano 11 Października 2007 W moim AEB jest śruba do spuszczenia plyny z bloku silnika w pompie,dostrzeglem ja jak wymienialem pasek nierządu.
adadur Opublikowano 12 Października 2007 Opublikowano 12 Października 2007 Kilka dni temu sprawdzalem stan plynu i okazalo sie ze jest do wymiany. Możesz wyjaśnić ta myśl?
wampir Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Przepraszam, ze odgrzewam takiego starego kotleta, ale mam problem ze swoim ADR z 96. Chodzi o to, że jeszcze w jesieni zauważyłem, że mam stan płynu chłodniczego na minimum i postanowiłem go uzupełnić. W zbiorczniku mam zielony płyn więc jest to zapewne oryginalny płyn G11. Niestety za namową osób postronnych pozwoliłem aby dolano mi płynu niebieskiego chyba petrygo ale głowy nie dam. Wlano ok szklanki. Od tamtego czasu minelo ponad pol roku i widzę, że znowu mam niski stan płynu poniżej min i nie wiem co zrobić ? 1.Co dolać, a może wymienić cały płyn ? 2.Dlaczego płynu ubywa ?
M_ILES Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Kolego wymien plyn, najlepiej na rekomendowany przez producenta (rozowy G12 ANTIFREEZE), poprawnie odpowietrz uklad oraz obserwuj czy nie masz wyciekow wewnetrznych lub zewnetrznych. Pozdr
wampir Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Chodzi o to, ze producent do modeli do 96 roku zaleca G11 i tak tez jest w książce "sam naprawiam Audi A4". Dopiero od 97 jest G12. Czytałem, że niektórzy pomimo starszego rocznika wymieniaj na G12, ale sam nie wiem. Może wymienić na Prestone? To chyba jakiś uniwersalny i można kupić 4L za 29zł.
Duch^ Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Ja słyszałem że bardzo dobre są płyny dynagel 2000. A zawsze jak wymieniam w samochodach płyn to po zalaniu trzymam obroty jak już jest silnik ciepły na poziomie 2000obr/m a wcześniej włączam ciepły powietrze i wiem że jak już leci gorące powietrze w środku to jest dobrze odpowietrzone bardzo ładnie powietrze ucieka ponieważ pompa je przegoni. Jeżeli to nie pomaga to wtedy odkręcam wąż przy nagrzewnicy. No w audi 80 bywa że powietrze staje pod czujnikiem temperatury płynu chłodniczego to po prostu wystarczy go odchylić i wsadzić z powrotem.
MATIUS Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 ja zalewam albo prestone płyn lub kupuje koncentrat i wode i mieszam lub tez k2 Cooller (płyn)zielony....
tkamicki5 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 panowie odświeże troche temat.mam takie pytanko,otóż wymieniałem ostatnio termostat,a wiadomo że trzeba spuscić płyn a że był jeszcze dobry to nie wymieniałem na nowy tylko spowrotem go zalałem ale już jest go mniej niż było,i teraz pytanie czy moge dolać samego koncentratu G12 do zbiorniczka żeby mieć prawidłowy stan? powinno sie sie wymieszać raczej nie?
tkamicki5 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 no tak dzięki wielkie i jeszcze jedno,G12 plus rózni sie czymś od zwykłego g12 ,bo taki chciałem zakupić jak na tej aukcji http://moto.allegro.pl/org-plyn-chlodniczy-audi-vw-seat-skoda-g12-plus-i1693071826.html
mas0n Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 no tak dzięki wielkie i jeszcze jedno,G12 plus rózni sie czymś od zwykłego g12 ,bo taki chciałem zakupić jak na tej aukcji http://moto.allegro.pl/org-plyn-chlodniczy-audi-vw-seat-skoda-g12-plus-i1693071826.html Powinien być fioletowy i mieszać się zarówno z G12 jak i G11 (sam naprawiam)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się